|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
dx11
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 24, 2008 8:22 pm Berichten: 2316 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Marum
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) 10 uitlaten stralen.
Ik heb 10 uitlaten welke ik wil laten stralen, maar bij de gemiddelde straler betaal ik er al gouw een complte straakkast voor, waar ik dus niet op zit te wachten.
Wiel doet dit voor een mooie prijs? Anders koop ik zelf evt een straakkast, maar dan moet ik eerst ruimte maken, en als iemand anders het wil doen spaart mij dat ook nog dat tijd.
_________________ Rieju Rr, Rieju mMrx, Rieju Spike, Gilera Gsm, Derbi Senda 98, Derbi Senda R, Derbi Drd, SpaaiTomos, Puch, Honda Cr500, Ktm Gs500, Honda Cr500
|
za sep 26, 2009 9:30 am |
Persoonlijk album
|
![](./styles/apriliaforum/theme/images/spacer.gif) |
Haroldtzr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 17, 2008 8:04 pm Berichten: 265 Woonplaats: roden
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: 10 uitlaten stralen.
Contact ries is dan ? ![huh :00/:](./images/smilies/huh.gif)
_________________ Baby u can Role it, Close it, Light it up and Smoke it....
|
za sep 26, 2009 1:27 pm |
|
dx11
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 24, 2008 8:22 pm Berichten: 2316 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Marum
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: 10 uitlaten stralen.
ries neemt een time-out zegtie ![huil :((](./images/smilies/huil.gif)
_________________ Rieju Rr, Rieju mMrx, Rieju Spike, Gilera Gsm, Derbi Senda 98, Derbi Senda R, Derbi Drd, SpaaiTomos, Puch, Honda Cr500, Ktm Gs500, Honda Cr500
|
za sep 26, 2009 1:37 pm |
Persoonlijk album
|
rain man
ApriliaForum Member
|
straal kast is 100 euro, dus tien euro per uitlaat vind je te veel?
als je een uitlaat goed en netjes wilt stralen ben je er zo een half tot 3 kwartier uur mee bezig. dus tien uitlaten is zeker 5 uur stralen. dus succes met iemand er voor zoeken
|
za sep 26, 2009 4:05 pm |
|
dx11
ApriliaForum Member
|
maar het zijn niet echt kroketstyle uitlaaten hoor, ze zijn redelijk netjes, maar niet naar mijn zin. Ik heb ze geschhurd met de haakseslijper, maar hierdoor zijn ze erg dof en donker van kleur, en dat strlen van Ries was echt tegekgaaf. zo zijn ze nu. ![Afbeelding](http://www.mijnalbum.nl/Foto-NKZVKNQD-D.jpg) ![Afbeelding](http://www.mijnalbum.nl/Foto-CL8ZBHBE-D.jpg)
|
za sep 26, 2009 4:42 pm |
Persoonlijk album
|
11martijn11
ApriliaForum Member
|
125 eurie jan, straal ik alles
|
ma sep 28, 2009 2:06 pm |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|