Auteur |
Bericht |
Sanno
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo dec 28, 2008 9:06 am Berichten: 2739 Woonplaats: Terneuzen (zeeland)
|
 Wrak derbi gpr
gegroet ik zoek een gpr wrak voor project, onder wrak versta ik dingen als gebroken frame, gebroken kappen, kapot motorblok, kortom alles aanbieden  als je onderdelen heb mag je deze ook aanbieden, dan denk ik voornamelijk aan een frame/ kappen. dus laat maar horen als je wat heb gr sanno 
wo feb 04, 2009 9:48 pm |
|
 |
Aprilia-Peter
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 28, 2007 9:40 pm Berichten: 2349 Woonplaats: Bij moeders
|
 Re: Wrak derbi gpr
viewtopic.php?f=13&t=11612pb em.. geen gpr maar een rs.. maarja is toch bijna hetzelfde
_________________ ast niet kan zoals et mut, dan mut et moar zoals et kan
|
wo feb 04, 2009 10:04 pm |
|
 |
chingboi
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 06, 2008 11:54 pm Berichten: 1098 Woonplaats: lelystad
|
sanne van tim?? hehe
_________________ ok
wie wil mijn onderschrift vullen?
|
wo feb 04, 2009 10:14 pm |
|
 |
Sanno
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo dec 28, 2008 9:06 am Berichten: 2739 Woonplaats: Terneuzen (zeeland)
|
Aprilia-Peter schreef: http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=13&t=11612
pb em.. geen gpr maar een rs.. maarja is toch bijna hetzelfde thanks, ik heb em een pb gestuurd chingboi schreef: sanne van tim?? hehe  ... er staat toch echt Sanno hoor en geen sanne  kort voor Alessandro maareh jij bent toch die chinees die zo'n gare witte gpr heeft? verkoop je die toevallig niet  ???
wo feb 04, 2009 10:53 pm |
|
 |
chingboi
ApriliaForum Member
|
wtff?? jij ebnt die sanne ik weet 100% dits phill denkik haha wou je kappen geven maarja dan niet toch
_________________ ok
|
wo feb 04, 2009 11:15 pm |
|
 |
Sanno
ApriliaForum Member
|
chingboi schreef: wtff?? jij ebnt die sanne ik weet 100% dits phill denkik haha wou je kappen geven maarja dan niet toch waar heb jij het over  ? ik ben Alessandro en ik ben een jongen  geen Sanne mafkees  maar eh verkoop je die gpr nou of niet  ? want ik heb echt grote honger naar een gpr 
wo feb 04, 2009 11:19 pm |
|
 |
chingboi
ApriliaForum Member
|
ow als je wacht heb ik un 2e gpr die ik voor 2000 verkoop met angeleyes en sound bord geil ouwe hehe
_________________ ok
|
wo feb 04, 2009 11:29 pm |
|
 |
Sanno
ApriliaForum Member
|
wo feb 04, 2009 11:46 pm |
|
 |
chingboi
ApriliaForum Member
|
hijs bijna af hoor
_________________ ok
|
wo feb 04, 2009 11:57 pm |
|
 |
Sanno
ApriliaForum Member
|
er staat toch dat ik een opknapgpr zoek.. en danwil jij mij een gpr van 2000 verkopen  dacht et niet
do feb 05, 2009 12:06 am |
|
 |
s1acker
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jan 13, 2008 6:20 pm Berichten: 2940 Woonplaats: Ermelo
|
chingboi jij bent echt stupid sanno, je moet geduld h ebben voor een gpr. staat een rode voor 1500 op MP kan wel wat vanaf 
do feb 05, 2009 12:12 pm |
|
 |
Sanno
ApriliaForum Member
|
s1acker schreef: chingboi jij bent echt stupid sanno, je moet geduld h ebben voor een gpr. staat een rode voor 1500 op MP kan wel wat vanaf  ja ik heb die gast al een mail gestuurd maar die zekering is kapot en daar is hij mee gaan rijden (eigenaar voor hem) dus hij geeft 199km/u aan terwijl je maar 10 km/u rijd, nu staat er 68000 op de teller. en dan is er ook nog eens een stuurhelft gebroken, voorkap is een stuk uit, koplamp kapot  .. ik wacht nog wel gewoon ff als een spin in z'n web.. en als er dan een vlieg (gpr) in m'n net vliegt dan grijp ik em  maar eh slacker jij bent concurrentie toch  ?
do feb 05, 2009 4:17 pm |
|
 |
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
ontopic hier
chingnoi, ****
bij deze een waarschuwing
edit: foutje binnen management, enkel een waarschuwing
do feb 05, 2009 4:31 pm |
Persoonlijk album
|
 |
s1acker
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jan 13, 2008 6:20 pm Berichten: 2940 Woonplaats: Ermelo
|
Sanno schreef: s1acker schreef: chingboi jij bent echt stupid sanno, je moet geduld h ebben voor een gpr. staat een rode voor 1500 op MP kan wel wat vanaf  ja ik heb die gast al een mail gestuurd maar die zekering is kapot en daar is hij mee gaan rijden (eigenaar voor hem) dus hij geeft 199km/u aan terwijl je maar 10 km/u rijd, nu staat er 68000 op de teller. en dan is er ook nog eens een stuurhelft gebroken, voorkap is een stuk uit, koplamp kapot  .. ik wacht nog wel gewoon ff als een spin in z'n web.. en als er dan een vlieg (gpr) in m'n net vliegt dan grijp ik em  maar eh slacker jij bent concurrentie toch  ? als ik een goede gpr zie dan  hmm als ophanging van de voorkuip niet in orde is moet je gewoon een nieuwe kopen( of2de handse die in orde is) die ophanging valt bijna niet te maken. Als je te hard over een drempel gaat breekt die ophanging( die je dan gemaakt had) weer af. is niet de zekering, bullshit. gewoon geprobeerd de teller terug te draaien. koplamp moet je 2de hands zoeken, kan je mss voor 15 euro wel aan komen  success! en thomas, rot aub op. je bent zelf niet ontopic dus, waardeloze moderator ben jij. Dat is mijn mening, jammer dan. Ik begin echt een enorme hekel aan jou te krijgen
do feb 05, 2009 4:32 pm |
|
 |
Sanno
ApriliaForum Member
|
is wel de zekering hoor  ik heb 2 jaar terug een gpr uit 2004 gehad daar heb ik het toen ook mee gehad, en heb tot 3 maanden terug op drd limited 2005 gereden (ook digiteller) daar heb ik het toen ook eens mee gehad  maar die gpr van marktplaats gaat het sowieso niet worden, tenzij hij hem voor 1100 ofzo wegdoet, want meer vind ik dat ding echt niet waard
do feb 05, 2009 9:31 pm |
|
 |
|