|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
Lucas
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za dec 11, 2004 1:59 pm Berichten: 1467 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: 's-Graveland
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) AM6 onderdelen
Hallo,
Ik zoek nog wat am6 onderdelen + wat rs spul;
Linker carter helft am6 1ste versnellings tandwiel uitgaande as (kapot gelopen bak is ook prima als 1ste versnelling maar heel is). Luchtfilter rubber am6 kleine aansluiting (PHBN Carburateurs) koppelingshevel houder + hevel (eventueel alleen de houder) remhevel Kickstart as los (alleen as, geen tandwielen etc)
Zoek ook nog wat scooterspul ten behoeve van Peugeot speedfight 2 (watergekoelde dus!)
Orginele cilinder Orginele uitlaat Orgineel luchtfilter Orgineel inlaat setje (spruitstuk, carb)
Heb je wat, stuur pm of zet t even hier neer
gr Lucas
_________________ Peter ze R6 is hip! 50cc Schakel record;....Reactie.......Top Snelheid....Eindtijd ................................................................. 0.03............93.0.................8.459
Laatst bijgewerkt door Lucas op zo jan 25, 2009 10:45 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
vr jan 23, 2009 12:49 pm |
|
![](./styles/apriliaforum/theme/images/spacer.gif) |
apriliars2004sbk
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 04, 2006 11:57 pm Berichten: 705 Woonplaats: hoeksche waard
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: AM6 onderdelen
eeyh
ik heb nog wel een bak voor je en een setje carters bak enc arters gaan wel compleet weg anders blijf ik zelf met onderdelen zitten pb maar even anders mvg jeremy
|
zo jan 25, 2009 10:37 pm |
|
Lucas
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za dec 11, 2004 1:59 pm Berichten: 1467 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: 's-Graveland
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: AM6 onderdelen
pb.
zoek trouwens ook nog een kickstart as, t liefst zonder tandwielen etc, want dat heb ik allemaal nog..
_________________ Peter ze R6 is hip! 50cc Schakel record;....Reactie.......Top Snelheid....Eindtijd ................................................................. 0.03............93.0.................8.459
|
zo jan 25, 2009 10:46 pm |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|