|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 2 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
Sjoerd
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 04, 2008 5:26 pm Berichten: 18 Woonplaats: Bergen Op Zoom
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Gevraagd: Tankkap NM
Ik heb vorige week ongelukje gehad en nu heb ik nieuwe tankkap nodig. Ik heb oorspronkelijk het model "Pogialli Black (2004)" maar mij maakt het niet uit van welk model de tankkap is. Ik hoor nog wel als iemand iets heeft liggen.
|
vr nov 21, 2008 1:30 pm |
|
![](./styles/apriliaforum/theme/images/spacer.gif) |
appie_nero
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 17, 2008 12:42 pm Berichten: 42 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: arnemuiden
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: Gevraagd: Tankkap NM
ik heb nog wel een heel mooie tankkap van een rs NM 2005 (nero, rooie leeuw) liggen, t is een hoogglans zwarte tankkap zonder schade (alleen wat lichte gebruiks krasjes), zitten een paar stickers op, oa van " aprilia worldchampionship " enzo, en 2 van die grote stickers aan de zijkanten ( die er standaard op zitten, zegmaar die bovenkant van die kop van de leeuw). check mijn pagina maar ff als je een foto wil hebben. ik wil er 60 euro voor hebben aangezien de kap nog perfect is en een vrij universele kleur heeft (zwart dus).
groeten. bas
|
ma nov 24, 2008 3:13 pm |
Persoonlijk album
|
![](./styles/apriliaforum/theme/images/spacer.gif) |
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 2 berichten ] |
|