|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
am6 carters excl inlaat, cilinder, krukas.
Auteur |
Bericht |
sbk replica
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za maart 10, 2007 2:04 pm Berichten: 2602 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: schagen
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) am6 carters excl inlaat, cilinder, krukas.
wegens leuk project, am6 carters met bak en koppelings rommel gezocht,
wie heeft wat liggen ?
_________________ RS50 rossi, honda cbr400rr en cb350f!
|
zo nov 23, 2008 4:32 pm |
Persoonlijk album
|
![](./styles/apriliaforum/theme/images/spacer.gif) |
black rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 30, 2008 8:02 pm Berichten: 65 Woonplaats: Nieuwveen
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: am6 carters excl inlaat, cilinder, krukas.
Hallo, ik heb nog een setje am6 carters liggen, zonder bak maar de rest van het inwendige spul wel. Geen koppeling. stuur maar pbtj
|
wo nov 26, 2008 7:27 pm |
|
black rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 30, 2008 8:02 pm Berichten: 65 Woonplaats: Nieuwveen
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: am6 carters excl inlaat, cilinder, krukas.
Hallo heb ik voor je liggen voeg me maar toe op msn kiepertje1@hotmail.comgeen koppeling en geen bak
|
za nov 29, 2008 7:48 pm |
|
sbk replica
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za maart 10, 2007 2:04 pm Berichten: 2602 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: schagen
|
ik heb je adv. gezien, maar daar zoek ik eigenlijk niet naar, wil een compleet setje. gr steven
_________________ RS50 rossi, honda cbr400rr en cb350f!
|
za nov 29, 2008 8:20 pm |
Persoonlijk album
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|