HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu di feb 11, 2025 8:19 pm

Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
 Sproeiers + afstelspul e.d. voor Keihin 28PWK & 24 Mikun 
Auteur Bericht
razor
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht Sproeiers + afstelspul e.d. voor Keihin 28PWK & 24 Mikun
Gezocht: Sproeiers + afstelspul e.d. voor Keihin 28PWK & 24 Mikuni TM

Hallo,

Ik heb zelf een Mikuni 24 TM liggen en een Mikuni 28 TMss
Ook heb ik nog een Keihin PWK28 liggen (een replica en echte)

Uiteraard kan ik alles nieuwkopen maar hier in de buurt kan ik er niet goed aan komen. Online bestellen kan wel maar duurt lang en is uiteindelijk nog best duur.
Met aantal sproeiertjes, gasnaalden e.d. kom je al gauw boven de 50 euro uit. En dan heb ik dus zelfs nog zowel voor Keihin als Mikuni nodig.

Heb op het moment nog echt helemaal niets behalve de carburateurs.

Dus heb je een wat liggen. Laat het me sowieso even weten.
Mooiste zou zijn als je een groot assortiment hebt dat ik in 1x kan kopen. Maar als ik zie dat meerdere mensen wat hebben dan kan ik daarvan ook gewoon 1 mooi assortiment van maken. Verzenden is niet duur want envelopje kost niet zoveel.

Is misschien voor mij als de verkoper nuttig want ik ben er hard naar opzoek, en veel mensen hebben het toch maar liggen en vinden het beetje onzinnig om het te koop te zetten.

Zet alles neer wat je hebt hier in dit topic bijv, al heb je maar enkele sproeiers ... meerdere mensen bij elkaar kunnen dit dus mooi aanvullen.

Aangezien ik met twee brommers ben heb ik dus ook redelijk wat spul evt. dubbel nodig. Dus teveel is niet zo gauw heel erg voor mij.

Ook heb ik nog een carburateur met Dellorto klein/dun sproeiers. Ook daar mis ik er nog wat van dus mocht je daarvan ook nog wat hebben. Meld dat ook aub.

Je mag me inboxen, mailen (lennartvandendoel(at)hotmail(punt)com of zelfs bellen/smsen: 0622751553

Alvast bedankt,

Lennart

zo jul 13, 2008 2:39 pm
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 1 bericht ]