Auteur |
Bericht |
piotrSMX
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 01, 2010 1:50 am Berichten: 1677 Woonplaats: Houten
|
Re: Dienst, cilinder tunining en custom uitlaat maken
Ik zou inderdaad ook gewoon een snellere 50cc zoeken. Zo veel kan je niet uit een std cilinder halen. Daarnaast is het misschien nog goedkoper om een andere te kopen ook.
_________________
boy-1993 schreef: Waarom zouden scooters en sprinters en al meer dan 14000 kunnen draaien en een rs 50 ineens niet?
|
do jun 28, 2012 4:55 pm |
|
|
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
Re: Dienst, cilinder tunining en custom uitlaat maken
Heeft die gozer überhaupt enig benul van het belang van een uitlaat voor een tweetakt? Volgens mij niet, namelijk. Die bobbel is niet voor niks he, Arnold. Verder, @ alles en iedereen; Ik dacht dat ik een hater was, maar jesus....
_________________
Maup schreef: Aan de andere kant zie ik JB ook nog niet echt afvallen
|
do jun 28, 2012 7:46 pm |
Persoonlijk album
|
|
Arnoldinho14
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr okt 28, 2011 9:04 pm Berichten: 172 Woonplaats: Theike
|
Re: Dienst, cilinder tunining en custom uitlaat maken
marien schreef: Heeft die gozer überhaupt enig benul van het belang van een uitlaat voor een tweetakt? Volgens mij niet, namelijk. Die bobbel is niet voor niks he, Arnold. Verder, @ alles en iedereen; Ik dacht dat ik een hater was, maar jesus.... Bobbel??
|
do jun 28, 2012 8:41 pm |
|
|
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
Re: Dienst, cilinder tunining en custom uitlaat maken
De expansie.
_________________
Maup schreef: Aan de andere kant zie ik JB ook nog niet echt afvallen
|
do jun 28, 2012 8:46 pm |
Persoonlijk album
|
|
Buschpresident
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo sep 11, 2011 10:06 pm Berichten: 1045
|
Re: Dienst, cilinder tunining en custom uitlaat maken
Hij wilt gewoon een opmaat uitlaat laten maken, is dat zo moeilijk om te begrijpen (my bad als die dat niet bedoelt )
_________________ Aprilia Rs 50 '06 Aprilia Rs 50 '07 Aprilia Rs 125 '11
|
do jun 28, 2012 10:22 pm |
|
|
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
Re: Dienst, cilinder tunining en custom uitlaat maken
Volgens mij wil ie gewoon wat stukken rechte pijp aan elkaar bakken...
_________________
Maup schreef: Aan de andere kant zie ik JB ook nog niet echt afvallen
|
do jun 28, 2012 10:51 pm |
Persoonlijk album
|
|
NakedRS50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di dec 27, 2011 8:18 pm Berichten: 1644
|
Re: Dienst, cilinder tunining en custom uitlaat maken
marien schreef: Volgens mij wil ie gewoon wat stukken rechte pijp aan elkaar bakken... Arnoldinho14 schreef: Hoi allemaal, ik ben bezig met het opvoeren van mijn brommer. Nu wil ik ook nog het meeste uit mijn std cilinder halen. Ik heb al een bedrijf op oog maar ik wilde het nog even hier navragen en miss dat ik nog goedkoper uitkom. Ik zoek dus iemand die het meetste uit mijn std cilinder/blok kan halen en deze dus maximaal kan tunen zonder onderdelen te vervangen. Ook wil ik een geheel nieuwe custom uitlaat laten maken met 2 demper, de 2 dempers heb ik al (2x yasuni carbon). Het gaat om een Aprilia RS50 uit 2010. Het is de bedoeling dat de dempers onder mijn achterkap komen met tussen mijn kenteken, net als bij iivarr van het forum. De achterkap wordt daarop al speciaal aangepast. wat een gezeik hier zeg , er staat toch dat hij een uitlaat laat maken dus wat heeft dat er mee te maken over het kennen van een 2 takt uitlaat als je 2 dempers wilt? ik bedoel , er zijn genoeg beunhazen ( mischien jij zelfs maar goed ) die in het midden van de expansie een aftak erbij lassen voor de 2de demper als je het goed doet is er niks aan de hand en doet het even goed en daarbij als hij het zo wilt hebben dan laat hem toch lekker , ik boor ook wel eens een 2de uitlaat poort in mijn cilinder
_________________
No fear schreef: Je hebt 2 type motorrijders.
Motorrijders die nog moeten vallen en motorrijders die al zijn gevallen!
|
do jun 28, 2012 10:57 pm |
|
|
JB1
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jun 20, 2011 10:05 pm Berichten: 2797 Woonplaats: 038 A28 6 letters.
|
Re: Dienst, cilinder tunining en custom uitlaat maken
2e uitlaatpoort?
Was 2takt dan niet dat je 2 uitlaatpoorten had en 4takt 4 uitlaatpoorten?
_________________
Keiji schreef: Ik vindt jelmer keivervelent
|
do jun 28, 2012 11:08 pm |
|
|
NakedRS50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di dec 27, 2011 8:18 pm Berichten: 1644
|
Re: Dienst, cilinder tunining en custom uitlaat maken
JB1 schreef: 2e uitlaatpoort?
Was 2takt dan niet dat je 2 uitlaatpoorten had en 4takt 4 uitlaatpoorten? held , je lult net zo mooi mee haha
_________________
No fear schreef: Je hebt 2 type motorrijders.
Motorrijders die nog moeten vallen en motorrijders die al zijn gevallen!
|
do jun 28, 2012 11:12 pm |
|
|
Arnoldinho14
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr okt 28, 2011 9:04 pm Berichten: 172 Woonplaats: Theike
|
Re: Dienst, cilinder tunining en custom uitlaat maken
Miss dat een hele custom niet nodig is voor een std cilinder. Maarja ik had eerst een gianelli en vond deze moeilijk kut rijden vanwege de late powerband. Maar welke uiltaat zou ik dan moeten halen en daarop een dubbele expansie lassen. Een v6 leovinci?? Hoe rijdt deze dan, want deze is laagtoerig maar hoe rijdt hij dan bij hoge snelheden en hoeveel haalt tie qua snelheid. Een jollymoto is nog hoogtoeriger dus die sws niet ofwel?? Nog andere uitlaten zoals malossi of metrakit????
|
vr jun 29, 2012 12:47 am |
|
|
piotrSMX
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 01, 2010 1:50 am Berichten: 1677 Woonplaats: Houten
|
Re: Dienst, cilinder tunining en custom uitlaat maken
Een dubbele expansie gaat niet werken. Je moet gewoon 2 tailpipes hebben die uit de expansie komen of een tailpipe die zich vertakt in 2.
_________________
boy-1993 schreef: Waarom zouden scooters en sprinters en al meer dan 14000 kunnen draaien en een rs 50 ineens niet?
|
vr jun 29, 2012 1:30 am |
|
|
Gerard1793
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma mei 09, 2011 5:08 pm Berichten: 977 Woonplaats: Middelstum
|
Re: Dienst, cilinder tunining en custom uitlaat maken
Dubbele expansie?
Kerel, hou maar op.
_________________ '78 XT500 '89 GS500 '98 V70 T5
|
vr jun 29, 2012 1:36 am |
|
|
Mikeeee
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 06, 2008 12:17 pm Berichten: 3317 Woonplaats: lichtenvoorde
|
Re: Dienst, cilinder tunining en custom uitlaat maken
gasten doe is normaal man.. hoe oud zijn jullie?
Hij heeft er gewoon geen balle verstand van en vraagt hier om hulp daar is dit forum toch voor?
mijn advies gewoon een snelle 50 cc of desnoods een 70 of 80 als je meer trekkracht wilt, zoals je bij die gianelli aangaf. en zoek daar een leuke uitlaat bij in het uitlaten topic
_________________
Rallyking schreef: Dat je je daar op durft te vertonen M'n Ludix heeft nog meer status Ex-jes: DERBI GPR 50 Racing Red 05' / Aprilia RS50 MY 07 Spains no'1 / Rieju KTM SX 50 Crossbrommer
|
vr jun 29, 2012 8:57 am |
|
|
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
Re: Dienst, cilinder tunining en custom uitlaat maken
Hahahahahahaha een dubbele expansie :') onbetaalbaar. Hang er gewoon een v6 onder, die hebben een vroege powerband, zegt men. Als je perse 2 dempers wil kan je prima het y stuk wat je op de tailpipe van je gigasnelli had (ik neem aan dat het zo zit) op je v6 zetten. Je tailpipe heeft theoretisch gezien wel effect op de prestaties maar op straat ga je daar niks van merken.
_________________
Maup schreef: Aan de andere kant zie ik JB ook nog niet echt afvallen
|
vr jun 29, 2012 8:57 am |
Persoonlijk album
|
|
rs_maniac666
Moderator
Geregistreerd: ma feb 15, 2010 2:33 pm Berichten: 4746 Woonplaats: Klazienaveen
|
Re: Dienst, cilinder tunining en custom uitlaat maken
en anders knap dur moar un stuk staigerpiepe under
_________________ Aprilia RS NM RossiFummi & Aprilia RS NM Poggiali White.
|
vr jun 29, 2012 8:59 am |
|
|
|