|
Pagina 1 van 1
|
[ 14 berichten ] |
|
rollend frame, opknapper of sloop brommer gezocht.
Auteur |
Bericht |
fx259b
ApriliaForum Member
|
 rollend frame, opknapper of sloop brommer gezocht.
ik ben opzoek naar een brommer liefst sm maar mag ook een racer zijn, mag schade hebben op elk gebied hoeft niet persee een blok onder te zitten. ik ben dus opzoek naar iets waar nieuw leven in te krijgen valt dus voor weinig geld. als je iets hebt staan stuur me dan een pbtje of laat hier zo veel mogenlijk info achter en gelieve ook wat foto's het liefst niet te ver, zoek iets in een straal van 60km rondom breda. (tenzij mensen hun complete brommer gedemonteerd willen versturen in pakketjes  )
|
za jun 23, 2012 6:49 pm |
|
 |
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
 Re: rollend frame, opknapper of sloop brommer gezocht.
Kenteken of niet? Ik heb nog een RX frame zonder kenteken liggen.
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
za jun 23, 2012 6:52 pm |
|
 |
fx259b
ApriliaForum Member
|
*Vincent* schreef: Kenteken of niet? Ik heb nog een RX frame zonder kenteken liggen. liefste wel hoeft niet persee, ik zou zeggen stuur me wat foto's
|
za jun 23, 2012 6:58 pm |
|
 |
*Vincent*
ApriliaForum Member
|
Het is echt alleen een frame. Met achterbrug en voorvork, dat wel. Maar dat is het.
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
za jun 23, 2012 6:59 pm |
|
 |
fx259b
ApriliaForum Member
|
*Vincent* schreef: Het is echt alleen een frame. Met achterbrug en voorvork, dat wel. Maar dat is het. zitten er wel kappen, tank en kabelboom bij? remmerij,velgen,verlichting, ketting en tandwielen heb ik nog wel liggen
|
za jun 23, 2012 7:04 pm |
|
 |
*Vincent*
ApriliaForum Member
|
Nee, nee, nee. Zoals ik zeg, het is écht alleen een frame met achterbrug en voorvork. Voorvork is overigens ook krom, was ik vergeten te vermelden.
Maargoed, je mag het zooitje voor een paar tientjes hebben.
|
za jun 23, 2012 7:08 pm |
|
 |
fx259b
ApriliaForum Member
|
*Vincent* schreef: Nee, nee, nee. Zoals ik zeg, het is écht alleen een frame met achterbrug en voorvork. Voorvork is overigens ook krom, was ik vergeten te vermelden.
Maargoed, je mag het zooitje voor een paar tientjes hebben. dat is helaas wat minder dan, ik zal het in mn achterhoofd houden maar een compleet rollend frame off een compleet gaar hok is meer iets wat ik zoek dan, mag overigens ook een gare motor zijn of rijwiel gedeelte van. nogmaals, vastlopers , gebroken kappen, roest, half uit elkaar vallend maakt allemaal niet uit bied maar aan.
|
za jun 23, 2012 7:39 pm |
|
 |
NakedRS50
ApriliaForum Member
|
ik heb hier nog een rollend frame van een rs50 NM dus achter velg , achterbrug , frame , subframe , blok frame , voorvork van een rs125 met velg , tank , monoseat en de remmen.
za jun 23, 2012 7:48 pm |
|
 |
*Vincent*
ApriliaForum Member
|
trouwens, nu dat je het zegt, ik heb ook nog wel een complete RS 50 in de aanbieding, hij is niet zo mooi meer maar wél helemaal compleet. Kenteken staat op WOK status. ik weet niet je van het ervan, maar ik geloof dat dat 60 euro voor een standaard keuring is en het kenteken heb je weer terug. Bouwjaar 2005, Poggiali White editie.
Hij moet 250 euro opleveren, afdingen is niet mogelijk. Brengen wel.
|
za jun 23, 2012 7:50 pm |
|
 |
fx259b
ApriliaForum Member
|
*Vincent* schreef: trouwens, nu dat je het zegt, ik heb ook nog wel een complete RS 50 in de aanbieding, hij is niet zo mooi meer maar wél helemaal compleet. Kenteken staat op WOK status. ik weet niet je van het ervan, maar ik geloof dat dat 60 euro voor een standaard keuring is en het kenteken heb je weer terug. Bouwjaar 2005, Poggiali White editie.
Hij moet 250 euro opleveren, afdingen is niet mogelijk. Brengen wel. kijk dat klinkt goed, heb je toevallig daar wel een fototje van ?
|
za jun 23, 2012 7:52 pm |
|
 |
RonnyRacingTeam
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 26, 2009 10:19 pm Berichten: 1705 Woonplaats: Regio Antwerpen
|
TZR in de aanbieding. Rolling frame, met de motorophaning aangepast voor een Suzuki RM80 motorblok. Wielen zitten op slicks en MY voorvork gemonteerd.
Race kappen zitten erbij en nog wat std meuk. Alles samen voor 200€ Remklauw 4zuiger stage 6 houd ik zelf wel bij. Indien ernstige interesse breng ik hem tot in breda.
_________________ Special thanx to: http://www.vanhovemotors.be Foto's: http://www.picasaweb.google.com/ronnyracingteam Faceboek groep: http://www.facebook.com/group.php?gid=115875105094188&ref=ts * * * De snelste manier om een bocht door te komen is geen schrik hebben om je zeer te doen. (joe bar) * * *
|
za jun 23, 2012 8:03 pm |
|
 |
PeteRSchouten
ApriliaForum Member
|
Ik heb een derbi gpr frame uit 2006 met kenteken.
voorvork en achterbrug zitten erbij. Het is in goede staat, de zichtbare delen zijn er uit als nieuw. Zeer geschikt om nog een hele nette brommer van te maken. Als je intresse hebt, zal ik je foto's sturen.
|
zo jun 24, 2012 1:27 pm |
|
 |
*Vincent*
ApriliaForum Member
|
fx259b schreef: *Vincent* schreef: trouwens, nu dat je het zegt, ik heb ook nog wel een complete RS 50 in de aanbieding, hij is niet zo mooi meer maar wél helemaal compleet. Kenteken staat op WOK status. ik weet niet je van het ervan, maar ik geloof dat dat 60 euro voor een standaard keuring is en het kenteken heb je weer terug. Bouwjaar 2005, Poggiali White editie.
Hij moet 250 euro opleveren, afdingen is niet mogelijk. Brengen wel. kijk dat klinkt goed, heb je toevallig daar wel een fototje van ? gok van niet, maar stuur een PB naar MG van 't forum, het is zijn brommer namelijk. Die komt hem waarschijnlijk nog brengen ook.
|
zo jun 24, 2012 3:35 pm |
|
 |
Sjon
ApriliaForum Member
|
Heb een rs 50 frame OP kenteken en met papieren en kenteken!
Voorvork is gestraald en wel met kroonplaten.
Set velgen (wit of zwart)
Met achterbrug
Met subframe en subframe voor het blokje!
Doe eens een leuk bod of een PBtje voor de framedelen :)
En 2 half complete setjes RS'50s kuipwerk (in ruilvoor krat bier)
|
ma jun 25, 2012 9:49 pm |
|
 |
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 14 berichten ] |
|