|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
moneybuy
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 01, 2011 9:07 am Berichten: 896 Woonplaats: beilen
|
Puch Of Tomos SNOR
Ik zoek een Puch of tomos met SNOR kenteken, Waar moet hij aan voldoen? Niet verder dan ongeveer 80-100km vanaf drenthe staan. Alles moet werken,Verlichting,snelheidsmeter enz. Uiterlijk maakt niet super veel uit maar niet iets dat er totaal vernielt uitziet of compleet verroest is! Het blokje MOET goed lopen ik wil er geen gedonder mee ik zoek dus een GOEDLOPENDE tomos of puch Snelheid tussen de 25 en 45-50
Prijs komen we samen wel uit,
mvg, Geryon
_________________ Een auto is net een vrouw. Tegen de tijd dat je de asbak vol hebt moet je hem in ruilen op een andere...
Rieju RS2 Matrix Pro 70cc MK Pro Race 2 Tuned
|
di mei 15, 2012 4:07 pm |
|
|
moneybuy
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 01, 2011 9:07 am Berichten: 896 Woonplaats: beilen
|
Re: Puch Of Tomos SNOR
niemand iets liggen afstand mag ook ver weg wezen nu!
_________________ Een auto is net een vrouw. Tegen de tijd dat je de asbak vol hebt moet je hem in ruilen op een andere...
Rieju RS2 Matrix Pro 70cc MK Pro Race 2 Tuned
|
za mei 19, 2012 7:15 pm |
|
|
DjThase
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma sep 05, 2011 5:19 pm Berichten: 301 Afbeeldingen: 0
|
Ik heb er wel 1, maar denk niet dat ik hem zo maar wegdoe. Tenzij je echt een goed bod doet
za mei 19, 2012 8:12 pm |
|
|
wespa
ApriliaForum Member
|
Heb er ook een en woon in de buurt van emmen
|
za mei 19, 2012 8:36 pm |
|
|
Stinos
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 27, 2011 7:40 pm Berichten: 2362 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Odijk
|
Mt5 ook goed? :')
Citaat: of dat ik in verband met geloofsovertuiging mijn voertuigen niet wil verzekeren, omdat zogenaamd God bepaald wat er met mij gebeurd, en dat je niets in je leven kunt verzekeren (zulke refo's ken ik namelijk, die hebben hun auto niet verzekerd)
|
zo mei 20, 2012 10:31 am |
Persoonlijk album
|
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|