Auteur |
Bericht |
sander95
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:32 am Berichten: 167 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: bennekom
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) gezocht kuipruitje
gezocht smoke kuipruit gebruikt voor rs 50 my ( 2007 ) pm me maar als je nog wat heb liggen..
|
zo maart 27, 2011 8:27 pm |
Persoonlijk album
|
![](./styles/apriliaforum/theme/images/spacer.gif) |
herjan
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do mei 27, 2010 7:04 am Berichten: 1112 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Schildwolde (GR)
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: gezocht kuipruitje
je kunt het beter bestellen op internet ![biggrin :D](./images/smilies/biggrin.gif)
zo maart 27, 2011 9:23 pm |
Persoonlijk album
|
sander95
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:32 am Berichten: 167 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: bennekom
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: gezocht kuipruitje
ja maar dan betaal je 75 euro :S best duur,, dus daarom heeft mis iemand nog gebruikte ofzo:S?
|
ma maart 28, 2011 2:23 pm |
Persoonlijk album
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
stond er net nog eentje te koop, maar die was dan wel van een spains.
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
ma maart 28, 2011 3:09 pm |
|
Apriliaaah
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za nov 13, 2010 10:32 am Berichten: 3543 Woonplaats: Meppel
|
ivanstoter hier van het forum heeft die kapotte my voorkapje ik was gister bij hem, maar dat ruitje is nog intact zal ik hem ff vragen?
ma maart 28, 2011 4:08 pm |
|
ivanstoter
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 21, 2011 4:18 pm Berichten: 211 Woonplaats: wanneperveen
|
is niet te koop sorry of ik kan ergens een voorkap met ruitje krijgen maar eerst nog niet tekoop dus
_________________ aprilia rs my lorenzo replica 06 viewtopic.php?t=18261
|
ma maart 28, 2011 5:13 pm |
|
sander95
ApriliaForum Member
|
okeoke, jaaa ik verkoop dan me eigen ruitje origineel gewoon doorzichtig in goede staat.
|
ma maart 28, 2011 7:28 pm |
Persoonlijk album
|
|