|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
Gezocht: Aprilia rs OM frame of ori cilinderkit+uitlaat
Auteur |
Bericht |
bartp
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 04, 2009 8:51 pm Berichten: 3034 Woonplaats: Mooiste stad achter de duinen
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Gezocht: Aprilia rs OM frame of ori cilinderkit+uitlaat
Hallo,
Ik ben opzoek naar een aprilia rs OM frame.
MAAR HET ALLERLIEFST ZOU IK WILLEN:
Als iemand een ori 50 cc cilinderkitje etc heeft liggen, of een ori uitlaatje, of diegene hem dan aan mij zou willen uitlenen. evt. voor een kleine vergoeding! Alles omgeving Zuid Holland, AM6 motorblok.
Stuur maar een PB!
Bart
Ben van 4 februari - 13 februari op Wintersport, ik zal dan dus ook niet reageren hier.
aprilius schreef: beter noem je niemand hier een voetveeg, als je zelf nieteens een leven hebt buiten dit forum, en geen haar beter bent dan die drol die ik net nog doorspoelde viewtopic.php?f=10&t=17600 RENESSE BAZENMEETING!!! NEEM OP Z'N MINST EEN KIJKJE!!!!
Laatst bijgewerkt door bartp op wo feb 02, 2011 11:45 pm, in totaal 3 keer bewerkt.
|
wo feb 02, 2011 8:34 pm |
|
![](./styles/apriliaforum/theme/images/spacer.gif) |
Martijn-Af1
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 23, 2009 3:52 pm Berichten: 569 Woonplaats: Deventer
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: Gezocht: Aprilia rs OM frame
Weet niet of het voor een project is maar heb hier nog een frame staan van een af1 is goed omgelast naar am5. Voorvork en alles van een OM past er zo in. Enkel de achterkant is anders.
_________________ Aprilia MX 50 Aixam A540 Ford 4000 MC Cormick D326 Beta Tools Piraten Team Oxe
marien schreef: Gedore is net als Atlas. Ten opzichte van Gedore is alles gammel.
|
wo feb 02, 2011 10:45 pm |
|
bartp
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 04, 2009 8:51 pm Berichten: 3034 Woonplaats: Mooiste stad achter de duinen
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: Gezocht: Aprilia rs OM frame
Nee, sorry, daar heb ik niks aan.
aprilius schreef: beter noem je niemand hier een voetveeg, als je zelf nieteens een leven hebt buiten dit forum, en geen haar beter bent dan die drol die ik net nog doorspoelde viewtopic.php?f=10&t=17600 RENESSE BAZENMEETING!!! NEEM OP Z'N MINST EEN KIJKJE!!!!
|
wo feb 02, 2011 11:40 pm |
|
Arietjeh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 12, 2009 8:36 am Berichten: 657 Woonplaats: Amsterdam
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: Gezocht: Aprilia rs OM frame of ori cilinderkit+uitlaat
orginele am6 uitlaat heb ik nog wel voor bartje wel voor Nm model pb maar ff ofzo ![woot :OO:](./images/smilies/woot.gif)
_________________ http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=13&t=13569 Mijn Rs50
RS 746 schreef: Omdat hij een gladjakker is met een vlotte (gouden) babbel. Dit soort mensen krijgen onwaarschijnlijke dingen voor mekaar. ![happy :^^:](./images/smilies/happy.gif)
|
do feb 03, 2011 12:21 am |
|
bartp
ApriliaForum Member
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: Gezocht: Aprilia rs OM frame of ori cilinderkit+uitlaat
Ik ben van ori cilinderkitje + uitlaat voorzien.
Kan close.
|
do feb 03, 2011 12:30 am |
|
Arietjeh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 12, 2009 8:36 am Berichten: 657 Woonplaats: Amsterdam
|
en vergeet mn bier niet ![whistling :Y:](./images/smilies/whistling.gif)
_________________ http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=13&t=13569 Mijn Rs50
RS 746 schreef: Omdat hij een gladjakker is met een vlotte (gouden) babbel. Dit soort mensen krijgen onwaarschijnlijke dingen voor mekaar. ![happy :^^:](./images/smilies/happy.gif)
|
do feb 03, 2011 12:52 am |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|