Auteur |
Bericht |
michel_olimulder
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do aug 28, 2008 1:31 pm Berichten: 48 Woonplaats: geesteren
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) rs50 MY 07 pijp
hallo mensen, ik ben opzoek naar een mooie uitlaat voor mijn rs50 MY uit 2007. is gwoon voor een standaard cilinder, zoek er eentje liefst zonder tailpipe. als je wat moois hebt reageer dan, liefst op: michel_olimulder1@hotmail.com
_________________ met de voeten op de steunen en de tenen aan de grond ga ik de bocht rond
|
zo nov 01, 2009 2:32 pm |
|
![](./styles/apriliaforum/theme/images/spacer.gif) |
eduardgpr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di apr 29, 2008 1:39 pm Berichten: 879 Woonplaats: Punthorst
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: rs50 MY 07 pijp
K heb nog een leovinci V6
|
zo nov 01, 2009 3:07 pm |
|
bas_sx50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 29, 2008 1:37 pm Berichten: 972 Woonplaats: Den Haag
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: rs50 MY 07 pijp
michel_olimulder schreef: hallo mensen, ik ben opzoek naar een mooie uitlaat voor mijn rs50 MY uit 2007. is gwoon voor een standaard cilinder, zoek er eentje liefst zonder tailpipe. als je wat moois hebt reageer dan, liefst op: michel_olimulder1@hotmail.com" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; een uitlaat zonder tailpijp bestaat niet. Je bedoelt zeker met een korte tailpijp? Wil je een onderlangse uitlaat of een bovelangse?
zo nov 01, 2009 4:37 pm |
|
Daan Vrieze
ApriliaForum Member
|
Misschien bedoeltie dattie zn ouwe tailpipe wil gebruiken?
_________________ TZR ! viewtopic.php?f=11&t=12490
|
zo nov 01, 2009 4:46 pm |
|
bas_sx50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 29, 2008 1:37 pm Berichten: 972 Woonplaats: Den Haag
|
Daan Vrieze schreef: Misschien bedoeltie dattie zn ouwe tailpipe wil gebruiken? dat kan niet want elke tailpijp op een uitlaat is anders (diameter).
zo nov 01, 2009 4:58 pm |
|
Mikeeee
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 06, 2008 12:17 pm Berichten: 3317 Woonplaats: lichtenvoorde
|
kerel wat zeg jij dan je hebt niet eens een rs maar origineel past ook gewoon allemaal op gianelli enzo hoor
Rallyking schreef: Dat je je daar op durft te vertonen ![lach :D:](./images/smilies/lach.gif) M'n Ludix heeft nog meer status Ex-jes: DERBI GPR 50 Racing Red 05' / Aprilia RS50 MY 07 Spains no'1 / Rieju KTM SX 50 Crossbrommer
|
zo nov 01, 2009 5:10 pm |
|
ostjj
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 20, 2007 5:32 pm Berichten: 1145 Woonplaats: Merksem
|
bas_sx50 schreef: michel_olimulder schreef: hallo mensen, ik ben opzoek naar een mooie uitlaat voor mijn rs50 MY uit 2007. is gwoon voor een standaard cilinder, zoek er eentje liefst zonder tailpipe. als je wat moois hebt reageer dan, liefst op: michel_olimulder1@hotmail.com" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; een uitlaat zonder tailpijp bestaat niet. Je bedoelt zeker met een korte tailpijp? Wil je een onderlangse uitlaat of een bovelangse? 1. Als je er niets van weet kun je beter nisk zeggen 2. Kijk effe hier viewtopic.php?f=7&t=13797
zo nov 01, 2009 5:44 pm |
|
michel_olimulder
ApriliaForum Member
|
zal het ff duidelijk proberen te maken: ostjj snapt mij! ik zoek een uitlaat voor een rs 50 uit 2007, model waar de uitlaat ONDER het frame doorloopt en vervolgens met een tailpipe onder de buddy uit komt. nu zoek ik iemand die een mooie uitlaat kan verkopen ZONDER die tailpipe. ik heb zelf namelijk nog een tailpipe met een scr corse demper liggen die ik erop wil maken vanwege zijn mooie geluid leovinci maakt mooie uitlaten, maar ik ga met stnd al 95, ga liever iets harder als ik dan toch een andere moet kopen. bedankt voor de reacties alvast
_________________ met de voeten op de steunen en de tenen aan de grond ga ik de bocht rond
|
ma nov 02, 2009 8:58 am |
|
TwanMass
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 11, 2007 10:55 pm Berichten: 2097 Afbeeldingen: 7
|
Ohja, een standaard demper past niet zonder aanpassingen op een Giannelli uitlaat hoor! Naa wat aanpassingen en wat gefriemel wel maar niet meteen ![happy :^^:](./images/smilies/happy.gif)
_________________ NIEUWE HARDCORE MIX (Feb. 2012): http://youtu.be/3Yi_J2z10wM
|
ma nov 02, 2009 3:50 pm |
Persoonlijk album
|
michel_olimulder
ApriliaForum Member
|
haha weet ik, ik rijd ook niet met standaard demper hoor:P eerst was ons pa niet te spreken over dat ik een andere uitlaat neem. maar mijn standaard is beetje verrot dus nu heb ik een reden ma ik heb nu een SCR corse demper op een gianelli tailpipe, die na het monteren van een ijzeren busje wel op de standaard uitlaat past. voor iedereen die standaard uitlaat wil blijven rijden met mooi geluid raad ik echt een scr aan!! super geluid en mooie strakke demper www.gearparts24.de
|
ma nov 02, 2009 4:54 pm |
|
|