Geregistreerd: ma aug 14, 2006 11:20 am Berichten: 3063 Afbeeldingen: 41 Woonplaats: Center Parcs
Gezocht: Beunbarrel
Mogguh,
Heb je nog een RS / RX / MX / SX of wat dan ook staan wat schakeld maar een beetje een hopeloos geval is, dan wordt hij bij deze gezocht.
Het heeft geen haast of wat dan ook, maar een vriendin me maat en ik zouden het wel leuk vinden om van de zomer er af en toe aan te klussen om er wat van te maken. Hij hoeft niet te lopen maar geef wel effe aan wat het zou (kunnen) zijn. Kenteken erg graag, maarja, zo niet dan niet (zal later wel mogelijk moeten worden als hij is opgeknapt).
Geregistreerd: do dec 02, 2004 2:43 pm Berichten: 4328 Woonplaats: Moerkapelle
ik heb denk ik nog wel wat voor je, voeg me even toe op msn
_________________ ben z`n sprinter Nederlands Record 50 cc sprint: 7.738 & Nederlands Record 70 cc sprint: 7.117 1ste SBO Lisse 20101ste 50 ccJubbega 20111ste SBO Lisse 20101ste 50 ccDamwoude 2010 1ste 50 cc Jubbega 20101ste 70ccGenemuiden 20121ste 70 ccGenemuiden 2013
Geregistreerd: ma aug 14, 2006 11:20 am Berichten: 3063 Afbeeldingen: 41 Woonplaats: Center Parcs
haha, ja dat is best aardig Cypher, maar weet niet of zo op zon hok wil rond rijden (sorry )
Nogmaals heeft geen haast, we wachten onze kanzen af, maar af1special, had een leuke OM staan even kijken wat de baazin er van zegt
Geregistreerd: za dec 11, 2004 1:59 pm Berichten: 1467 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: 's-Graveland
Kheb nog een zo semi complete rs staan. Nieuw model incl kenteken. Ligt wel helemaal uit elkaar en kappen en hebben wel wat schade. Wat mist er?
Achterwiel
Voorvork poten en clipons.
Cockpitje
Dat is iig waar ik zo ff op kan komen. Zal mss nog wel wat meer missen maar dit is het grootst gedeelte. Als je intresse hebt moet je me ff op msn toevoegen:
Lucas_Kemp at hotmail.com
_________________ Peter ze R6 is hip! 50cc Schakel record;....Reactie.......Top Snelheid....Eindtijd ................................................................. 0.03............93.0.................8.459
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 43 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum