HOWTO: Inrijden van je Cilinder
Auteur |
Bericht |
team-rs
ApriliaForum Member
|
 Re: HOWTO: Inrijden van je Cilinder
jij maakt me egt aan het lachen bedankt man 33posts en dan nu al zo bijdehand, jij gaat het nog zwaar krijgen hier 
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
za jun 04, 2011 12:19 am |
|
 |
rieju-rrx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 28, 2011 9:23 pm Berichten: 5274 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Bommel-Westside
|
Mooi dan kan ik er me beroep van maken! Nou ik krijg het echt heel zwaar hoor via het internet, angstverwekkend, het is niet normaal.
_________________ \8/ Gang is alles, remmen is angst \8/
|
za jun 04, 2011 12:46 am |
Persoonlijk album
|
 |
PeteRSchouten
ApriliaForum Member
|
rieju-rrx schreef: Nee, klopt. Het is trouwens nutteloos. Maar dat terzijde. Maar nogmaals dat moeten jullie toch lekker zelf weten. Ik rij gewoon op mijn dooie akkertje 25000km met hetzelfde cilindertje + zuigertje + drijfstang/krukas. Dat zie ik jou niet zo makkelijk doen met je coole sprintert .Ja, omdat ze op dat forum niet zulke gasten zoals jou hebben rondhangen.  Nee tuurlijk rij je geen 25k met een sprinter. Hoe meer een blok gericht is op vermogen, des te meer slijtage. Dus die 25k gaan vergelijken met een sprinter gaat helemaal nergens over. Buiten dat is het ook niet echt bijzonder. Ik zit nu op 18k met een airsal 50. Die ik lekker niet heb ingereden of extra heb gesmeerd. Ik heb ook nog een vrij hoogtoerige rijstijl. Maar volgens jou kan ik dus, als ik 1:30 gesmeerd had, nog 36k rijden? 
|
za jun 04, 2011 1:37 am |
|
 |
frishh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 13, 2010 11:06 am Berichten: 3714 Woonplaats: Delft
|
team-rs schreef: als jij dit topic even door zou lezen zie je dat ik niet de enige ben die inrijden totaal nutenloos vind...
ga nu maar naar rieju forum, daar vinden ze "ervaringen" wel boeiend Daar roepen we ook dat hij eens normaal 1:35 - 1:40 moet gaan smeren.
za jun 04, 2011 3:08 am |
|
 |
frishh
ApriliaForum Member
|
team-rs schreef: :00: ventje toch, heb een auto en een motor brommer staat onder een zeil, doe ik niets meer mee  Da's jammer, want hij is wel 2x zo breed als jij.  Woont hier in Bommel, knutselt af en toe met me mee, maar stronteigenwijs die kerel. En maar verbaasd zijn dat zijn uitlaat dicht gekoekt zat met troep. En dat jij gewoon een klootzak bent is algemeen bekend Wallie, en ik mag dat zeggen. 
za jun 04, 2011 3:11 am |
|
 |
rieju-rrx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 28, 2011 9:23 pm Berichten: 5274 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Bommel-Westside
|
Oke kraak mij maar af ik vind het wel best zo. Iedereen doet lekker zijn eigen ding! Ik doe het mijne en ik vind het wel best zo. Zullen we vanaf nu met elkaar in vrede en harmonie posten. Dan komt alles goed en is er weinig vijandigheid. Haha wat is Wallie voor ielig mannetje dan?  Ach ieder zijn bouw. :) Ja beter stronteigenwijs dan strontanderwijs. Ik wil graag dingen van andere aannemen. Maar niet als het ze puur gaat om af te kraken. Ik zie vanzelf weer een reactie op dit bericht.
|
za jun 04, 2011 10:42 am |
Persoonlijk album
|
 |
PeteRSchouten
ApriliaForum Member
|
frishh schreef: team-rs schreef: :00: ventje toch, heb een auto en een motor brommer staat onder een zeil, doe ik niets meer mee  Da's jammer, want hij is wel 2x zo breed als jij.  Woont hier in Bommel, knutselt af en toe met me mee, maar stronteigenwijs die kerel. En maar verbaasd zijn dat zijn uitlaat dicht gekoekt zat met troep. En dat jij gewoon een klootzak bent is algemeen bekend Wallie, en ik mag dat zeggen.  toch niet met olie he
|
za jun 04, 2011 11:32 am |
|
 |
frishh
ApriliaForum Member
|
Da's nog altijd beter dan met een jong kuikentje.
za jun 04, 2011 12:10 pm |
|
 |
rieju-rrx
ApriliaForum Member
|
Chris het was geen troep het was gewoon een beetje roet na de expansie :), stelde niks voor. Ik denk dak dan een hele leuke tjierp uit me demper hoorde iedere keer als ik net wat meer gas gaf. 
|
za jun 04, 2011 12:39 pm |
Persoonlijk album
|
 |
team-rs
ApriliaForum Member
|
frishh schreef: team-rs schreef: :00: ventje toch, heb een auto en een motor brommer staat onder een zeil, doe ik niets meer mee  Da's jammer, want hij is wel 2x zo breed als jij.  Woont hier in Bommel, knutselt af en toe met me mee, maar stronteigenwijs die kerel. En maar verbaasd zijn dat zijn uitlaat dicht gekoekt zat met troep. En dat jij gewoon een klootzak bent is algemeen bekend Wallie, en ik mag dat zeggen.  dat kan jij niet weeten, aangezien je me nog nooit gezien hebt  en dan maakt het nog niet uit, blijft een ventje 
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
za jun 04, 2011 12:58 pm |
|
 |
rieju-rrx
ApriliaForum Member
|
Nou aangezien jij sprint, moet je licht en smal zijn en als je zo snel bent ga ik er niet vanuit dat jij Mini Kong bent. Eerder prinsesje Petronella ofzo 
|
za jun 04, 2011 12:59 pm |
Persoonlijk album
|
 |
team-rs
ApriliaForum Member
|
hoe kom je er bij dat ik sprint? ik heb sprinters, maar rijd geen sbo en ook geen sprints rijd alleen op straat
|
za jun 04, 2011 1:02 pm |
|
 |
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
wat vervelend nu rieju gasten
|
za jun 04, 2011 1:15 pm |
|
 |
team-rs
ApriliaForum Member
|
Martijn Derbi senda schreef: wat vervelend nu rieju gasten 
|
za jun 04, 2011 1:17 pm |
|
 |
rieju-rrx
ApriliaForum Member
|
Waarom zou je dat nou doen? Wat is toch de logica hier?
Derbi is alles wil je zeggen? XD Flappetap merk is dat.
|
za jun 04, 2011 1:21 pm |
Persoonlijk album
|
 |
|