Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
Re: HOWTO: knipperlicht in achterlicht rs MY +derbi gpr racing
gewoon meten, meten is weten. Je + van je knipperlicht, die dus veel/geen spanning doet de hele tijd als je je knipper aan hebt, zet je op de plus van je lampje, en de min kan je lekker laten lopen, maar de plus van normale verlichting moet je dan wel doorknippen anders brand ie constant en gaat ie feller branden als je je knipper aan doet. misschien beetje vaag uitgelegd maar gewoon nameten wat + en wat - is, dan is het echt niet zo moeilijk.
Dit is mijn resultaat; Ik heb nieuwe ledjes aangesloten op mijn knipperlicht kabeltjes. En die in het achterlicht gezet. | x | A | x | (X=knipperled, A=normaal achterlicht). \ A A / (A=normaal achterlicht) \ R / (R= remlicht)
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:32 am Berichten: 167 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: bennekom
Re: HOWTO: knipperlicht in achterlicht rs MY +derbi gpr raci
dus gewoon kabel van je knippers verbinden naar je de buitenste lichten van je achterlicht? gewoon kabel verwisellen dus je maakt van je lampje een knipper? zit die knipper dus in het draadje en niet in het lichtje:$?
Zou het ook mogelijk zijn om ervoor te zorgen dat alle lampjes altijd branden achter, en dat als je de knipperlichten aan doet, dat de lampjes dan uit en aan gaan? Zou wel vetter zijn dan dat alleen het middelste lampje brand.
Geregistreerd: zo mei 08, 2011 1:09 am Berichten: 39 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Amsterdam
Gewoon even een vraagje hoor, maar moet je je achterlicht nou open maken om dit te kunnen doen? En als je het al open moet maken hoe moet dit dan (want zie niet hoe dat moet lukken )
Nou goed, ik was dus zo fucked up pissig dat ik uit wanhoop in de tank heb lopen zeiken..
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
SM_Ritske schreef:
Zou het ook mogelijk zijn om ervoor te zorgen dat alle lampjes altijd branden achter, en dat als je de knipperlichten aan doet, dat de lampjes dan uit en aan gaan? Zou wel vetter zijn dan dat alleen het middelste lampje brand.
je zou wel duplo lampjes kunnen halen zoals jesse zegt ja met 2 gloeidraden zeg maar. alleen dan heb je ook weer een nieuwe fitting nodig, en zie maar eens dat je die vind voor een gat van 8mm
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum