|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
Aprilia rs 125 11kw importeren vanuit belgie.
Auteur |
Bericht |
Siebe12
ApriliaForum Member
|
Aprilia rs 125 11kw importeren vanuit belgie.
Hallo aprilia bezitters. Ik heb heel het forum afgezocht over het onderwerp importeren. Maar kon er niks over vinden. Mijn excuus als het wel zo is. Ik heb er paar vragen over. Is er al iemand bekend met het importeren? In belgie staan ze 11 kw op kenteken komt hij dat dan ook in Nederland 11kw op kenteken na de keuring? En hoe gaat het precies in z'n werk dat importeren? Moet je dan daar in belgie de fiets overschrijven? En zit bij de motor ook de papieren bij om hem in Nederland te keuren? Alvast bedankt! Groeten Siebe van Dooren.
|
wo feb 27, 2013 1:30 pm |
|
|
Venlonaer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za feb 19, 2011 12:35 am Berichten: 6119 Woonplaats: Limbabwe
|
Re: Aprilia rs 125 11kw importeren vanuit belgie.
Je moet ook het forum niet alleen af zoeken, gebruik google en dan vind je een heleboel topics van mensen die vanuit belgen een motor importeren.
En als het goed is verandert er niks aan de gegevens, hij wordt gekeurd op punten zoals banden, verlichting enzo en niet het vermogen.
wo feb 27, 2013 3:03 pm |
|
|
Siebe12
ApriliaForum Member
|
en hoe zit het dan met overschrijven? of is het betalen en de motor meenemen? en krijg ik ook een of andere papieren mee?
|
wo feb 27, 2013 9:07 pm |
|
|
rs_maniac666
Moderator
Geregistreerd: ma feb 15, 2010 2:33 pm Berichten: 4746 Woonplaats: Klazienaveen
|
Heb je al contact gehad met de rdw? Die kunnen je het heel goed vertellen.
Dit is meer een schakelbrommer forum.
_________________ Aprilia RS NM RossiFummi & Aprilia RS NM Poggiali White.
|
wo feb 27, 2013 9:09 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
ff aan jeroenvs vragen
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
wo feb 27, 2013 9:18 pm |
|
|
jasonNL
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 20, 2007 11:24 am Berichten: 2851 Afbeeldingen: 17 Woonplaats: Dinteloord~ west-brabant
|
je krijgt vanuit belgie de papieren mee hoef je niets over te schrijven. Zal waarschijnlijk iets van koopovereenkomst maken samen met de verkoper van de motor.
En als er op de Belgische papieren staat dat het een 11kw is nemen ze dat zo over bij de nederlandse keuring. en kijken ze alleen de papieren en het chassisnummer na. BPM papieren alvast invullen en je staat in 20min weer buiten bij de RDW
Mijn motor was 25kw op belgisch kenteken is is ook zo overgenomen. Tenzij je het wilt veranderen natuurlijk kan dan krijg je weer een andere keuring hoe dat zit weet ik niet
|
do feb 28, 2013 5:53 pm |
Persoonlijk album
|
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|