Re: Het Grote RS125/250 Chat Topic!
Kan je net zo goed een r6 halen, kan je je ook makkelijk dagelijks mee vervoeren. En als je al een scooter wilt rijden koop dan een vespa 250/300gts heb je veel meer status bij de normale mensen.
Geregistreerd: wo feb 06, 2008 3:31 pm Berichten: 10590 Woonplaats: Oss
dalijk heb ik met m'n rs een arrow uitlaat en de rest allemaal origineel dus ook een 28mm carberateur. Is het het waard om naar een 34mm te gaan als je kijkt naar de vermogens winst/verbruik verhouding?
Geregistreerd: do maart 04, 2010 11:15 pm Berichten: 5500 Woonplaats: Zeeuwenland
Als je een 34mm puur voor je Arrow erop wilt zetten. Is dan naar mijn inziens totaal niet nodig. Het steken van een andere sproeier moet dan voldoen.
De 34mm Carburateur ( Specifiek Dellortho ) is een enorm fijne Carb om mee te rijden. Maar wel zeer groot. En niet per sé nodig. De 28mm zal daarom ook prima lukken op de RS125.
Pak die 34mm. carburateur Niet per sé nodig, maar is toch wel lekkerder. En als je het zaakje goed afstelt hoeft ie nieteens veel meer te verbruiken. En je hébt al zo weinig cc's dus elk beetje power helpt.
Geregistreerd: wo feb 06, 2008 3:31 pm Berichten: 10590 Woonplaats: Oss
Washandje schreef:
Als je een 34mm puur voor je Arrow erop wilt zetten. Is dan naar mijn inziens totaal niet nodig. Het steken van een andere sproeier moet dan voldoen.
De 34mm Carburateur ( Specifiek Dellortho ) is een enorm fijne Carb om mee te rijden. Maar wel zeer groot. En niet per sé nodig. De 28mm zal daarom ook prima lukken op de RS125.
nee niet op die manier, snap ook wel dat ik hem met die 28 ook gewoon kan afstellen hoor Maar vroeg me gewoon af in hoeverre ik daadwerkelijk verschil zou merken en of dit het waard is
RS 746 schreef:
Pak die 34mm. carburateur Niet per sé nodig, maar is toch wel lekkerder. En als je het zaakje goed afstelt hoeft ie nieteens veel meer te verbruiken. En je hébt al zo weinig cc's dus elk beetje power helpt.
daarom inderdaad, dus wat er op een niet al te lastige manier uit te halen valt wil ik dan ook wel
alleen ja het straatbeeld is nou niet echt super, word om die reden ook niet vaak verkocht bij oudere mensen terwijl die juist geschikt is voor oudjes door z'n comfortabele zit en opstap
maar inderdaad dit is een Aprilia RS 125/250 chattopic dus graag een beetje op het onderwerp blijven.
@jeroen; 34mm carburateur zal je zeker goed doen al helemaal met een arrow uitlaat, de carburateur zal de uitlaat een stuk meer tot z'n recht doen brengen. over het complete toerengebied zal je een toename in koppel en vermogen ervaren, let er wel op dat dit met de goede afstelling pas merkbaar is. sproeier rond de 158 ikzelf rij met 160 maar heb ook een apart membraan, carbonen plaatjes etc..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum