Complete zelfbouw racer (project staat even op stop)
Hey, beste allen.
Ik ben Cools Niels, ik ben afgelopen winter 25j geworden en ben nog steeds verzot
op 2wielers met een motor.
Meer specifiek, het racen ermee en de motortjes ondehouden/opbouwen/reviseren/...
Fototje van mezelf:
Ik heb momenteel al 6j ervaring in het scooterracen, en dus ook al behoorlijk wat ervaring met degelijke
race setupjes weliswaar op scooter blokjes en meer specifiek de minarelli hor blokjes AC en LC.
Fototje van de racer Suzuki street magic, let niet op het uiterlijk:
Afgelopen seizoen heb ik de honda nsf100-cup gereden. Met een eindresultaat als 2de:
Verder heb ik al op circuit gezeten met: CBR600 in de nobudget cup (als gastrijder in een team), Met een scooter (als gastrijder) in de endurance, Zelf al 1 trainingdagje gedaan in croix en ternois met mijn eigen moto suzuki sv650N '05, en nog wat gereden op een berg andere brommers/moto's vooral wat training niet op de circuit dagen zelf
Foto's zeggen meer natuurlijk hier een kleine verzameling:
http://picasaweb.google.be/ronnyracingt ... yselfAndI#Ook, heb ik 2seizoenen de 24H op spa meegereden georganiseerd door de SBO. Een super uitdaging voor de mekaniers en de piloten (waar ik dus beide toe behoor)
Zelf rijd ik bij 2Race mee.
Hoe ben ik hier nu op het forum verzeild geraakt:
Wel ik ben van plan om een nieuw projectje te maken, Een honda nsf nabouwen en er een am6 motor onderhangen als vervanging van de originele 8pk krachtbron.
Dus ik kom hier wat kennis opdoen over het am6 motorblok, en zal zelf proberen zoveel mogelijk informatie van mijn kant te delen met jullie.
Zo, tot zover de kleine voorstelling.
Met Vriendelijke Groeten, Cools Niels
voor al mijn foto's zie signature......