Auteur |
Bericht |
wesco
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jul 06, 2005 12:12 pm Berichten: 491 Woonplaats: winterswijk :P
|
Re: Royal Club' Beunproject. 19.6pk!
Royal Club schreef: wesco schreef: RS 666 schreef: lol alsof dat zoveel boeit dat tandwiel kapje voor iemand die de brommer voor woon werk vervoer gebruikt zal het niet zo veel intreseren die zijn al lang blij dat de brommer nog loopt als je serieus een brommer gaat op bauwen voor de sprint of andere doel einden wand als je alles perfekt op bauwt wil je ook dat het tandwiel kap je met alle punten kan vast gezet worden maar royal heb je die 19.6 pk gehaald door je eigen afstellen op straat of het je hem wel op een test bank afgesteld ?? tot voor kort werd dit barrel ook als woon werk vervoer gebruikt hoor en afstellen heb ik zelf op straat gedaan ow okej dan dan valt er dus nog meer uit te haalen standaart als je de afsteling op scherp zet oenoehoofd als iedereen op zijn eigen let oke maar excuses aanvaard
_________________ jongens ben zwaar dislectie s het is soms moeilijk te leezen maar aub geen lulige op merkingen bedank als vast
|
za sep 20, 2008 8:02 pm |
|
|
Royal Club
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 22, 2007 3:56 pm Berichten: 4705 Woonplaats: Vinkeveen
|
justem.
edit: ik hoop er gewoon met de juiste spullen 21pk uit te persen. zonder de cilinder bewerkt te hebben
_________________ “When life gives you lemons ask for salt and tequila”
|
za sep 20, 2008 8:03 pm |
|
|
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
Royal Club schreef: justem.
edit: ik hoop er gewoon met de juiste spullen 21pk uit te persen. zonder de cilinder bewerkt te hebben valt te doen... de furia/RX (zelfde blok) waar ik komend seizoen op sprint heeft ook zo'n 21pk zonder aanpassingen van de winter kijken wat er nog uit te halen valt
za sep 20, 2008 8:07 pm |
Persoonlijk album
|
|
Royal Club
ApriliaForum Member
|
wats de setup?:|
|
za sep 20, 2008 8:08 pm |
|
|
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
mhr Team 70, 28mm keihin TM (met serienummer), Pro race krukas, pro race uitlaat... de cil was geloof ik 70cc, weet niet zekr moet em nog ff beter leren kennen
za sep 20, 2008 8:28 pm |
Persoonlijk album
|
|
Royal Club
ApriliaForum Member
|
huh? team 70cc? voor am6? sinds wanneer bestaat die nou weer dito voor de carb, zal wel een Keihin Pwk D-slide zijn gewoon. maar ik wil die cil best wel eens zien als die std 21pk draait
|
za sep 20, 2008 8:31 pm |
|
|
Cypher
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 27, 2007 5:46 pm Berichten: 1534 Afbeeldingen: 11 Woonplaats: Winterswijk
|
bij hem gaat alles 10x zo snel als bij een ander..
za sep 20, 2008 8:42 pm |
Persoonlijk album
|
|
Itakura
ApriliaForum Member
|
Royal Club schreef: huh? team 70cc? voor am6? sinds wanneer bestaat die nou weer dito voor de carb, zal wel een Keihin Pwk D-slide zijn gewoon. maar ik wil die cil best wel eens zien als die std 21pk draait volgens mij hadden ze er een scootercilinder op gemaakt zal het volgende week even bekijken
za sep 20, 2008 8:45 pm |
Persoonlijk album
|
|
Itakura
ApriliaForum Member
|
Cypher schreef: bij hem gaat alles 10x zo snel als bij een ander.. cypher, wij hebben een testbank bij dijkman he.. dus niet alles wat ik zeg betekent dan ook meteen opschepperij... ik geef toe dat ik erg enthousiast ben over mijn 125, maar als ik over de rx praat zijn het alleen feiten.
za sep 20, 2008 8:48 pm |
Persoonlijk album
|
|
Royal Club
ApriliaForum Member
|
wat heeft het feit dat jos een testbank heeft te doen met het feit dat je 21pk!!! roept, terwijl je de setup niet eens thuis kan brengen
|
za sep 20, 2008 8:50 pm |
|
|
Itakura
ApriliaForum Member
|
Royal Club schreef: wat heeft het feit dat jos een testbank heeft te doen met het feit dat je 21pk!!! roept, terwijl je de setup niet eens thuis kan brengen nou omdat hij 21pk heeft en alleen de cil kan ik indd niet met zekerheid zeggen maar om dan gelijk te zeggen dat ik alles waar ik mee te maken heb sneller is vind ik een beetje overkill... maarjah ieder z'n frustraties, ik zit er niet mee ik zal binnenkort wel ff kijken iig
za sep 20, 2008 8:54 pm |
Persoonlijk album
|
|
Royal Club
ApriliaForum Member
|
Itakura schreef: Royal Club schreef: wat heeft het feit dat jos een testbank heeft te doen met het feit dat je 21pk!!! roept, terwijl je de setup niet eens thuis kan brengen nou omdat hij 21pk heeft en alleen de cil kan ik indd niet met zekerheid zeggen maar om dan gelijk te zeggen dat ik alles waar ik mee te maken heb sneller is vind ik een beetje overkill... maarjah ieder z'n frustraties, ik zit er niet mee ik zal binnenkort wel ff kijken iig ya, right.
|
za sep 20, 2008 8:58 pm |
|
|
Itakura
ApriliaForum Member
|
Royal Club schreef: Itakura schreef: Royal Club schreef: wat heeft het feit dat jos een testbank heeft te doen met het feit dat je 21pk!!! roept, terwijl je de setup niet eens thuis kan brengen nou omdat hij 21pk heeft en alleen de cil kan ik indd niet met zekerheid zeggen maar om dan gelijk te zeggen dat ik alles waar ik mee te maken heb sneller is vind ik een beetje overkill... maarjah ieder z'n frustraties, ik zit er niet mee ik zal binnenkort wel ff kijken iig ya, right. ja dus...
za sep 20, 2008 9:17 pm |
Persoonlijk album
|
|
Royal Club
ApriliaForum Member
|
ga eens ontopic ofzo. als je niks nuttigs te melden heb
|
za sep 20, 2008 9:19 pm |
|
|
floRiS50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 27, 2007 1:12 am Berichten: 2996 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Middelburg
|
oenoehoofd schreef: Tering, nederlandsch is ook je goeiste vak nietwaar? bij jou ook niet zo te lezen. hoe staat het nou eigenlijk met de kappen etc? zag laatst een tzr met mono en dat zag er toch wel mooi uit of heb ik ergens totaal overheen gelezen
_________________ Honda VTR1000 Firestorm
|
za sep 20, 2008 11:45 pm |
|
|
|