Auteur |
Bericht |
Maup
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 31, 2009 4:06 pm Berichten: 1791 Woonplaats: Maasdijk
|
 Re: NSF 100cc 4T -> 80cc 2T AM6 powered (update 28/6)
RonnyRacingTeam schreef: Maup schreef: Ja, waarom de tussenplaten ovaal zijn met een uitstulping aan een kant. Enige reden die ik kon bedenken was dat de olie dan goed weg kan lopen ofzo? En waarom zou dit verschil maken volgens jou? Ik zie geen verschil in olie afvoer tussen ovale of ronde platen  Geen idee, maar een betere reden kan ik me niet bedenken.
_________________ Vertrouwen is goed, controle is beter.
|
do jun 30, 2011 9:38 pm |
|
 |
SuMo-rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr okt 22, 2010 7:19 pm Berichten: 1896
|
 Re: NSF 100cc 4T -> 80cc 2T AM6 powered (update 28/6)
Aprilia RX 50 2003 schreef: waarom de ori krukas snel weggooien? omdat het troep is, ik zet er toch voor de duidelijkheid een foto bij?!
_________________

|
do jun 30, 2011 10:58 pm |
|
 |
RonnyRacingTeam
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 26, 2009 10:19 pm Berichten: 1705 Woonplaats: Regio Antwerpen
|
 Re: NSF 100cc 4T -> 80cc 2T AM6 powered (update 28/6)
Die van mij gaat bij het oud ijzer in ieder geval. Draad van voor het vliegwiel is stuk.
Als iemand hem wil, gratis op te halen of te verzenden tegen verzendkosten :)
_________________ Special thanx to: http://www.vanhovemotors.be Foto's: http://www.picasaweb.google.com/ronnyracingteam Faceboek groep: http://www.facebook.com/group.php?gid=115875105094188&ref=ts * * * De snelste manier om een bocht door te komen is geen schrik hebben om je zeer te doen. (joe bar) * * *
|
vr jul 01, 2011 8:15 am |
|
 |
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
 Re: NSF 100cc 4T -> 80cc 2T AM6 powered (update 28/6)
De vorm van de koppelingsplaten is zo omdat de olie zo beter tussen de platsen weg kan. Het kleine uitsteekseltje schraapt het er bij wijze van spreken tussenuit.
voor de rest zijn je vragen volgens mij wel beantwoordt.
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
vr jul 01, 2011 10:17 am |
|
 |
RonnyRacingTeam
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 26, 2009 10:19 pm Berichten: 1705 Woonplaats: Regio Antwerpen
|
 Re: NSF 100cc 4T -> 80cc 2T AM6 powered (update 28/6)
Het kleine uitsteeksel maakt nergens contact mee en zal dus ook nergens schrapen! Ik kan me niet inbeelden dat dat de functie ervan is. 
_________________ Special thanx to: http://www.vanhovemotors.be Foto's: http://www.picasaweb.google.com/ronnyracingteam Faceboek groep: http://www.facebook.com/group.php?gid=115875105094188&ref=ts * * * De snelste manier om een bocht door te komen is geen schrik hebben om je zeer te doen. (joe bar) * * *
|
vr jul 01, 2011 5:05 pm |
|
 |
RS50Rick
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 16, 2011 11:48 pm Berichten: 699 Woonplaats: BE
|
 Re: NSF 100cc 4T -> 80cc 2T AM6 powered (update 28/6)
Moeten die uitsteeksels niet in 1 lijn vallen als je ze goed monteerd? Las er iets van. Ergens. Ooit. 
_________________
WoutRam schreef: Ik zoek meer een blok van een oud vrouwtje die hem alleen heeft gebruikt voor boodschappen.
|
vr jul 01, 2011 5:08 pm |
|
 |
SuMo-rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr okt 22, 2010 7:19 pm Berichten: 1896
|
 Re: NSF 100cc 4T -> 80cc 2T AM6 powered (update 28/6)
RS50Rick schreef: Moeten die uitsteeksels niet in 1 lijn vallen als je ze goed monteerd? Las er iets van. Ergens. Ooit.  nee
_________________

|
vr jul 01, 2011 5:42 pm |
|
 |
Maup
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 31, 2009 4:06 pm Berichten: 1791 Woonplaats: Maasdijk
|
 Re: NSF 100cc 4T -> 80cc 2T AM6 powered (update 28/6)
RonnyRacingTeam schreef: Het kleine uitsteeksel maakt nergens contact mee en zal dus ook nergens schrapen! Ik kan me niet inbeelden dat dat de functie ervan is.  Maakt contact met je koppelingsplaten. Het is geen uitsteeksel heah, er zitten feitelijk 2 inhammen naast het zogenaamd uitsteeksel. Die buitendiameter van de tussenplaten is door het uitsteeksel gemeten ongeveer even groot als de diemater haaks op die diameter.
_________________ Vertrouwen is goed, controle is beter.
|
vr jul 01, 2011 6:46 pm |
|
 |
RonnyRacingTeam
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 26, 2009 10:19 pm Berichten: 1705 Woonplaats: Regio Antwerpen
|
 Re: NSF 100cc 4T -> 80cc 2T AM6 powered (update 28/6)
Idd ik heb te snel beoordeeld. Na een 2de blik op de platen zie je idd dat de 'inkeping' overlapt met het frictiemateriaal.
En rs50nick idd, nee. Ze moeten mooi verdeeld zitten, wss is dit om de balans goed te houden.
_________________ Special thanx to: http://www.vanhovemotors.be Foto's: http://www.picasaweb.google.com/ronnyracingteam Faceboek groep: http://www.facebook.com/group.php?gid=115875105094188&ref=ts * * * De snelste manier om een bocht door te komen is geen schrik hebben om je zeer te doen. (joe bar) * * *
|
vr jul 01, 2011 8:21 pm |
|
 |
PeteRSchouten
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 07, 2009 8:23 pm Berichten: 2159
|
 Re: NSF 100cc 4T -> 80cc 2T AM6 powered (update 28/6)
dat uitsteeksel is toch zodat je weet hoe je ze monteerd.
dus steeds + 1/3 van 360 graden verder.
|
zo jul 03, 2011 3:28 pm |
|
 |
frishh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 13, 2010 11:06 am Berichten: 3714 Woonplaats: Delft
|
 Re: NSF 100cc 4T -> 80cc 2T AM6 powered (update 28/6)
Het is juist andersom, door die uitsteeksels moet je ze zo monteren dat de boel in balans blijft.
_________________
marien schreef: Henri hoeft geen spiegels, hij heeft schijt aan de overheid jwz, maar wel een uitkering. Le stickerslet: viewtopic.php?f=14&t=17280
|
zo jul 03, 2011 3:37 pm |
|
 |
MartinW0527
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
|
 Re: NSF 100cc 4T -> 80cc 2T AM6 powered (update 28/6)
Niels, hoe groot ben jij eigenlijk? Heb gister namelijk een SOBW dag bijgewoont, dus aardig wat van die dingen gezien, maar die nsfjes zijn wel vrij klein vond ik 
_________________
 af1rs schreef: ik heb een kromme lul hij loopt heel iets scheef naar links, een beetje raar gezicht maar hij functioneert verder prima.
|
zo jul 03, 2011 4:43 pm |
|
 |
RonnyRacingTeam
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 26, 2009 10:19 pm Berichten: 1705 Woonplaats: Regio Antwerpen
|
 Re: NSF 100cc 4T -> 80cc 2T AM6 powered (update 28/6)
frishh schreef: Het is juist andersom, door die uitsteeksels moet je ze zo monteren dat de boel in balans blijft. Juist idd :)
_________________ Special thanx to: http://www.vanhovemotors.be Foto's: http://www.picasaweb.google.com/ronnyracingteam Faceboek groep: http://www.facebook.com/group.php?gid=115875105094188&ref=ts * * * De snelste manier om een bocht door te komen is geen schrik hebben om je zeer te doen. (joe bar) * * *
|
zo jul 03, 2011 10:31 pm |
|
 |
RonnyRacingTeam
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 26, 2009 10:19 pm Berichten: 1705 Woonplaats: Regio Antwerpen
|
 Re: NSF 100cc 4T -> 80cc 2T AM6 powered (update 28/6)
MartinW schreef: Niels, hoe groot ben jij eigenlijk? Heb gister namelijk een SOBW dag bijgewoont, dus aardig wat van die dingen gezien, maar die nsfjes zijn wel vrij klein vond ik  Pfoe ik noem mezelf aan de kleine kant. 1m72 - 1m74 Je kan best een beetje lenig zijn om er goed op te zitten. Ook rijden er grotere mensen mee hoor. Maar het is idd geen grote bromfiets :)
_________________ Special thanx to: http://www.vanhovemotors.be Foto's: http://www.picasaweb.google.com/ronnyracingteam Faceboek groep: http://www.facebook.com/group.php?gid=115875105094188&ref=ts * * * De snelste manier om een bocht door te komen is geen schrik hebben om je zeer te doen. (joe bar) * * *
|
zo jul 03, 2011 10:33 pm |
|
 |
MartinW0527
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
|
 Re: NSF 100cc 4T -> 80cc 2T AM6 powered (update 28/6)
ja ik zag er ook wel mensen van ik schat 1,80 en misschien nog wel groter nog op zitten, maar die zitten best opgevouwen 
_________________
 af1rs schreef: ik heb een kromme lul hij loopt heel iets scheef naar links, een beetje raar gezicht maar hij functioneert verder prima.
|
ma jul 04, 2011 10:19 pm |
|
 |
|