Auteur |
Bericht |
sbk replica
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za maart 10, 2007 2:04 pm Berichten: 2602 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: schagen
|
dude, bok eens op met je hoeveel pk heb je en hoe hard ga je
die vraag heb je nu al 10 keer gesteld her en der in topics
_________________ RS50 rossi, honda cbr400rr en cb350f!
|
do jan 24, 2008 4:56 pm |
Persoonlijk album
|
|
william
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 23, 2008 7:43 pm Berichten: 19 Woonplaats: arnemuiden
|
ja ben best wel benieuwd naar jullie brommers
kan ik het ee nbeetje vergelijken met me eigen brommer enzo
|
do jan 24, 2008 4:57 pm |
|
|
sbk replica
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za maart 10, 2007 2:04 pm Berichten: 2602 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: schagen
|
naja, misschien eens lezen. maar een hoop topics die je omhoog schopt zijn al 2 2,5 jaar oud en hebben ws een andere eigenaar inmiddels
|
do jan 24, 2008 5:05 pm |
Persoonlijk album
|
|
MAD L
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 06, 2006 7:58 pm Berichten: 927 Woonplaats: angeruh
|
nee deze is nogsteeds in mijn bezit en ben er nu weer beetje mee bezig, laatst op een meeting geweest maar hij liep niet meer zo lekker. heb hem nu uit elkaar liggen en weer is nieuwe lagertjes erin doen.
haal ik hem los is er een naaldlager van de versnellingbak naar de kut, of dit komt door uit elkaar halen lijkt me stug dus dat zou wel kunnen verklaren wrom die niet lekker ging...
via mn werk kan ik mooi lagertjes goedkoop krijgen dus douw er weer allemaal nieuwe in nu die toch los ligt en nu die toch uit elkaar ligt kan der ook wel in geslepen worden na lange tijd dat het toch geplant stond:P
agja beter laat dan nooit, en dat was toen net het moment dat ik 18 werd, dus rijbewijs halen en auto dus geen geld meer voor dit gebakje, ondertussen wat veranderd en hem uit de hoek gehaald en gaan er weer mee verder waar we geeindigt waren:)
zal ook weer meer op dit forum gaan snuffelen, ookal heb ik niet heel veel nieuwe projecten gezien in de tijd dat ik er niet meer was, maargoed:)
de groete maar weer en tot gauw
_________________ I live my life for a quarter mile at the time, nothing else matters, for those ten seconds or less. i'm free
2-TAKT MAAKT DE MOOISTE MUZIEK
|
ma apr 14, 2008 9:27 pm |
|
|
sbk replica
ApriliaForum Member
|
ben benieuwd !
|
di apr 15, 2008 3:53 pm |
Persoonlijk album
|
|
rs joost
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 10, 2006 5:21 pm Berichten: 2477 Woonplaats: bantcity
|
tering leef jij nog jo
maaruhm bern benieuwd door wie laat jeje shit bewerken ?
|
za apr 19, 2008 5:46 pm |
|
|
petertzr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jun 20, 2006 3:38 pm Berichten: 2931 Woonplaats: Nederhemert
|
abt?
_________________ Thom'z BeunBaas
|
zo apr 20, 2008 1:09 am |
|
|
MAD L
ApriliaForum Member
|
jap, nogsteeds wil ik daar heen gaan.
ben zoals jij volgens mij weet peter en joost misch ook met de versnellingbak besig.
vind die lange 1 toch niet echt gunstig en bezig met andere vertandingen wat volgens mij en met behulp van een excel bestandje gerard een mooie vertanding zou moeten zijn haha dus eerst ff kijken wat dat word, en dan naar abt, niet dat ik straks weer verschillende dingen tegelijk verander zodat je niet weet wat het nou beter maakt:)
en dak leef zonder iets mag een wonder heten ( ja oke ik spoor niet maar dat was al bekend ), 2 maanden trug een auto ongeluk gehad, reed op een voorrangsweg met mn autotje, gewoon 90/100 zoiets waar je 80 mocht dus iets te hard. bij een zeiweg stond een auto te wachten op de auto's voor mij en op de 1 of andere manier heeft hij mij over het hoofd gezien of dacht dat ik er al voorbij was, en steekt zo de weg over....
ik kan je zeggen, dan weet je niet wat je overkomt hoor.... trapte de rem wel in maar was niks meer aan te doen knalde er vol op....
door de knal kan je het gewoon niet meer volgen met je ogen joh zo apart
margoed, de nieuwe staat vandeweek voor de deur:)
_________________ I live my life for a quarter mile at the time, nothing else matters, for those ten seconds or less. i'm free
|
zo apr 20, 2008 2:58 pm |
|
|
MAD L
ApriliaForum Member
|
abt was niks geworden, erheen gaan tenminste niet, geen tijd gevonden wanneer ik ff daar heen kon rijden omdat het een aardig eindje is voor me, en jah toen zat ik te denken van jah pro race, leuke cilinder maar al lang niet en eigenlijk ook nooit speciaal geweest.
toen ik hem kocht waren er al wel die hem hadden en daarna zijn er nog meer gekomen.
dus ben ik beetje rond gaan kijken in de avonduurtjes, en kwam ik op een idee om wel iets unieks te doen. ala 140cc
heb altijd geroepen dat ik dat niet zo leuk vind maar het gaat er toch van komen. en geen gezeur van welke cilinder ofzo, deze zomervakantie is het af.
hoe het allemaal gaat krijgen jullie te horen als het lukt moet en hoop voor gebeuren zoals de meeste wel weten met "vreemde" cilinders.
ik ben bezig, ik heb 99% van de spullen binnen, en binnen een maand moet er progres zijn, anders mag er iemand komen om me een schop te verkopen
greets
|
do jul 03, 2008 5:17 pm |
|
|
RS Nera
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do aug 16, 2007 1:54 pm Berichten: 1558 Woonplaats: Zandbergen
|
betekent dit dat je al de andere spullen weg doet?
_________________ RS Nera Project GSX 750 project Mito mini project Kawasaki GPX 600 R BMW F800R
|
do jul 03, 2008 7:07 pm |
|
|
No fear
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 02, 2007 10:45 pm Berichten: 2269 Woonplaats: China
|
Dan heb ik ook wel intresse!
En kan je niet stiekum wat meer vertellen :p
_________________ Power is useless without control!
|
do jul 03, 2008 9:09 pm |
|
|
Lucas
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za dec 11, 2004 1:59 pm Berichten: 1467 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: 's-Graveland
|
2x 70cctje
_________________ Peter ze R6 is hip! 50cc Schakel record;....Reactie.......Top Snelheid....Eindtijd ................................................................. 0.03............93.0.................8.459
|
do jul 03, 2008 11:05 pm |
|
|
MAD L
ApriliaForum Member
|
ik zeg niks dus ga maar lekker gokken
en als ik wat spul weg doe horen jullie het wel, in eerste instantie niet in ieder geval, ff kijke hoe het uit gaat pakken en dan zien we wel verder :)
|
za jul 05, 2008 12:54 pm |
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
2 70cc cilinders op elkaar
za jul 05, 2008 12:59 pm |
Persoonlijk album
|
|
MAD L
ApriliaForum Member
|
is een optie 2*70, 1*140 ook hoor
|
za jul 05, 2008 1:42 pm |
|
|
|