Auteur |
Bericht |
MAD L
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 06, 2006 7:58 pm Berichten: 927 Woonplaats: angeruh
|
nee die is 69,40 :) heb het voor je nagekeken in het boekie, dat zal wel kloppe denkik...
_________________ I live my life for a quarter mile at the time, nothing else matters, for those ten seconds or less. i'm free
2-TAKT MAAKT DE MOOISTE MUZIEK
|
zo feb 25, 2007 9:29 pm |
|
|
Broezz
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 26, 2006 12:23 am Berichten: 587 Woonplaats: Sint-Katelijne-Waver
|
ah oké dan zwijg ik
|
zo feb 25, 2007 9:59 pm |
|
|
rs joost
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 10, 2006 5:21 pm Berichten: 2477 Woonplaats: bantcity
|
het is geen derbi
|
zo feb 25, 2007 10:21 pm |
|
|
MAD L
ApriliaForum Member
|
ik heb mn ori blok lopend, kijken hoelang ik het met 45km/h uithoud:D:D:D:D:D:D nog ff goed maken...
nog bedankt peter
_________________ I live my life for a quarter mile at the time, nothing else matters, for those ten seconds or less. i'm free
Laatst bijgewerkt door MAD L op ma mei 21, 2007 4:32 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
do maart 08, 2007 7:10 pm |
|
|
MAD L
ApriliaForum Member
|
lange tijd niks meer laten horen maar er komt weer vaart in het geheel
dit jaar sla ik de sprints over en ga ik alleen een beetje in de buurt naar meetings, bij het gelredome zijn die er vaak en zijn ook heel groot, begin april een meeting met zeker 400 man
RsB gaat waarschijnlijk mijn brommer tunen, kappen worden gespoten ( eindelijk ) , en er komen nog een paar leuke dingen bij die jullie tzt wel tezien krijge.
btw, dat straatblokkie heb ik nooit goed aan het lopen gehad, zo erg dat ik het zo spug zat was dak het blok ( niet letterlijk ) in de hoek gepleurt heb en mn pro raceblokje weer gepakt heb. hang um eronder, uitlaatje eraan, bougie dop erop en benzinekraan open ( wat ik normaal gesproken altijd vergeet )....
loop um aan, koppeling los, bwaaaapp rijde:E en heel iets later bwooop uit
was ik nog iets vergete:P had de slangenklem van het spruitstuk eraf gehaald omdat ik die een keer ergens voor nodig had dus jah dan kan de carb eraf vallen he
vast gezet en niks aant handje, loopt als een zonnetje!
maar goed, weer genoeg gelult, nog ffies w88 op de vorderingen die redelijk snel zullen komen.
greets
|
do mei 17, 2007 1:51 pm |
|
|
MAD L
ApriliaForum Member
|
toch maar is een ander membraan gekocht, en zullen is kijken of die beter is dan de ori met andere plaatjes....
malossi vl15, gekocht van wouzziej, heb um voor vrijdag binnen zegtie
|
di jun 05, 2007 8:19 am |
|
|
MAD L
ApriliaForum Member
|
malossi vl15 gekocht, had van wouzziej een vl6 gekregen ipv de vl15 die die zei:S dus maar ff hier in de buurtsuper:P een echte vl15 gekocht.
vl15 ziet er wel wat beter uit dan de vl6 maar is eigenlijk niet zoveel verschil imo :) foto zal ik binnenkort is hier neer zetten.
iemand een vl6 kopen??? haha.
in sept word alles getuned, nog ff afspraakje maken, en dan komt er alst goed is een leuke testbank uitslag uit rollen;)
daarna komt de winter weer in zicht whehe en is de optische kant aan de beurt.... dattie voor volgend jaar echt klaar is......
|
za aug 18, 2007 3:55 pm |
|
|
WillemB
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 08, 2006 2:03 pm Berichten: 465 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Oosterhout
|
Waar en hoelaat rij je meestal met je ori blokje dan? Ik zit nou op OBC Elst..
tjow.
_________________ Proud owner of an Aprilia RS50.
|
do aug 23, 2007 8:18 am |
|
|
MAD L
ApriliaForum Member
|
doe niet meer aan ori, word er alleen maar gefrustreerd van
|
do aug 23, 2007 6:42 pm |
|
|
WillemB
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 08, 2006 2:03 pm Berichten: 465 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Oosterhout
|
MAD L schreef: doe niet meer aan ori, word er alleen maar gefrustreerd van
haha... kan het me voorstellen, die eerste RS (waarmee ik tegen franz ging) haalde ook t bloed onder m'n nagels vandaan. 70 kmh komt hij 2x zo snel voorbij
_________________ Proud owner of an Aprilia RS50.
|
vr aug 24, 2007 10:46 am |
|
|
william
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 23, 2008 7:43 pm Berichten: 19 Woonplaats: arnemuiden
|
scheelt dat nou veel je carters tunen en je pr race was ie nog een stukje sneller na je hem getunend had kheb zelf ook een pro race en een getunde mhr team dat scheelde een heel stuk die team
|
wo jan 23, 2008 9:54 pm |
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
william schreef: scheelt dat nou veel je carters tunen en je pr race was ie nog een stukje sneller na je hem getunend had kheb zelf ook een pro race en een getunde mhr team dat scheelde een heel stuk die team
nee, dient echt nergens toe
geldverspilling
sarcasme
wo jan 23, 2008 10:36 pm |
Persoonlijk album
|
|
RS Nera
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do aug 16, 2007 1:54 pm Berichten: 1558 Woonplaats: Zandbergen
|
william schreef: scheelt dat nou veel je carters tunen en je pr race was ie nog een stukje sneller na je hem getunend had kheb zelf ook een pro race en een getunde mhr team dat scheelde een heel stuk die team
carters tunen kan wat vermogen schelen ja, valt te zien op welke cilinder maar tuurlijk scheelt het wat op een pro race
dat 2de moet je van hem te horen krijgen maar wss: ja
wat scheelde een heel stuk
btw lekker oud topic
|
wo jan 23, 2008 10:36 pm |
|
|
Royal Club
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 22, 2007 3:56 pm Berichten: 4705 Woonplaats: Vinkeveen
|
rofl