Geregistreerd: do maart 04, 2010 11:15 pm Berichten: 5500 Woonplaats: Zeeuwenland
Re: Vincent zijn Kart topic
We hebben onlangs op de werkplaats een nieuwe tussenverdieping aangelegt. Nu heeft de kart een eigen stallingsgedeelte gekregen. Ik hoop binnen 1 jaar de complete nieuwe werkplaats af te hebben. Met een grote werkbank, spoelbak, Kolomboor, slijpstenen en een schuurband schuurmachine. Waarschijnlijk maak ik er een dichte cabine van, met extra veel licht. Kan ik gemakkelijker kromme onderdelen zien en/of scheurtjes in het frame.
Geregistreerd: do maart 04, 2010 11:15 pm Berichten: 5500 Woonplaats: Zeeuwenland
Staat al 3 jaar niks te doen.. mooi projectje. Op maat kuipje erin, gordeltjes, leuk stuurtje. Maar vaders geen tijd meer. Moet het zelf maar eens gaan afmaken.
Kan altijd nog, maar dit is lekker stevig. Moet nog eens het hele ding volspuiten met purschuim zodat ik een echte pasvorm van mijn lichaam krijg. Zit gelijk 10x beter.
Nja, het is wat je gamen noemt.
Gaat voor mij een tikje verder. Dus online kampioenschappen, ingewikkelde setups samenstellen met verschillende differentieëlen, stijfheid van het frame, banden, vering. Toe, camber, etc en ga zo maar door.
Vandaag in Roosendaal wat indoorrondjes gepakt. Tempo zat er nog goed in, over een paar weekjes nog wat trainen in Goes. En dan weer de grote buitenbanen op!
Karting Lelystad vind ik een Mickey Mouse speelbaantje. Ik rijd vaker op Internationale banen zoals Genk, Mariembourg, Francorchamps ( Ex-Internationaal ).
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum