HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu zo maart 16, 2025 12:48 pm




Antwoord op onderwerp  [ 610 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 41  Volgende
 NSF (CR85) + SM CR80: Nieuwe racer erbij 
Auteur Bericht
RS50Rick
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo maart 16, 2011 11:48 pm
Berichten: 699
Woonplaats: BE
Antwoord met een citaat
Bericht Re: NSF 100cc 4T->80cc 2T AM6 (update 14/09)Cilinder Aangepa
Cool, zeg had jij niet zo'n site met kappensets?
Ik heb eigenlijk dringend een TZR kappenset nodig, :S:

_________________
WoutRam schreef:
Ik zoek meer een blok van een oud vrouwtje die hem alleen heeft gebruikt voor boodschappen.


za sep 17, 2011 10:00 am
Profiel
RonnyRacingTeam
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma okt 26, 2009 10:19 pm
Berichten: 1705
Woonplaats: Regio Antwerpen
Antwoord met een citaat
Bericht Re: NSF 100cc 4T->80cc 2T AM6 (update 14/09)Cilinder Aangepa
Net terug van training. Clinder heeft er geen enorme winst op gedaan maar het verschil is toch goed merkbaar. Nu draaid ie al wat meer als een racer:)
Het tempo zat er goed in!

Morgen met scooter EN nsf racen, wegens dat er geen endurance zal zijn rijd ik in 2 klasses mee in de sprint race. Dus het zal een drukke dag worden, brommer af andere brommer op en gaaasss!

@ RS50Rick: http://www.ldc-productions.be/fr/51-tzr-50-cc-20042009

_________________
Special thanx to: http://www.vanhovemotors.be
Foto's: http://www.picasaweb.google.com/ronnyracingteam
Faceboek groep: http://www.facebook.com/group.php?gid=115875105094188&ref=ts
* * * De snelste manier om een bocht door te komen is geen schrik hebben om je zeer te doen. (joe bar) * * *


za sep 17, 2011 8:22 pm
Profiel
RonnyRacingTeam
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma okt 26, 2009 10:19 pm
Berichten: 1705
Woonplaats: Regio Antwerpen
Antwoord met een citaat
Bericht Re: NSF 100cc 4T->80cc 2T AM6 (update 14/09)Cilinder Aangepa
Vandaag eens op de testbank geweest.
Ik wou echt eens weten wat het kitje scoorde.
Heb hem niet verder afgesteld ofzo. gewoon een paar runs op de bank om het vermogen te weten.

Scoorde 15.3 PK met een polini ijzeren cilinder. Vond ik wel goed voor dat kitje!

_________________
Special thanx to: http://www.vanhovemotors.be
Foto's: http://www.picasaweb.google.com/ronnyracingteam
Faceboek groep: http://www.facebook.com/group.php?gid=115875105094188&ref=ts
* * * De snelste manier om een bocht door te komen is geen schrik hebben om je zeer te doen. (joe bar) * * *


do okt 13, 2011 11:22 pm
Profiel
dx11
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma maart 24, 2008 8:22 pm
Berichten: 2316
Afbeeldingen: 4
Woonplaats: Marum
Antwoord met een citaat
Bericht Re: NSF 100cc 4T->80cc 2T AM6 (update 14/09)Cilinder Aangepa
Zeker netjes :^^:

_________________
Rieju Rr, Rieju mMrx, Rieju Spike, Gilera Gsm, Derbi Senda 98, Derbi Senda R, Derbi Drd, SpaaiTomos, Puch, Honda Cr500, Ktm Gs500, Honda Cr500


vr okt 14, 2011 8:19 am
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
RonnyRacingTeam
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma okt 26, 2009 10:19 pm
Berichten: 1705
Woonplaats: Regio Antwerpen
Antwoord met een citaat
Bericht Re: NSF 100cc 4T->80cc 2T AM6 (update 14/09)Cilinder Aangepa
Ik post het grafiekje nog wel. Het is trouwens SAE gecorigeerd.
Het carter is nog std. Dus de spoelers zijn nog niet aangepast aan de cilinder.
Ook heeft de cilinder nog veel te veel squish. 1.7mm! Om dit nog op te lossen zou de bovenkant afgedraaid moeten worden.
Maar dan moet er een nieuwe groef gedraaid worden voor de koppakking (O-ring) en dichtingen van het water (4 O-Ringen).

_________________
Special thanx to: http://www.vanhovemotors.be
Foto's: http://www.picasaweb.google.com/ronnyracingteam
Faceboek groep: http://www.facebook.com/group.php?gid=115875105094188&ref=ts
* * * De snelste manier om een bocht door te komen is geen schrik hebben om je zeer te doen. (joe bar) * * *


vr okt 14, 2011 8:23 am
Profiel
frishh
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jun 13, 2010 11:06 am
Berichten: 3714
Woonplaats: Delft
Antwoord met een citaat
Bericht Re: NSF 100cc 4T->80cc 2T AM6 (update 14/09)Cilinder Aangepa
is het niet makkelijker om je cilinderkop af te draaien?

/edit, zo te zien bedoel je dat, als dat het probleem vormt zou ik juist de cilinderzelf bovenaan afdraaien.

_________________
marien schreef:
Henri hoeft geen spiegels, hij heeft schijt aan de overheid jwz, maar wel een uitkering.

Le stickerslet: viewtopic.php?f=14&t=17280


vr okt 14, 2011 10:25 am
Profiel
RonnyRacingTeam
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma okt 26, 2009 10:19 pm
Berichten: 1705
Woonplaats: Regio Antwerpen
Antwoord met een citaat
Bericht Re: NSF 100cc 4T->80cc 2T AM6 (update 14/09)Cilinder Aangepa
Cilinderkop afdraaien brengt als moeilijkheid met zich mee:
1: Dat de O-Ring van de waterafdichting er dan opnieuwe moet ingezet worden, waat GEEN ronde vorm is.
2: Er zit geen stootrand in de kop. Dus kop afdraaien is ook squishband afdraaien. En deze moet er dan ook weer opnieuw ingezet worden.

En dit vind ik ook teveel werk. Dit kan ik niet zelf doen. Als ik dit wil uitbesteden kan ik beter een andere cil. kopen (wat ik ook van plan ben)
want die kosten zijn die Polini ijzeren cilinder niet waard!

_________________
Special thanx to: http://www.vanhovemotors.be
Foto's: http://www.picasaweb.google.com/ronnyracingteam
Faceboek groep: http://www.facebook.com/group.php?gid=115875105094188&ref=ts
* * * De snelste manier om een bocht door te komen is geen schrik hebben om je zeer te doen. (joe bar) * * *


vr okt 14, 2011 10:43 am
Profiel
frishh
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jun 13, 2010 11:06 am
Berichten: 3714
Woonplaats: Delft
Antwoord met een citaat
Bericht Re: NSF 100cc 4T->80cc 2T AM6 (update 14/09)Cilinder Aangepa
Mee eens. Pro race sluit dan alleen aan bij een pro race pijp, dus zoals Ben ook zegt zou ik voor jouw R3 eerder voor een MHR team kiezen, zijn erg mooie cilindertjes. De laatste team die ik gemonteerd heb (die van Piotr) had een droge squish van 0,8mm, dus het zou kunnen dat je daar ook nog wat af moet draaien, maar dat moet te overzien zijn.

_________________
marien schreef:
Henri hoeft geen spiegels, hij heeft schijt aan de overheid jwz, maar wel een uitkering.

Le stickerslet: viewtopic.php?f=14&t=17280


vr okt 14, 2011 1:43 pm
Profiel
RonnyRacingTeam
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma okt 26, 2009 10:19 pm
Berichten: 1705
Woonplaats: Regio Antwerpen
Antwoord met een citaat
Bericht Re: NSF 100cc 4T->80cc 2T AM6 (update 14/09)Cilinder Aangepa
Heb een deal met een proffesionele uitlaatbouwer dat hij een opmaat uitlaatje sponserd!
Dan zit die gelijk mooi gepast op de NSF.

Ik ben nu dus op zoek naar of een MHR Team kitje of een Pro race kitje.
Enkel zit ik hierbij nog een beetje in twijfel.

Het reglement naar volgend jaar ziet ernaar uit dat carbu gaat beperkt worden op 22mm.
En inhoud op 85cc.
Ik zie eigenlijk dan meer potentie in een pro race 70 dan in een 85cc kit met 22mm....

_________________
Special thanx to: http://www.vanhovemotors.be
Foto's: http://www.picasaweb.google.com/ronnyracingteam
Faceboek groep: http://www.facebook.com/group.php?gid=115875105094188&ref=ts
* * * De snelste manier om een bocht door te komen is geen schrik hebben om je zeer te doen. (joe bar) * * *


vr okt 14, 2011 2:36 pm
Profiel
RonnyRacingTeam
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma okt 26, 2009 10:19 pm
Berichten: 1705
Woonplaats: Regio Antwerpen
Antwoord met een citaat
Bericht Re: NSF 100cc 4T->80cc 2T AM6 (update 14/09)Cilinder Aangepa
Niet werelds meest mooie grafiek. Zeker niet omdat hij nogal uitgerokken is.
Maar powerband is wel mooi bruikbaar. Vanaf 11.8K toeren zit hij op +14PK

Brommer is verder ook niet afgesteld geweest. Gewoon 2 runs op de bank om eens naar het vermogen te kijken.
Brommer is wel op gevoel afgesteld, tijdens de trainingen uiteraard.


Bijlagen:
NSF.jpg
NSF.jpg [ 166.94 KiB | 1791 keer bekeken ]

_________________
Special thanx to: http://www.vanhovemotors.be
Foto's: http://www.picasaweb.google.com/ronnyracingteam
Faceboek groep: http://www.facebook.com/group.php?gid=115875105094188&ref=ts
* * * De snelste manier om een bocht door te komen is geen schrik hebben om je zeer te doen. (joe bar) * * *
vr okt 14, 2011 9:42 pm
Profiel
RS50Rick
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo maart 16, 2011 11:48 pm
Berichten: 699
Woonplaats: BE
Antwoord met een citaat
Bericht Re: NSF 100cc 4T->80cc 2T AM6 (update 14/09)Cilinder Aangepa
Wat gebeurt er nog allemaal met de NSF?

_________________
WoutRam schreef:
Ik zoek meer een blok van een oud vrouwtje die hem alleen heeft gebruikt voor boodschappen.


vr okt 14, 2011 9:46 pm
Profiel
RonnyRacingTeam
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma okt 26, 2009 10:19 pm
Berichten: 1705
Woonplaats: Regio Antwerpen
Antwoord met een citaat
Bericht Re: NSF 100cc 4T->80cc 2T AM6 (update 14/09)Cilinder Aangepa
Ik zit momenteel nog met een compleet std koppeling.
Deze deed zijn werk tot zover perfect.
Iemand die weet of dat nog zo zal zijn met een MHR Team kitje?
Verwachtingen zijn om op dezelfde testbank 20PK te scoren.

Timing van de cilinder goed zetten, squish goedzetten, carter licht bewerken zodat de speolers mooi aansluiten.
En iemand die nog een Malossi CDI heeft voor een AM6 of debi blok?

Ik zit nu met de CDI van de scooter ontsteking. En de curve daarvan is eigenlijk helemaal niet
bedoeld voor een schakelblok.

_________________
Special thanx to: http://www.vanhovemotors.be
Foto's: http://www.picasaweb.google.com/ronnyracingteam
Faceboek groep: http://www.facebook.com/group.php?gid=115875105094188&ref=ts
* * * De snelste manier om een bocht door te komen is geen schrik hebben om je zeer te doen. (joe bar) * * *


zo okt 16, 2011 4:41 pm
Profiel
RonnyRacingTeam
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma okt 26, 2009 10:19 pm
Berichten: 1705
Woonplaats: Regio Antwerpen
Antwoord met een citaat
Bericht Re: NSF 100cc 4T->80cc 2T AM6 (update 14/09)Cilinder Aangepa
MHR 80cc Kitje binnen.
Hopelijk voor het einde van dit jaar is het blokje opgebouwd. (Cilinder bijwerken en opmaat uitlaatje!)

_________________
Special thanx to: http://www.vanhovemotors.be
Foto's: http://www.picasaweb.google.com/ronnyracingteam
Faceboek groep: http://www.facebook.com/group.php?gid=115875105094188&ref=ts
* * * De snelste manier om een bocht door te komen is geen schrik hebben om je zeer te doen. (joe bar) * * *


vr nov 11, 2011 1:43 pm
Profiel
Venlonaer
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za feb 19, 2011 12:35 am
Berichten: 6119
Woonplaats: Limbabwe
Antwoord met een citaat
Bericht Re: NSF 100cc 4T->80cc 2T AM6 (update 14/09)Cilinder Aangepa
updeet?

_________________
Keiji. schreef:
wanneer gaan we dit ding in de beton molen kieperen en een echte motor voor je zoeken?


do dec 29, 2011 7:49 pm
Profiel
RonnyRacingTeam
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma okt 26, 2009 10:19 pm
Berichten: 1705
Woonplaats: Regio Antwerpen
Antwoord met een citaat
Bericht Re: NSF 100cc 4T->80cc 2T AM6 (update 14/09)Cilinder Aangepa
In blijde verwachting van mijn eerste dochter en kind dat geboren zal worden half mei,
zal een update nog even op zich moeten wachten.
Wat er mij wel aan doet denken dat ik even contact opneem met de uitlaatbouwer.
Hij had me gevraagd hem rond deze tijd te contacteren omdat hij nu ook minder werk heeft!

Blokje zal ook wat sterker in het frame gezet worden.

_________________
Special thanx to: http://www.vanhovemotors.be
Foto's: http://www.picasaweb.google.com/ronnyracingteam
Faceboek groep: http://www.facebook.com/group.php?gid=115875105094188&ref=ts
* * * De snelste manier om een bocht door te komen is geen schrik hebben om je zeer te doen. (joe bar) * * *


do dec 29, 2011 8:11 pm
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 610 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 41  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar: