zo tijd geleden dat ik wat van me heb laten horen hier.
heb na damwoude keihard gewerkt met als doel op genemuiden onder de 10 seconden en in de omloop kunnen rijden.
Heb heel wat dagen gesleuteld, en veel op de testbank gestaan bij jeroen thuis.
zaterdag was de eerste dag dat ik er mee op de straat reedt, en het ging boven verwachting goed! de eerste run tegen teus boers reedt ik een 9.57 met een reactie tijd van 0.65 en een top van 91 km. ik verloor de run door een slechte start
de 2de run ging tegen bram rietveld, na alweer een slechte start kon ik niet op hem inlopen. toch reedt ik de 3de tijd van de dag, en kwam in de omloop
in de omloop moest ik tegen een hercules, de eerste start had ik een valse start. de tweede keer kwam ik weer slecht van mn plek maar ik liep als een kogel op hem in. en ik zat bij de laatste vier!
toen moest ik weer tegen bram rietveld, maar die had wat problemen met zn kreidler. Alleen starte ik in de tweede versnelling, daarna liep ik om hem in maar hij won wel de run.
Toen ging ik tegen geitenbeek, na alweer een slechte start liep ik weer hard in, en vlak voor de finish pakte ik hem! toen ging ik voor de tweede en derde plek.
en toen mocht ik tegen lucas. Lucas had een top start, en ik voor de verandering weer niet. liep weer lekker in maar mocht niet baten.
dus ik werd derde wat ik helemaal niet gek vondt voor de eerste keer met dit blok
jeroen fondse nogmaals bedankt voor al je hulp! We hebben zo toch wel een mooi resultaat geboekt, na al de tijd die we erin gestoken hebben