Auteur |
Bericht |
PeteRSchouten
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 07, 2009 8:23 pm Berichten: 2159
|
 Re: NSF 100cc 4T -> 80cc 2T AM6 powered (update 28/6)
RonnyRacingTeam schreef: PeteRSchouten schreef: hihi.
begrijp je mijn opmerking nu wel een beetje? :p Deze PeteRSchouten schreef: Ik vind het stiekem een beetje grappig dat je superprofessioneel lager plaats gereedschap gebruikt en dan vervolgens een blok hebt dat niet schakeld :p : Ja Deze PeteRSchouten schreef: gast ik dacht dat jij zo fucking briljant was. : Neen Je kan een hele pagina voltypen met de kleinste details over de meest onbenullige dingen. Een am6 blok is een brommerblokje speciaal voor kids gemaakt?
|
di aug 02, 2011 12:22 am |
|
 |
RonnyRacingTeam
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 26, 2009 10:19 pm Berichten: 1705 Woonplaats: Regio Antwerpen
|
 Re: NSF 100cc 4T -> 80cc 2T AM6 powered (update 28/6)
Wel ik ben van mening dat het forum hier niet enkel over techniek hoeft te gaan. Mij gaat het erom dat er in het algemeen en tegenwoordig meer en meer, maar gewoon wat word geblaat van - ik heb horen zeggen dit of dat... - en maat van me heeft gezegd dat dit of dat... - stelling die men klakkeloos aanneemt waarvan men de onzin kan inzien als men er eerst een over nadenkt.
Ik wil hier zeker niet superieur of briljant doen of wat dan ook. Ik ben ook maar een gewone techniek liefhebber. Waarop meestal de details die ik uitleg een basis geven voor andere en/of bovenliggende dingen ook te snappen. Ipv gewoon te zeggen, fout. Waar niemand verder mee geholpen is als het niet onderbouwd is.
Wat dus nogmaals wil zeggen dat ik zelf ook niet fout kan zitten/doen. Daarom is het dan ook een forum. Om meningen te delen. En als mijn commentaar/uitleg/topic jou niet boeit of wat dan ook, kan je het ook gewoon niet lezen en/of negeren.
Verder ben ik wel blij dat ik mede door jou toch verder geholpen ben om men blok terug rijden te krijgen.
_________________ Special thanx to: http://www.vanhovemotors.be Foto's: http://www.picasaweb.google.com/ronnyracingteam Faceboek groep: http://www.facebook.com/group.php?gid=115875105094188&ref=ts * * * De snelste manier om een bocht door te komen is geen schrik hebben om je zeer te doen. (joe bar) * * *
|
di aug 02, 2011 12:30 am |
|
 |
PeteRSchouten
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 07, 2009 8:23 pm Berichten: 2159
|
 Re: NSF 100cc 4T -> 80cc 2T AM6 powered (update 28/6)
monteer de volgende keer alles met de schakelas in de positie die je ziet op het plaatje dat ik postte.
|
di aug 02, 2011 12:44 am |
|
 |
RonnyRacingTeam
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 26, 2009 10:19 pm Berichten: 1705 Woonplaats: Regio Antwerpen
|
 Re: NSF 100cc 4T -> 80cc 2T AM6 powered (update 28/6)
Wel zo zat het dan ook. Op het rondsel na.
_________________ Special thanx to: http://www.vanhovemotors.be Foto's: http://www.picasaweb.google.com/ronnyracingteam Faceboek groep: http://www.facebook.com/group.php?gid=115875105094188&ref=ts * * * De snelste manier om een bocht door te komen is geen schrik hebben om je zeer te doen. (joe bar) * * *
|
di aug 02, 2011 12:46 am |
|
 |
petertzr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jun 20, 2006 3:38 pm Berichten: 2931 Woonplaats: Nederhemert
|
 Re: NSF 100cc 4T -> 80cc 2T AM6 powered (update 28/6)
PeteRSchouten schreef: Ik vind het stiekem een beetje grappig dat je superprofessioneel lager plaats gereedschap gebruikt en dan vervolgens een blok hebt dat niet schakeld :p Ik monteer mijn lagers altijd hier mee:  PeteRSchouten schreef: Je kan een hele pagina voltypen met de kleinste details over de meest onbenullige dingen.
Een am6 blok is een brommerblokje speciaal voor kids gemaakt?
Wat ben je nou eigenlijk voor pisventje dat je zo gaat zitten zeuren? RonnyRacingTeam maakt daar mooie trekkers zodatie de boel netjes spanningsvrij kan monteren ipv de beun slagbussen/doppenset manier en heeft toevalig gedonder met zn bak, waarom zou je dan zo gaan zitten bitchen? @ Ronnyracingteam, hoeveel speling heb je axiaal op je assen / wals / selector? Bij mij was axiale speling het verschil tussen goed schakelen en kut 
_________________ Thom'z BeunBaas
|
di aug 02, 2011 12:56 pm |
|
 |
PeteRSchouten
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 07, 2009 8:23 pm Berichten: 2159
|
 Re: NSF 100cc 4T -> 80cc 2T AM6 powered (update 28/6)
Rustig maar, ik vond het alleen wat ironisch. Dit heb ik ook al met ronny via de pb besproken.
|
di aug 02, 2011 7:47 pm |
|
 |
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
 Re: NSF 100cc 4T -> 80cc 2T AM6 powered (update 28/6)
hij heette toch niels? :')
_________________
Maup schreef: Aan de andere kant zie ik JB ook nog niet echt afvallen 
|
di aug 02, 2011 7:53 pm |
Persoonlijk album
|
 |
MAD L
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 06, 2006 7:58 pm Berichten: 927 Woonplaats: angeruh
|
 Re: NSF 100cc 4T -> 80cc 2T AM6 powered (update 28/6)
RonnyRacingTeam schreef: Zeg ik dus ook juist. Die moet je LOS bijbestellen! Ik heb er ook eens achter geinformeerd!
Mijne is NIET gehard. IS ook niet nodig. harden is niet nodig, hoe vaak gebruik je dit nou? mocht je 10 keer per dag het gebruiken is het wel aan te raden... ennuh dit is een mooie oplossing, maar die dop die ik een paar posts verder zie staan na de bovenstaande quote werkt ook prima, zolang je maar de binnenring erop ramt het beste is het lager elektromagnetisch verwarmen tot 100 graden  dan glijd ie er zo mooi op... oke, voor de hobby koop je niet zon ding maar die heb ik opt werk :)
_________________ I live my life for a quarter mile at the time, nothing else matters, for those ten seconds or less. i'm free
2-TAKT MAAKT DE MOOISTE MUZIEK
|
di aug 02, 2011 11:18 pm |
|
 |
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
 Re: NSF 100cc 4T -> 80cc 2T AM6 powered (update 28/6)
gewoon je carter heet stoken,lager dr in, recht meppen met een blok hout, rukas in de vriezer en dan valt ie dr zo in werkt als een tiet
_________________
Maup schreef: Aan de andere kant zie ik JB ook nog niet echt afvallen 
|
wo aug 03, 2011 10:16 am |
Persoonlijk album
|
 |
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
 Re: NSF 100cc 4T -> 80cc 2T AM6 powered (update 28/6)
marien schreef: gewoon je carter heet stoken,lager dr in, recht meppen met een blok hout, rukas in de vriezer en dan valt ie dr zo in werkt als een tiet Ik stookte mijn carters altijd zo heet (met een verfstripper) dat meppen niet nodig was. Lagers vielen er zo in...
_________________
|
wo aug 03, 2011 10:41 am |
Persoonlijk album
|
 |
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
 Re: NSF 100cc 4T -> 80cc 2T AM6 powered (update 28/6)
ik heb ze gewoon op moeders gasfornuis gegooid, op een vlamverdelertje
_________________
Maup schreef: Aan de andere kant zie ik JB ook nog niet echt afvallen 
|
wo aug 03, 2011 10:43 am |
Persoonlijk album
|
 |
MAD L
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 06, 2006 7:58 pm Berichten: 927 Woonplaats: angeruh
|
 Re: NSF 100cc 4T -> 80cc 2T AM6 powered (update 28/6)
heet stoken en erin meppen? iets langer verwarmen misschien? 
_________________ I live my life for a quarter mile at the time, nothing else matters, for those ten seconds or less. i'm free
2-TAKT MAAKT DE MOOISTE MUZIEK
|
wo aug 03, 2011 5:40 pm |
|
 |
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
 Re: NSF 100cc 4T -> 80cc 2T AM6 powered (update 28/6)
nja, recht meppen  met n blokje hout 
_________________
Maup schreef: Aan de andere kant zie ik JB ook nog niet echt afvallen 
|
wo aug 03, 2011 5:45 pm |
Persoonlijk album
|
 |
RonnyRacingTeam
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 26, 2009 10:19 pm Berichten: 1705 Woonplaats: Regio Antwerpen
|
 Re: NSF 100cc 4T -> 80cc 2T AM6 powered (update 28/6)
Ok. En nu genoeg over lagers monteren! Morgen blokje terug in elkaar zetten.
_________________ Special thanx to: http://www.vanhovemotors.be Foto's: http://www.picasaweb.google.com/ronnyracingteam Faceboek groep: http://www.facebook.com/group.php?gid=115875105094188&ref=ts * * * De snelste manier om een bocht door te komen is geen schrik hebben om je zeer te doen. (joe bar) * * *
|
wo aug 03, 2011 6:17 pm |
|
 |
RonnyRacingTeam
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 26, 2009 10:19 pm Berichten: 1705 Woonplaats: Regio Antwerpen
|
 Re: NSF 100cc 4T -> 80cc 2T AM6 powered (update 28/6)
[quote="petertzr Wat ben je nou eigenlijk voor pisventje dat je zo gaat zitten zeuren?
RonnyRacingTeam maakt daar mooie trekkers zodatie de boel netjes spanningsvrij kan monteren ipv de beun slagbussen/doppenset manier en heeft toevalig gedonder met zn bak, waarom zou je dan zo gaan zitten bitchen? [/quote]
Wat kritiek kan ook nooit kwaad he! Het hoeft niet altijd positief te zijn! En zo leren we weer wat bij ook.
_________________ Special thanx to: http://www.vanhovemotors.be Foto's: http://www.picasaweb.google.com/ronnyracingteam Faceboek groep: http://www.facebook.com/group.php?gid=115875105094188&ref=ts * * * De snelste manier om een bocht door te komen is geen schrik hebben om je zeer te doen. (joe bar) * * *
|
wo aug 03, 2011 6:20 pm |
|
 |
|