HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu za maart 15, 2025 8:43 pm




Antwoord op onderwerp  [ 610 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 41  Volgende
 NSF (CR85) + SM CR80: Nieuwe racer erbij 
Auteur Bericht
PeteRSchouten
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jun 07, 2009 8:23 pm
Berichten: 2159
Antwoord met een citaat
Bericht Re: NSF 100cc 4T -> 80cc 2T AM6 powered (update 28/6)
RonnyRacingTeam schreef:
PeteRSchouten schreef:
hihi.

begrijp je mijn opmerking nu wel een beetje? :p


Deze
PeteRSchouten schreef:
Ik vind het stiekem een beetje grappig dat je superprofessioneel lager plaats gereedschap gebruikt en dan vervolgens een blok hebt dat niet schakeld :p

: Ja

Deze
PeteRSchouten schreef:
gast ik dacht dat jij zo fucking briljant was.

: Neen


Je kan een hele pagina voltypen met de kleinste details over de meest onbenullige dingen.

Een am6 blok is een brommerblokje speciaal voor kids gemaakt?


di aug 02, 2011 12:22 am
Profiel
RonnyRacingTeam
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma okt 26, 2009 10:19 pm
Berichten: 1705
Woonplaats: Regio Antwerpen
Antwoord met een citaat
Bericht Re: NSF 100cc 4T -> 80cc 2T AM6 powered (update 28/6)
Wel ik ben van mening dat het forum hier niet enkel over techniek hoeft te gaan.
Mij gaat het erom dat er in het algemeen en tegenwoordig meer en meer,
maar gewoon wat word geblaat van
- ik heb horen zeggen dit of dat...
- en maat van me heeft gezegd dat dit of dat...
- stelling die men klakkeloos aanneemt waarvan men de onzin kan inzien als men er eerst een over nadenkt.

Ik wil hier zeker niet superieur of briljant doen of wat dan ook. Ik ben ook maar een gewone techniek liefhebber.
Waarop meestal de details die ik uitleg een basis geven voor andere en/of bovenliggende dingen ook te snappen.
Ipv gewoon te zeggen, fout. Waar niemand verder mee geholpen is als het niet onderbouwd is.

Wat dus nogmaals wil zeggen dat ik zelf ook niet fout kan zitten/doen. Daarom is het dan ook een forum. Om meningen te delen.
En als mijn commentaar/uitleg/topic jou niet boeit of wat dan ook, kan je het ook gewoon niet lezen en/of negeren.

Verder ben ik wel blij dat ik mede door jou toch verder geholpen ben om men blok terug rijden te krijgen.

_________________
Special thanx to: http://www.vanhovemotors.be
Foto's: http://www.picasaweb.google.com/ronnyracingteam
Faceboek groep: http://www.facebook.com/group.php?gid=115875105094188&ref=ts
* * * De snelste manier om een bocht door te komen is geen schrik hebben om je zeer te doen. (joe bar) * * *


di aug 02, 2011 12:30 am
Profiel
PeteRSchouten
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jun 07, 2009 8:23 pm
Berichten: 2159
Antwoord met een citaat
Bericht Re: NSF 100cc 4T -> 80cc 2T AM6 powered (update 28/6)
monteer de volgende keer alles met de schakelas in de positie die je ziet op het plaatje dat ik postte.


di aug 02, 2011 12:44 am
Profiel
RonnyRacingTeam
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma okt 26, 2009 10:19 pm
Berichten: 1705
Woonplaats: Regio Antwerpen
Antwoord met een citaat
Bericht Re: NSF 100cc 4T -> 80cc 2T AM6 powered (update 28/6)
Wel zo zat het dan ook. Op het rondsel na.

_________________
Special thanx to: http://www.vanhovemotors.be
Foto's: http://www.picasaweb.google.com/ronnyracingteam
Faceboek groep: http://www.facebook.com/group.php?gid=115875105094188&ref=ts
* * * De snelste manier om een bocht door te komen is geen schrik hebben om je zeer te doen. (joe bar) * * *


di aug 02, 2011 12:46 am
Profiel
petertzr
ApriliaForum Member

Geregistreerd: di jun 20, 2006 3:38 pm
Berichten: 2931
Woonplaats: Nederhemert
Antwoord met een citaat
Bericht Re: NSF 100cc 4T -> 80cc 2T AM6 powered (update 28/6)
PeteRSchouten schreef:
Ik vind het stiekem een beetje grappig dat je superprofessioneel lager plaats gereedschap gebruikt en dan vervolgens een blok hebt dat niet schakeld :p

Ik monteer mijn lagers altijd hier mee: Afbeelding


PeteRSchouten schreef:

Je kan een hele pagina voltypen met de kleinste details over de meest onbenullige dingen.

Een am6 blok is een brommerblokje speciaal voor kids gemaakt?


Wat ben je nou eigenlijk voor pisventje dat je zo gaat zitten zeuren?

RonnyRacingTeam maakt daar mooie trekkers zodatie de boel netjes spanningsvrij kan monteren ipv de beun slagbussen/doppenset manier en heeft toevalig gedonder met zn bak, waarom zou je dan zo gaan zitten bitchen?

@ Ronnyracingteam,

hoeveel speling heb je axiaal op je assen / wals / selector? Bij mij was axiale speling het verschil tussen goed schakelen en kut :^^:

_________________
Thom'z BeunBaas


di aug 02, 2011 12:56 pm
Profiel
PeteRSchouten
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jun 07, 2009 8:23 pm
Berichten: 2159
Antwoord met een citaat
Bericht Re: NSF 100cc 4T -> 80cc 2T AM6 powered (update 28/6)
Rustig maar, ik vond het alleen wat ironisch. Dit heb ik ook al met ronny via de pb besproken.


di aug 02, 2011 7:47 pm
Profiel
marien
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm
Berichten: 7666
Afbeeldingen: 0
Woonplaats: Delft
Antwoord met een citaat
Bericht Re: NSF 100cc 4T -> 80cc 2T AM6 powered (update 28/6)
hij heette toch niels? :')

_________________
Maup schreef:
Aan de andere kant zie ik JB ook nog niet echt afvallen :D: :D:


di aug 02, 2011 7:53 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk albumWWW
MAD L
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do apr 06, 2006 7:58 pm
Berichten: 927
Woonplaats: angeruh
Antwoord met een citaat
Bericht Re: NSF 100cc 4T -> 80cc 2T AM6 powered (update 28/6)
RonnyRacingTeam schreef:
Zeg ik dus ook juist. Die moet je LOS bijbestellen!
Ik heb er ook eens achter geinformeerd!

Mijne is NIET gehard. IS ook niet nodig.



harden is niet nodig, hoe vaak gebruik je dit nou? mocht je 10 keer per dag het gebruiken is het wel aan te raden...
ennuh dit is een mooie oplossing, maar die dop die ik een paar posts verder zie staan na de bovenstaande quote werkt ook prima, zolang je maar de binnenring erop ramt

het beste is het lager elektromagnetisch verwarmen tot 100 graden ;) dan glijd ie er zo mooi op...
oke, voor de hobby koop je niet zon ding maar die heb ik opt werk :)

_________________
I live my life for a quarter mile at the time, nothing else matters, for those ten seconds or less. i'm free


2-TAKT MAAKT DE MOOISTE MUZIEK


di aug 02, 2011 11:18 pm
Profiel
marien
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm
Berichten: 7666
Afbeeldingen: 0
Woonplaats: Delft
Antwoord met een citaat
Bericht Re: NSF 100cc 4T -> 80cc 2T AM6 powered (update 28/6)
gewoon je carter heet stoken,lager dr in, recht meppen met een blok hout, rukas in de vriezer en dan valt ie dr zo in
werkt als een tiet

_________________
Maup schreef:
Aan de andere kant zie ik JB ook nog niet echt afvallen :D: :D:


wo aug 03, 2011 10:16 am
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk albumWWW
*Thomas*
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm
Berichten: 5743
Afbeeldingen: 32
Antwoord met een citaat
Bericht Re: NSF 100cc 4T -> 80cc 2T AM6 powered (update 28/6)
marien schreef:
gewoon je carter heet stoken,lager dr in, recht meppen met een blok hout, rukas in de vriezer en dan valt ie dr zo in
werkt als een tiet


Ik stookte mijn carters altijd zo heet (met een verfstripper) dat meppen niet nodig was. Lagers vielen er zo in...

_________________
Afbeelding


wo aug 03, 2011 10:41 am
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
marien
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm
Berichten: 7666
Afbeeldingen: 0
Woonplaats: Delft
Antwoord met een citaat
Bericht Re: NSF 100cc 4T -> 80cc 2T AM6 powered (update 28/6)
ik heb ze gewoon op moeders gasfornuis gegooid, op een vlamverdelertje

_________________
Maup schreef:
Aan de andere kant zie ik JB ook nog niet echt afvallen :D: :D:


wo aug 03, 2011 10:43 am
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk albumWWW
MAD L
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do apr 06, 2006 7:58 pm
Berichten: 927
Woonplaats: angeruh
Antwoord met een citaat
Bericht Re: NSF 100cc 4T -> 80cc 2T AM6 powered (update 28/6)
heet stoken en erin meppen? iets langer verwarmen misschien? :HM:

_________________
I live my life for a quarter mile at the time, nothing else matters, for those ten seconds or less. i'm free


2-TAKT MAAKT DE MOOISTE MUZIEK


wo aug 03, 2011 5:40 pm
Profiel
marien
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm
Berichten: 7666
Afbeeldingen: 0
Woonplaats: Delft
Antwoord met een citaat
Bericht Re: NSF 100cc 4T -> 80cc 2T AM6 powered (update 28/6)
nja, recht meppen :Y:
met n blokje hout :L:

_________________
Maup schreef:
Aan de andere kant zie ik JB ook nog niet echt afvallen :D: :D:


wo aug 03, 2011 5:45 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk albumWWW
RonnyRacingTeam
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma okt 26, 2009 10:19 pm
Berichten: 1705
Woonplaats: Regio Antwerpen
Antwoord met een citaat
Bericht Re: NSF 100cc 4T -> 80cc 2T AM6 powered (update 28/6)
Ok. En nu genoeg over lagers monteren!
Morgen blokje terug in elkaar zetten.

_________________
Special thanx to: http://www.vanhovemotors.be
Foto's: http://www.picasaweb.google.com/ronnyracingteam
Faceboek groep: http://www.facebook.com/group.php?gid=115875105094188&ref=ts
* * * De snelste manier om een bocht door te komen is geen schrik hebben om je zeer te doen. (joe bar) * * *


wo aug 03, 2011 6:17 pm
Profiel
RonnyRacingTeam
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma okt 26, 2009 10:19 pm
Berichten: 1705
Woonplaats: Regio Antwerpen
Antwoord met een citaat
Bericht Re: NSF 100cc 4T -> 80cc 2T AM6 powered (update 28/6)
[quote="petertzr
Wat ben je nou eigenlijk voor pisventje dat je zo gaat zitten zeuren?

RonnyRacingTeam maakt daar mooie trekkers zodatie de boel netjes spanningsvrij kan monteren ipv de beun slagbussen/doppenset manier en heeft toevalig gedonder met zn bak, waarom zou je dan zo gaan zitten bitchen?
[/quote]

Wat kritiek kan ook nooit kwaad he! Het hoeft niet altijd positief te zijn!
En zo leren we weer wat bij ook.

_________________
Special thanx to: http://www.vanhovemotors.be
Foto's: http://www.picasaweb.google.com/ronnyracingteam
Faceboek groep: http://www.facebook.com/group.php?gid=115875105094188&ref=ts
* * * De snelste manier om een bocht door te komen is geen schrik hebben om je zeer te doen. (joe bar) * * *


wo aug 03, 2011 6:20 pm
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 610 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 41  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar: