Auteur |
Bericht |
Venlonaer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za feb 19, 2011 12:35 am Berichten: 6119 Woonplaats: Limbabwe
|
Honda CR125 van Kristian [sullige crash P38..]
Laatst bijgewerkt door Venlonaer op di mei 06, 2014 12:06 pm, in totaal 24 keer bewerkt.
|
vr jan 04, 2013 1:15 am |
|
|
slimmedirk
ApriliaForum Member
|
Re: Honda CR125 van Kristian
Gefeliciteerd!
35 pk is nog netjes voor een al wat ouder hok, wat is het 95? Ga je die net zo grondig onder handen nemen als de rieju of?
vr jan 04, 2013 1:19 am |
|
|
Mathias RS 50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 16, 2008 10:40 pm Berichten: 1741 Woonplaats: Zuid-Limburg/Eindhoven
|
Nice man! Wel cool dat je taart als kenteken hebt.
vr jan 04, 2013 1:25 am |
|
|
diverence
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr maart 13, 2009 2:16 pm Berichten: 3629 Woonplaats: Hasselt
|
net ding kris! houd'um skeun!
vr jan 04, 2013 1:30 am |
|
|
Apriliaaah
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za nov 13, 2010 10:32 am Berichten: 3543 Woonplaats: Meppel
|
Is dit de turbodiesel? Vette shit kris. Me jelly
vr jan 04, 2013 1:38 am |
|
|
bananenkoning
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 09, 2011 9:23 pm Berichten: 701 Woonplaats: Hall
|
nice man! ziet er goed uit!
|
vr jan 04, 2013 1:45 am |
|
|
camb00
ApriliaForum Member
|
Kenkor naice,
_________________ Jammer joh.
|
vr jan 04, 2013 2:03 am |
|
|
rieju-rrx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 28, 2011 9:23 pm Berichten: 5274 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Bommel-Westside
|
Mooi ding man. Maak is filmpje van hoe dat die loopt.
_________________ \8/ Gang is alles, remmen is angst \8/
|
vr jan 04, 2013 3:04 am |
Persoonlijk album
|
|
Venlonaer
ApriliaForum Member
|
Mathias RS 50 schreef: Nice man! Wel cool dat je taart als kenteken hebt. Supergeheim. diverence schreef: net ding kris! houd'um skeun! Henriweetzelf. Apriliaaah schreef: Is dit de turbodiesel? Vette shit kris. Me jelly Als je daarmee powervalve bedoelt, ja . En thanks, hard voor gespaard laatste maanden. Keiji. schreef: dat 7kw zit je wel lekker mee. scheelt weer gejank straks!
Zoals ik op SMF ook al zei, ik zou t blok maar ff inspecteren. Waterpomp behuizing/zuiger/powervalve en koppeling controleren. Beter nu vervangen als nadat je gaat rijdenen hij draait in elkaar ofzo.. Ik zal de zuiger eens bekijken en de powervalve schoonmaken, eigenaar zegt dat ie nog niet eens 10u met een nieuwe zuiger heeft gereden dusja.. Zitten ook nieuwe koppelingsplaten en veren in. Waterpomp behuizing ging al niet meer rot vanaf dit jaar las ik, maar ik controleer alles nog eens thx Keiji. schreef: godver, 102kilo rijklaar... Word leuk rijden.. Plus dat ik een grasspriet ben, inderdaad camb00 schreef: Kenkor naice, bananenkoning schreef: nice man! ziet er goed uit! rieju-rrx schreef: Mooi ding man. Maak is filmpje van hoe dat die loopt. Thanks . Zal eens kijken of m'n pa vandaag even weggaat hehe. Die powervalve maakt wel een bom van verschil tov. mijn roze top, tering Heb nog een CR blok en wiel dat wegmoet, en dan heb ik een flink pak geld waarmee ik wel wat dingetjes kan fixen.
vr jan 04, 2013 9:31 am |
|
|
rs_maniac666
Moderator
Geregistreerd: ma feb 15, 2010 2:33 pm Berichten: 4746 Woonplaats: Klazienaveen
|
Nice Kris Very Nice! Weer iets om te volgen
_________________ Aprilia RS NM RossiFummi & Aprilia RS NM Poggiali White.
|
vr jan 04, 2013 9:38 am |
|
|
RonnyRacingTeam
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 26, 2009 10:19 pm Berichten: 1705 Woonplaats: Regio Antwerpen
|
Venlonaer schreef: Ik zal de zuiger eens bekijken en de powervalve schoonmaken, eigenaar zegt dat ie nog niet eens 10u met een nieuwe zuiger heeft gereden dusja.. Zitten ook nieuwe koppelingsplaten en veren in. Ik moet nog steeds een crosser tegenkomen die verkocht word waarbij de motor niet recent een nieuwe zuiger heeft gehad of gereviseerd is. Iedere verkoper van een crosser/sm beweerd altijd dat er NET nieuw een zuiger/lagers/zuigerveer/pakking/of wat dan ook.... net nieuw inzit. Las daarvan KAN hij gelijk hebben.
_________________ Special thanx to: http://www.vanhovemotors.be Foto's: http://www.picasaweb.google.com/ronnyracingteam Faceboek groep: http://www.facebook.com/group.php?gid=115875105094188&ref=ts * * * De snelste manier om een bocht door te komen is geen schrik hebben om je zeer te doen. (joe bar) * * *
|
vr jan 04, 2013 10:04 am |
|
|
Venlonaer
ApriliaForum Member
|
rs_maniac666 schreef: Nice Kris Very Nice! Weer iets om te volgen Zie nog wel of ik hier op korte termijn een project van maak :p RonnyRacingTeam schreef: Venlonaer schreef: Ik zal de zuiger eens bekijken en de powervalve schoonmaken, eigenaar zegt dat ie nog niet eens 10u met een nieuwe zuiger heeft gereden dusja.. Zitten ook nieuwe koppelingsplaten en veren in. Ik moet nog steeds een crosser tegenkomen die verkocht word waarbij de motor niet recent een nieuwe zuiger heeft gehad of gereviseerd is. Iedere verkoper van een crosser/sm beweerd altijd dat er NET nieuw een zuiger/lagers/zuigerveer/pakking/of wat dan ook.... net nieuw inzit. Las daarvan KAN hij gelijk hebben. Ja klopt, hoewel de verkoper geloofwaardig klonk check ik 't toch nog eens. Ik wil wel preventief gelijk andere koelvloeistof erin mieteren, anti corrosie meuk ofzo. Noem eens iets? Ik las al Volkswagen kvs.
vr jan 04, 2013 10:15 am |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
mooie brommert hoor dit vind ik nou wel leuk als je een opmaat pijpie wil, ken ik een zaak die voor 250 een mooie maakt mooie lasnaadjes enz
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
vr jan 04, 2013 10:23 am |
|
|
Venlonaer
ApriliaForum Member
|
team-rs schreef: mooie brommert hoor dit vind ik nou wel leuk als je een opmaat pijpie wil, ken ik een zaak die voor 250 een mooie maakt mooie lasnaadjes enz Ja, wegbrommert met 30-35 pk. Perfect . Ik zat ook al te denken aan een opmaat ja, maar dan wil ik wel echt een dikke van PST bijvoorbeeld. En van titanium. Maar die kost weer 700 euro las ik ergens. Wou ook nog een VHM kop. Weet niet zeker of ik echt zoveel aan deze ga besteden, liever aan m'n 2de motor en dus beter een Pro Circuit koop. Veel willen
vr jan 04, 2013 10:24 am |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
700 zou ik nie doen nee :')
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
vr jan 04, 2013 10:30 am |
|
|
|