KTM SMR 525R Goedkeuring van het rdw! Kenteken ROND!!:D
hallow forumleden, bij deze show ik jullie mijn leuke speeltje! ze was natuurlijk al te zien in men vorige topic, maar aangezien ik haar nu thuis heb kon ik ook wel een eigen topic aanmaken voor HAAR
ze heeft een akra uitlaat systeem, vdlaar vering excel of haan wielen(zwart met gouden naven) hoge buddy een suurdemper een extra tank er bij 13 liter en allemaal navigatie dingen er bij(wat ik toch niet ga gebruiken! ) en heb er een kist met onderdelen bij
nouja ze ziet er nu nogal afgeragt uit, maar daar komt verandering in, want dit ben ik van plan: oranje is klaar Blauw moet nog
zwarte supermotard velgen(liefst met oranje naaf) andere kappenset, denk zwart, met een oranje achtige factory stickerset. ook even een nieuwe buddy overtrek uitlaat even lassen, en als ik nog een keer andere demper kan op scharrelen, een dubbel uitlaat systeem maken kenteken plaat even opnieuw aanvragen(deze is dood) en netjes op poetsen.
nouja hier even een filmpje en wat foto's. er komen meer aan (geluid harder zetten dan hoor je het beter )
Mooi ding, ben zelf ook aant kijken voor een enduro motor, maar ben nog niet eruit qua 2takt of 4takt. En dat je die navigatiedingetjes niet gaat gebruiken is zonde. Met dit soort motoren kom je op plaatsen waar je normaal niet zo gemakkelijk komt. Trouwens, je mist een zij-standaard.
Mooi ding, ben zelf ook aant kijken voor een enduro motor, maar ben nog niet eruit qua 2takt of 4takt. En dat je die navigatiedingetjes niet gaat gebruiken is zonde. Met dit soort motoren kom je op plaatsen waar je normaal niet zo gemakkelijk komt. Trouwens, je mist een zij-standaard.
ik zou 4t doen, als je keuze hebt. want een 4 tact is een heel stuk minder zenuwachtig nou dat zijn van die kasten en daar doe je navigatie rollen in(die print je vantevoren uit) dus dan is het al een geplande route.. maar er komen sm wielen onder, dus dan blijf ik het meest op de weg
haha das scherp, maar die zij-standaard heb ik er wel bij
Aha, je hebt dus een road-book erop zitten? Voor woestijnen en zo. Dat is inderdaad niet mijn favoriete manier van navigeren via kruisjes, pijltjes en bolletjes... Voor de rest: mooi ding! Misschien nog een leuk graphics setje erop?
Aha, je hebt dus een road-book erop zitten? Voor woestijnen en zo. Dat is inderdaad niet mijn favoriete manier van navigeren via kruisjes, pijltjes en bolletjes... Voor de rest: mooi ding! Misschien nog een leuk graphics setje erop?
een road-book indd, dusjaa
kijk maar bij mn things to do list heel misschien wil ik in de loop der tijd men kroonplaat en t stuk laten adoniseren, oranje
Re: KTM EXC 525R 2005/2006
Ja, is ook meer een motor om even een avondje te gaan blazen. Rustig rijden op zo'n apparaat werkt toch niet. En na een 1/2uur is je tank leeg. Alhoewel, ik moet zeggen, die dingen gaan me toch een potje hard, en je hebt er toch fun mee. Gewicht van een brommertje.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum