HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu vr jan 03, 2025 3:10 pm

Antwoord op onderwerp  [ 53 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
 Suzuki GSX-R600 Circuitfiets - Raphaël 
Auteur Bericht
Raphaël
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht Suzuki GSX-R600 Circuitfiets - Raphaël
Sinds kort ben ik de eigenaar van een super circuitmotor. Voor een leuk bedrag kunnen overnemen van de vorige eigenaresse, misten wat onderdelen en had een aardige klap gemaakt op de rechterkant (bij het opnieuw opbouwen bleek zelfs 1 van de bouten die het blok aan het frame hangt eruit geragd te zijn.)

Korte specs:
Suzuki GSX-R600 (srad)
600cc
HP voorvering
HP schokdemper
WP stuurdemper

Verder aardig wat extra onderdelen erbij, zoals set wielen met regenbanden (de "droge" wielen zaten alleen aan de voorkant geen remschijven meer op, dus rij nu met het "regen"wiel en daar normale band om.
Ook volledig extra kuipenset. De mooie zaten wat gaten en scheuren in, helemaal gepolyesterd en geplamuurd. Helemaal mooi nu. Wordt nog gespoten. Ik rij nu met de extra kuip, veel lelijker dus niet erg als ik ermee onderuit ga.

Vorige week donderdag 1e circuitdag gehad: Waanzinnig! Wat gaat dat hard! (en wat ga ik langzaam! :D: ) Komende woensdag weer, moet alleen nog even kijken of ik iemand kan vinden die mee wil, wel zo gezellig en handig.

Echt heel veel zin in, verder gaan werken aan mijn houding. (ik durf nog niet echt van de motor af te komen, en dan is het echt worstelen door de chicanes heen... laatste sessie donderdag veel meer gaan "smijten", dan ga je opeens veel harder door die dingen heen!)

Paar fototjes:

Bijlagen:
20110414-zolder-3404.jpg
20110414-zolder-3404.jpg [ 66.38 KiB | 3953 keer bekeken ]
20110414-zolder-3225.jpg
20110414-zolder-3225.jpg [ 67.28 KiB | 3953 keer bekeken ]
20110414-zolder-3182.jpg
20110414-zolder-3182.jpg [ 61.3 KiB | 3953 keer bekeken ]

vr apr 22, 2011 7:48 pm
Profiel
RS 746
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 0
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Suzuki GSX-R600 Circuitfiets - Raphaël
Leuk man. :^^:
Alvast veel plezier toegewenst. :{-):

Waarschuwingen: 0 Forum bans: 0 [ Bekijk gebruikersnotities] | [Waarschuw gebruiker]

vr apr 22, 2011 7:50 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk albumWWW
Aprilius
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
leuk speelgoed :L:

vr apr 22, 2011 8:12 pm
Profiel
RS 666
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 25
Antwoord met een citaat
zeer leuk speelgoed, en leuk om op zo'n manier te leren :^^:

za apr 23, 2011 4:36 am
*Vincent*
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Vet man... Als je nog iemand zoekt die mee moet :L:

za apr 23, 2011 9:34 am
Profiel
Apriliaaah
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
supervet man! :thumleft:

za apr 23, 2011 10:25 am
Profiel
Sanno
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Raphael, long time no see, als je nog iemand zoekt om je kuipen te spuiten hou ik me aanbevolen, lijkt me een leuk projectje :^^:

za apr 23, 2011 5:35 pm
Profiel
Raphaël
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Sanno schreef:
Raphael, long time no see, als je nog iemand zoekt om je kuipen te spuiten hou ik me aanbevolen, lijkt me een leuk projectje :^^:

Inderdaad long time no see!

Jij nog ideeën qua spuiten? ik zat er over te denken om deze set die je op de fotos ziet misschien een ander kleurtje te geven (waar logo's wat mooier opstaan) of toch zo te laten afhankelijk van de centjes en de ander echt mooi te maken. Eigenlijk meer voor de show dan voor het rijden (hoewel ik er dan ook wel mee zal gaan rijden, staat toch leuk op de fotos!).

PM me anders even je msn-adres oid, ben wel benieuwd naar wat dat zo'n beetje zou kosten.

Top in ieder geval! :D

za apr 23, 2011 6:16 pm
Profiel
schakelfreak
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Hey Raphaël, dat is snel gegaan al meteen circuit bakkie, Top!

Maatje van me heeft toevallig ook een sradtje gekocht als circuitmotor, zijn idiaal en erg veel onderdelen voor te krijgen.

Op MF kan je goed bijhouden welke dagen er in de planning staan
maandag 2 mei zandvoort en 11-12 juli op assen
komen nog meer dagen zandvoort maar die plan ik niet heel ver van te voren.

Gisteren de laatste hand aan de blade gelegd en is nu ook hyperpro afgeveerd en klaar om te vlammen.
heb er nog geen rondje mee over industrie gereden, ga ik morgen even doen.
Vanavond plak ik nog ff stikker velletje , morgen maak ik wel wat foto's van het totaal plaatje.

laat maar even horen wanneer jij gaat rijden leuk om samen in te plannen :^^:

2009 -[ Zandvoort 2:12,5
2010 -[ Zandvoort 2:05,4 - Assen 2:05,500
2011 -[ Zandvoort 2:01,9 - Assen 2:00,330
2012 -[ Assen 1:57,035

za apr 23, 2011 6:28 pm
Profiel WWW
Raphaël
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Ik ga komende woensdag (lekker short notice hehe) op Zolder, prachtige baan: http://motorsportschool.nl/ShowEvents.aspx?tdcId=1

Is nog plaats dussee :Y: :D:

Verder heb ik nog niks op de planning staan, bijna alles zit al vol op de circuits.. niet normaal. Hou MF lekker in de gaten voor dagen die last-minute wegmoeten bij mensen.

za apr 23, 2011 7:53 pm
Profiel
Sanno
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Raphaël schreef:
Sanno schreef:

Jij nog ideeën qua spuiten? ik zat er over te denken om deze set die je op de fotos ziet misschien een ander kleurtje te geven (waar logo's wat mooier opstaan) of toch zo te laten afhankelijk van de centjes en de ander echt mooi te maken. Eigenlijk meer voor de show dan voor het rijden (hoewel ik er dan ook wel mee zal gaan rijden, staat toch leuk op de fotos!).

PM me anders even je msn-adres oid, ben wel benieuwd naar wat dat zo'n beetje zou kosten.

Op suzukis staat blauw met wit altijd erg vet vind ik, alleen denk niet dat dat mooi gaat staan op een srad. Ik ken jouw smaak niet maar wat mij erg mooi lijkt is lamborghini nacre purple met mooi metallic zilver (bv de vlakken op de achterkap zilver, luchthappers aan de voorkuip en zijkuipen zilver) je frame, achterbrug, vorkpoten en demper zijn ook zilver dus dat lijkt mij wel nice gaan staan. Deze kleur heb ik het dan over:
Afbeelding
paars met een parelmoeradditief erin :L: alle lakken die ik gebruik zijn van sikkens en zijn allemaal even duur, dus je hoeft niet bij het woord lamborghini te denken dat het onbetaalbaar is :P half litertje, wat nodig is voor een racer, is 70 euri, primer blanke lak verharder en verdunner heb ik redelijk groot ingekocht dus dat kan ik ook doorrekenen in de prijs. Al met al zal het in dit geval zo'n 200 eutjes gaan kosten, ben van plan om er een dienst van te gaan maken dus als ik via deze srad op zowel APF als MF positieve reacties krijg is dat goed voor jou en voor mij :Y: :<>: heb m'n msn gepm'd maar echt veel zit ik er niet op.

za apr 23, 2011 8:07 pm
Profiel
BuxirS
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 9
Antwoord met een citaat
Ben je dit weekend op assen?

za apr 23, 2011 8:43 pm
Raphaël
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
BuxirS schreef:
Ben je dit weekend op assen?

Als jij nog gauw een inschrijving voor me kan regelen rij ik er nu heen en ga ik in mn auto tukken..........

za apr 23, 2011 9:59 pm
Profiel
Raphaël
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Sanno schreef:
Raphaël schreef:
Sanno schreef:

Op suzukis staat blauw met wit altijd erg vet vind ik, alleen denk niet dat dat mooi gaat staan op een srad. Ik ken jouw smaak niet maar wat mij erg mooi lijkt is lamborghini nacre purple met mooi metallic zilver (bv de vlakken op de achterkap zilver, luchthappers aan de voorkuip en zijkuipen zilver) je frame, achterbrug, vorkpoten en demper zijn ook zilver dus dat lijkt mij wel nice gaan staan. Deze kleur heb ik het dan over:
Afbeelding
paars met een parelmoeradditief erin :L: alle lakken die ik gebruik zijn van sikkens en zijn allemaal even duur, dus je hoeft niet bij het woord lamborghini te denken dat het onbetaalbaar is :P half litertje, wat nodig is voor een racer, is 70 euri, primer blanke lak verharder en verdunner heb ik redelijk groot ingekocht dus dat kan ik ook doorrekenen in de prijs. Al met al zal het in dit geval zo'n 200 eutjes gaan kosten, ben van plan om er een dienst van te gaan maken dus als ik via deze srad op zowel APF als MF positieve reacties krijg is dat goed voor jou en voor mij :Y: :<>: heb m'n msn gepm'd maar echt veel zit ik er niet op.

Blauw/wit staat heel gaaf (Zie het kontje van de motor op de fotos, zo zijn de andere kappen ook.)

Paars is wel een grappige kleur inderdaad, maar moet ook geen show-fiets gaan worden, geen shitload aan blingbling... daar is de boulevard voor, niet het circuit.

Ik hou zelf erg van strakke kleuren, grote contrasten. En moeten enkele logo's goed op passen en goed op zichtbaar zijn.

Qua kosten is dat overigens ook wel te doen :^^: Maar als je de mijne wil gebruiken als reclame dan moet je dat eigenlijk gewoon sponsoren he :<>: :Y:

za apr 23, 2011 10:01 pm
Profiel
Sanno
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Blauw wit vind ik ook altijd wel cool ja, EddoGP spoot z'n gixxer ook in die kleuren, misschien ken je hem wel van MF?
Afbeelding
En dat lambopaars is echt een dikke kleur kan ik je verzekeren, het is niet super bling bling in het donker of bij normaal daglicht is het een mooie donkere paars en met licht erop de mooie parelmoerglans die doorbreekt op de rondingen/hoeken. En dan icm zilver en originele zilvere suzuki logo's :L: maargoed spreek je er nog wel over op msn ;) euh nee sponsoren begin ik niet aan :D

za apr 23, 2011 10:23 pm
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 53 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende