Geregistreerd: ma okt 26, 2009 10:19 pm Berichten: 1705 Woonplaats: Regio Antwerpen
Re: team-rs zijn circuitfiets: gsx-r 600 (bukkaki) xD
69 is al een beetje teveel gebruikt ja.
Wij hebben ooit gekozen om met #36 te rijden. En daar houd ik me ook steevast aan. Deze nummer was gewoon random gekozen. Achteraf heb ik ooit de opmerking gekregen dat het eigenlijk ook een grappig nummer is, vanwege de engelse uitspraak die mis te verstaan is met Dirty Sex :) Vond ik achteraf ook wel een grappig detail. Net zoals Dirty One :)
Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:28 pm Berichten: 1972 Woonplaats: Amsterdam
team-rs schreef:
krijg begeleiding van de jongens bij de motorsportschool zitten 5 mannen die onk heben gereeden,
en rijd nu een zx-6-r 2008 en ben de baan al op geweest met een bmw 1000rr en een zx-10-r
gewoon een beetje opleten en jezelf niet overschaten, dan gebeurt er niet snel iets ernstigs
Daar ook al contacten mee? Schrijf je anders een in voor Race Acedemy in juli/augustus op Ales.... ga ik mss doen. Met huur BMW S1000RR (kost me minder dan op en neer naar huis rijden om mn motor te halen )
Raphaël schreef:
team-rs schreef:
krijg begeleiding van de jongens bij de motorsportschool zitten 5 mannen die onk heben gereeden,
en rijd nu een zx-6-r 2008 en ben de baan al op geweest met een bmw 1000rr en een zx-10-r
gewoon een beetje opleten en jezelf niet overschaten, dan gebeurt er niet snel iets ernstigs
Daar ook al contacten mee? Schrijf je anders een in voor Race Acedemy in juli/augustus op Ales.... ga ik mss doen. Met huur BMW S1000RR (kost me minder dan op en neer naar huis rijden om mn motor te halen )
jup
en ik schrijf me nooit in bij hun, als er plek is kan ik rijden. als er geen plek is kan ik ook rijden hahaha
en 1 van de instructeurs van de motorsportschool ( die mij de suzuki heeft gedoneerd ) heeft me geintroduceerd daar
en die bmw rijd egt als een droom het is egt een beest ( enorme onderarmen na 3 rondes ) maar verder best makelijk te rijden
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
MartinW schreef:
team-rs schreef:
MartinW schreef:
oo had deze pagina heel nog niet gezien maar je inspiratie is wel dik en je bling bling ziet er ook netjes uit
bling bling was zo gebeurt, heb 50 kilo polijst pasta en een polijst machine egt verlieft op dat ding
wtf, waar haal je zoveel van die rotzooi vandaan?
ik sleutel nu in een bedrijfspand kan daar ook parelstralen enzo
die gasten daar polijsten best veel dus heb ook verschillende soorten pasta van grof tot super fijn
en de buurman heeft een spuitcabine en al de aluminium plaatjes en dergelijke die ik kan gewoon mag paken nieuwe boutjes en nieuwe moertjes alles gewoon and the best part its all freeeeeeeeeeeeee
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:28 pm Berichten: 1972 Woonplaats: Amsterdam
team-rs schreef:
Raphaël schreef:
team-rs schreef:
jup
en ik schrijf me nooit in bij hun, als er plek is kan ik rijden. als er geen plek is kan ik ook rijden hahaha
en 1 van de instructeurs van de motorsportschool ( die mij de suzuki heeft gedoneerd ) heeft me geintroduceerd daar
en die bmw rijd egt als een droom het is egt een beest ( enorme onderarmen na 3 rondes ) maar verder best makelijk te rijden
nja op het moment is het wel zoiets idd drink alleen een stuk minder omdat ik me conditie moet opbouwen voor het rijden en dat doe ik weer door te neuken
ja door de groene tank word het al snel gezien als kawa
en ja heb het al eerder gezegt maar een beetje brutaal zijn, dan bereik je meer dan door je bek te houden
Ik ben echt oprecht jaloers op het feit dat je vader je grandioos verwent en je geen flikker hoeft te doen voor de spullen die je krijgt. Ik zou al blij zijn als ik eens weer een nacht kon slapen zonder na te hoeven denken hoe ik de maand weer doorkom.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum