Auteur |
Bericht |
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
Re: BEEST van Itakura!!!! RS 125
RS 666 schreef: Itakura schreef: RS 666 schreef: hoe wou jij alu laten corrideren? heel makkelijk... niks aan doen dat duurt wel tijdje met alu hoor en gewoon niks eroverheen, af en toe ff met belgom alu op een doekje oppoetsen en het glimt weer als tevoren jup daarmee heb ik em toen met de hand opgepoetst
za sep 27, 2008 9:55 pm |
Persoonlijk album
|
|
Cypher
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 27, 2007 5:46 pm Berichten: 1534 Afbeeldingen: 11 Woonplaats: Winterswijk
|
ziet er weer mooi glimmend uit..
je brommert ziet er precies uit als mijn vorige op dit moment.. die staat bij motoport zelhem ook helemaal gestript in het verwarmde winterstalling. nieuwe eigenaar is hem compleet aan het herbouwen na het in de soep lopen van het blokkie door kapotte krukaslagers
za sep 27, 2008 10:25 pm |
Persoonlijk album
|
|
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
nice! toch goed dat mensen hun rs125's en rs250's strippen en opnieuw opbouwen met nieuwe onderdelen... zo blijven ze tenminste op de weg
za sep 27, 2008 10:28 pm |
Persoonlijk album
|
|
Kottje
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo sep 17, 2008 10:15 am Berichten: 10 Woonplaats: Zwolle
|
Mooi man! Zin om hem te zien als hij klaar is
_________________ ~Yamaha TZR~
|
za sep 27, 2008 10:32 pm |
|
|
Itakura
ApriliaForum Member
|
jah duurt nog wel even.. 10 oktober komen de resterende onderdelen pas binnen en dan moeten we ook nog eens tijd vinden maar allz komt goet
za sep 27, 2008 10:34 pm |
Persoonlijk album
|
|
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
RS 666 schreef: hoe wou jij alu laten corrideren? alu zit standaard een corrosie laag overheen. als jij bijv. je carters laat stralen, zit er na 10 seconden een corrosie laag op, dit zie je misschien niet, maar t zit er wel.
|
zo sep 28, 2008 2:18 am |
|
|
Kottje
ApriliaForum Member
|
Geert jij hebt toch altijd tijd zat!!!
|
zo sep 28, 2008 1:23 pm |
|
|
Itakura
ApriliaForum Member
|
lol... juist niet man man elke dag half9 tot en met 5 uur school, dus heb alleen de avondjes als het niet te druk is bij dijkman donderdag heb ik wel vrij en zaterdag ook maar dan werk ik dus heb ik alsnog alleen 's avonds tijd... wat op zaterdag ook weer niet mogelijk is ivm pizzeria...
zo sep 28, 2008 7:18 pm |
Persoonlijk album
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
Itakura schreef: okeee.... ik weet niet waar je wel/niet verstand van hebt, ga ik ook niet over oordelen, maar ik geloof toch echt dat keiji gelijk heeft t is ook alleen maar logisch.. wrijving betekent minder snelheid... bekijk het maar eens als een zeep-glijbaan... met zeep (gepolijst) glij je vet hard en zonder zeep (ruw) ga je rollen en stuiteren... Geloof Baquba maar, in de moto gp ook nog nooit een gepolijste uitlaatpoort gezien
zo sep 28, 2008 7:26 pm |
Persoonlijk album
|
|
Itakura
ApriliaForum Member
|
*Thomas* schreef: Itakura schreef: okeee.... ik weet niet waar je wel/niet verstand van hebt, ga ik ook niet over oordelen, maar ik geloof toch echt dat keiji gelijk heeft t is ook alleen maar logisch.. wrijving betekent minder snelheid... bekijk het maar eens als een zeep-glijbaan... met zeep (gepolijst) glij je vet hard en zonder zeep (ruw) ga je rollen en stuiteren... Geloof Baquba maar, in de moto gp ook nog nooit een gepolijste uitlaatpoort gezien tsjah t is ook lastig om te oordelen wie gelijk heeft als je zelf er weinig tot geen verstand van hebt.. maar ik vraag ut wel es aan de profs
zo sep 28, 2008 7:28 pm |
Persoonlijk album
|
|
Royal Club
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 22, 2007 3:56 pm Berichten: 4705 Woonplaats: Vinkeveen
|
*Thomas* schreef: Itakura schreef: okeee.... ik weet niet waar je wel/niet verstand van hebt, ga ik ook niet over oordelen, maar ik geloof toch echt dat keiji gelijk heeft t is ook alleen maar logisch.. wrijving betekent minder snelheid... bekijk het maar eens als een zeep-glijbaan... met zeep (gepolijst) glij je vet hard en zonder zeep (ruw) ga je rollen en stuiteren... Geloof Baquba maar, in de moto gp ook nog nooit een gepolijste uitlaatpoort gezien alsof jij met je neus bovenop de cilinderskoppen van de motogp heb gezeten
_________________ “When life gives you lemons ask for salt and tequila”
|
ma sep 29, 2008 5:56 pm |
|
|
Kottje
ApriliaForum Member
|
Itakura schreef: *Thomas* schreef: Itakura schreef: okeee.... ik weet niet waar je wel/niet verstand van hebt, ga ik ook niet over oordelen, maar ik geloof toch echt dat keiji gelijk heeft t is ook alleen maar logisch.. wrijving betekent minder snelheid... bekijk het maar eens als een zeep-glijbaan... met zeep (gepolijst) glij je vet hard en zonder zeep (ruw) ga je rollen en stuiteren... Geloof Baquba maar, in de moto gp ook nog nooit een gepolijste uitlaatpoort gezien tsjah t is ook lastig om te oordelen wie gelijk heeft als je zelf er weinig tot geen verstand van hebt.. maar ik vraag ut wel es aan de profs HAHA!! LOL
|
ma sep 29, 2008 8:28 pm |
|
|
Itakura
ApriliaForum Member
|
die snap ik niet
ma sep 29, 2008 8:30 pm |
Persoonlijk album
|
|
Utrechtterror
ApriliaForum Member
|
Uhm..ik las op MF iets over een circuitfiets?..Niet gebruiken in regen? ofzo..
_________________ Yamaha FZR600 Genesis
|
ma sep 29, 2008 10:08 pm |
|
|
Itakura
ApriliaForum Member
|
hij gaat inderdaad geen regen zien... Maar ik heb er geen slicks onder zitten dus het kan wel... Het lammere is dat ik dan mijn frame weer opnieuw mag poetsen en ik wil eigenlijk alles zo schoon mogelijk houden
di sep 30, 2008 12:03 pm |
Persoonlijk album
|
|
|