Luchtvervuilings-factoren zijn niet van toepassing en dus onbelangrijk bij motoren gemaakt voor competitie doeleinden. En herrie?? Ga eens op een redelijke afstand van een crossterrein staan. Na een bepaalde afstand hoor je nog alleen de 4takten brommen. Het mag dan wel niet veel verschillen kortbij de dB-testmicrofoon, maar in de wijde omgeving maakt het wel degelijk groot verschil. En de 4takten zijn alleen competatief omdat ze veel meer cc's mogen hebben dan hun 2takt klassegenoten. 2takt is meer pk's per cc.
Re: Martijn's KTM 520 EXC supermotard
Blablabla, boeit me echt niks. Mij zal je niet meer zien op een 2takt als dagelijks gebruik (uitzondering rs125), ik vind het maar niks zo'n brommergeluidje, maar ieder zijn eigen ding natuurlijk. Heel leuk dat jullie even posten wat voor brommers jullie hebben gehad daar niet van.
Geregistreerd: do maart 04, 2010 11:15 pm Berichten: 5500 Woonplaats: Zeeuwenland
Maar Emanuel heeft wel gelijk Martijn Sinds de komst van de grote 4-takt blokken op de kartbanen krijgen we ook steeds meer discussies betrefd geluidsoverlast.
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
Washandje schreef:
Maar Emanuel heeft wel gelijk Martijn Sinds de komst van de grote 4-takt blokken op de kartbanen krijgen we ook steeds meer discussies betrefd geluidsoverlast.
ik zag d'r gisteren 1tje rijden in de file richting assen damn wat 'n dik ding
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum