BEEST 1.0 van Itakura!!!! RS 125 SP 1996 (OM)
Auteur |
Bericht |
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
Re: BEEST van Itakura!!!! RS 125
Heb vandaag het complete frame gepoetst met een speciaal middeltje voor aluminium (soort van polijsten) en glimt al weer helemaal, achterbrug ook ff gedaan, ging best snel en werd erg mooi verder alles ff gepoetst, dus ook olietankje ontvet, leeggegoten, schoon gemaakt (zowel binnen als buiten), tevens alle plastic delen binnen het kontje schoon gemaakt, de bedrading en elektronische delen schoon gemaakt, de velgen gepoetst en natuurlijk... m'n kuipframe die ik bij appieparts gekocht had was dus niet de goede alweernieuwe km teller kabel gemonteerd, hopen dat hij nu wel de goede km's aangeeft, zo niet dan is de teller die ik van appieparts gekocht heb niet goed maar alles blinkt mooi en ziet er goed uit, zeg maar klaar om weer geassembleerd te worden morgen klik ik wel even wat foto's nadat mijn oude kuipframe gericht is... m'n accu van de telefoon was namelijk leeg ~itakura~
do sep 25, 2008 12:00 am |
Persoonlijk album
|
|
Jorrit
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 07, 2007 10:34 pm Berichten: 1407 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Hooghalen, omg.-Assen
|
Utrechtterror schreef: 4takt looks @ 2takt = -1 : Citaat: De verboden groet. Het groeten door motorrijders is aan strenge regels gebonden en wordt door beginnelingen terecht als uiterst ingewikkeld ervaren. Het is omgeven door allerlei geboden en verboden. Het bekendste verbod luidt als volgt: Groet nooit een tweewieler die minder als 250 cc cilinderinhoud heeft. Zoiets is geen motor. Wie uit nonchalance scooters of lichte motoren groet, staat voor schut en verliest zijn zelfrespect.
die verboden groet is briljant behalve dat 250cc moet 125 worden
do sep 25, 2008 11:26 am |
Persoonlijk album
|
|
Cypher
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 27, 2007 5:46 pm Berichten: 1534 Afbeeldingen: 11 Woonplaats: Winterswijk
|
Itakura schreef: Aprilia-Peter schreef: idd met die aprilia werd er vaak genoeg naar me gezwaaid en met die rieju helemaal jah ik indd ook op me af1... en op de scoot NIEMAND meer vraag me af waarom misschien omdat het ding er afgetrapt uit ziet ofzoww heheik weet wel waarom. ik groet thuis de wc pot toch ook niet?
do sep 25, 2008 6:27 pm |
Persoonlijk album
|
|
Cypher
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 27, 2007 5:46 pm Berichten: 1534 Afbeeldingen: 11 Woonplaats: Winterswijk
|
Itakura schreef: Heb vandaag het complete frame gepoetst met een speciaal middeltje voor aluminium (soort van polijsten) en glimt al weer helemaal, achterbrug ook ff gedaan, ging best snel en werd erg mooi verder alles ff gepoetst, dus ook olietankje ontvet, leeggegoten, schoon gemaakt (zowel binnen als buiten), tevens alle plastic delen binnen het kontje schoon gemaakt, de bedrading en elektronische delen schoon gemaakt, de velgen gepoetst en natuurlijk... m'n kuipframe die ik bij appieparts gekocht had was dus niet de goede alweernieuwe km teller kabel gemonteerd, hopen dat hij nu wel de goede km's aangeeft, zo niet dan is de teller die ik van appieparts gekocht heb niet goed maar alles blinkt mooi en ziet er goed uit, zeg maar klaar om weer geassembleerd te worden morgen klik ik wel even wat foto's nadat mijn oude kuipframe gericht is... m'n accu van de telefoon was namelijk leeg ~itakura~ spul van appieparts moet je erg mee uitkijken. hij heeft voor mijn 125 destijds ook veel spul dat al lang versleten was opgestuurd.. moet je hem bellen en zeggen dat je fatsoenlijk spul wilt dan nog echt goed is en geen rommel
do sep 25, 2008 6:28 pm |
Persoonlijk album
|
|
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
jah indd.. had er al ervaring mee toen ik de AF1 had, maar dit slaat echt alles... Als Aprilia onderdelen verkoper weet je toch het verschil tussen een RS125 '96 en een RS250 '96 kuipframe teller blijkt gewoon goed te zijn... had de boormachine er es op gezet en ging wel mooi... maar t betekent wel dat m'n oude teller ook nog goed is iemand nog 1 nodig?? maarjah niks aan te doen, ik ga gewoon m'n geld terug vragen, heb t kuipframe mooi gestraald en in de verf gezet dus hij gaat er alleen maar op vooruit verder over een paar minuutjes updeetje pagina 1
do sep 25, 2008 8:16 pm |
Persoonlijk album
|
|
Itakura
ApriliaForum Member
|
update gepost op pagina 1
do sep 25, 2008 8:23 pm |
Persoonlijk album
|
|
Aprilia-Peter
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 28, 2007 9:40 pm Berichten: 2349 Woonplaats: Bij moeders
|
nais helm japans ofzeau?
_________________ ast niet kan zoals et mut, dan mut et moar zoals et kan
|
do sep 25, 2008 8:29 pm |
|
|
Itakura
ApriliaForum Member
|
jup... een Marushin
do sep 25, 2008 8:30 pm |
Persoonlijk album
|
|
Aprilia-Peter
ApriliaForum Member
|
o die
|
do sep 25, 2008 8:31 pm |
|
|
Itakura
ApriliaForum Member
|
heb em al een jaartje en t bevalt me nog steeds
do sep 25, 2008 8:32 pm |
Persoonlijk album
|
|
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
|
do sep 25, 2008 8:35 pm |
|
|
Itakura
ApriliaForum Member
|
remt ook nog eens heeeeeeeerlijk
do sep 25, 2008 8:42 pm |
Persoonlijk album
|
|
Aprilia-Peter
ApriliaForum Member
|
hoe weet je dat? hij rijd toch nog helemaal niet
|
do sep 25, 2008 9:42 pm |
|
|
Itakura
ApriliaForum Member
|
die schijf zat er al op toen hij nog reed
kijk maar eens goed op de foto's van update 3
do sep 25, 2008 9:45 pm |
Persoonlijk album
|
|
Cypher
ApriliaForum Member
|
ik heb ook nog een edelstalen cover voor op je teller.. interesse?
do sep 25, 2008 10:07 pm |
Persoonlijk album
|
|
|