Geregistreerd: za feb 19, 2011 12:35 am Berichten: 6119 Woonplaats: Limbabwe
Re: Honda CR125 van Kristian
Dat is nog 10miljoen jaar voordat je 24 bent... Ja jonge, eerste keer op een crossmotor laat staan de eerste keer dat ik een voorwiel van een 2wielig voertuig van de grond krijg
Eigenlijk is het maar 5,5 jaar. En ik kan altijd eerder beginnen en dan op mn 24e afrijden. Maar alvast een motor kopen voor fun. Enduro ritjes of moet je daar ook rijbewijs voor hebben? Ik weet ook nog dat ik probeerde te wheelyen op mn dt125 met wel 12pk.. dus daar kon je amper mee wheelyen.
_________________ \8/Gang is alles, remmen is angst\8/
Hahaha nja ding woog 130kg. Kwam uit 76 en had een moskeekoepel als cilinderkop. En poorten klopte Ook Geen kut van. Maar kon wel heerlijk spelen over het maisveld en Wheely's deden we met de 250 vsn Joep.
_________________ \8/Gang is alles, remmen is angst\8/
rieju-rrx schreef:
Venlonaer schreef:
Dat is nog 10miljoen jaar voordat je 24 bent... Ja jonge, eerste keer op een crossmotor laat staan de eerste keer dat ik een voorwiel van een 2wielig voertuig van de grond krijg
Eigenlijk is het maar 5,5 jaar. En ik kan altijd eerder beginnen en dan op mn 24e afrijden. Maar alvast een motor kopen voor fun. Enduro ritjes of moet je daar ook rijbewijs voor hebben? Ik weet ook nog dat ik probeerde te wheelyen op mn dt125 met wel 12pk.. dus daar kon je amper mee wheelyen.
Heb je een rijbewijs voor nodig, voor de officiele that is...
Geregistreerd: zo aug 07, 2011 9:12 pm Berichten: 2298 Woonplaats: 0418
Je spant je armen onbewust aan, losjes vasthouden en zorgen dat je voetsteuenen goed staan (haartje naar binnen) zodat je benen automatisch tegen de motor staan als je staat/je kont van het zadel hebt.
Een goede positie van/goed stuur zal ook veel helpen, zul je zeker in je armen en bovenbenen merken en het rijdt gewoon stukken beter
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum