Re: Ken's 2de Cagiva mito 125cc 7 speed 1997
*Thomas* schreef:
tijd voor ontopic zeker :)
sorry ff dit nog
ostjj schreef:
mss ander uitlaatje fzo .?
Neen, komt er in geen geval op. Hij is nu al zo luid als wat.
trouwens over rijbewijzen en motorrijden:
punt 1: 11kw is weinig, went makkelijker, rijd fun maar niet op snelweg, dus niet echt een probleem.
Punt 2: Mensen die een motor willen op 11kw met hun autorijbewijs(B) in België zijn minstens 20 jaar oud, de meeste kunnen dan wel omgaan met de verantwoordelijkheid dat dit meebrengt
punt 3: Het autorijbewijs in België vind ik streng genoeg gereglementeert, maar ik vind wel dat ze je een speciaal pasje mogen geven(eventueel de praktijk doen van bromfiets) of je moeten verplichten met een L te rijden!
punt 4: Ik persoonlijk heb alle rijbewijzen die ik momenteel kon halen: A3, BE, A-(25kw, enkel theorie), vaarbewijs... Je mag dus wel stellen dat ik het verkeer een beetje kan inschatten!
Punt 5: Men vorige motor: suzuki GSX 750
Punt 6: 11kw in 2takt zijn nog heel zeldzaam in België, meestal staan ze volvermogen, maar niemand geeft er wat om.
Deze mito is dus GEEN 11kw(wel op papier), normaal vermogen ligt op 34pk of 25kw.
Plannen voor vandaag zijn: Nieuwe bougie, uitlaat herspuiten, verse versnellingsbak olie 10W40 AGIP (natte platen natuurlijk). Moet wel nog tot 13u oid werken.
De Cagi trekt nu voltjes door tot 11k, hapert dan ff en spurt dan naar de 14k. Staat nog iets te rijk iig.