Auteur |
Bericht |
NakedRS50
ApriliaForum Member
|
Re: Jelmer's SPeentje
marien schreef: Engeltje ben je ook hahaha nee niet echt , ik rijd ook te hard etc maar ik als ik mijn rijbewijs kwijtraak of een dikke boete heb dan vind ik het niet meer dan normaal , je kiest ervoor dus dan moet je achteraf ook niet klagen.
vr jun 21, 2013 7:53 pm |
|
|
piotrSMX
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 01, 2010 1:50 am Berichten: 1677 Woonplaats: Houten
|
NakedRS50 schreef: marien schreef: Engeltje ben je ook hahaha nee niet echt , ik rijd ook te hard etc maar ik als ik mijn rijbewijs kwijtraak of een dikke boete heb dan vind ik het niet meer dan normaal , je kiest ervoor dus dan moet je achteraf ook niet klagen. Zelfde met al die huilerts met rollerbanken enzo :') Dondersgoed weten waar ze mee bezig zijn en dan huilen als er een prent van 207 euro komt. Ik had het ook, heb hem betaald, rij toch geen brommer meer.
vr jun 21, 2013 10:21 pm |
|
|
JB1
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jun 20, 2011 10:05 pm Berichten: 2797 Woonplaats: 038 A28 6 letters.
|
Ga eens ontopic ofzo Hersenen zijn pas compleet ontwikkeld op je 23e, dus Keiji's argument is gewoon ongeldig.
za jun 22, 2013 11:47 am |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
dus op je 23e ga je je diploma halen?
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
za jun 22, 2013 12:55 pm |
|
|
JB1
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jun 20, 2011 10:05 pm Berichten: 2797 Woonplaats: 038 A28 6 letters.
|
Ik zal je moeder halen op m'n 23e
za jun 22, 2013 2:02 pm |
|
|
Valerie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 11, 2008 10:37 pm Berichten: 1314 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Noord-Scharwoude (NH)
|
Reb schreef: Haha, achja, wanneer wordt je daarop gecontroleerd. Steeds vaker ja. Ook al meer mensen die gezeik hebben gekregen met op uitdraai 25 kW rijden nu.
za jun 22, 2013 2:47 pm |
|
|
SakerTje
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 28, 2009 8:04 pm Berichten: 2258 Woonplaats: sintjuttemis
|
gaan ze daar apart op controleren ja? dacht dat als ze je pakten met te harden rijden etc het alleen ff controleerden
|
za jun 22, 2013 3:13 pm |
|
|
Schriene
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 15, 2012 1:48 pm Berichten: 814 Woonplaats: Maastricht
|
NakedRS50 schreef: marien schreef: Engeltje ben je ook hahaha nee niet echt , ik rijd ook te hard etc maar ik als ik mijn rijbewijs kwijtraak of een dikke boete heb dan vind ik het niet meer dan normaal , je kiest ervoor dus dan moet je achteraf ook niet klagen. I see what you did there
za jun 22, 2013 5:11 pm |
|
|
NakedRS50
ApriliaForum Member
|
Keiji. schreef: NakedRS50 schreef: nee , ik niet . ik vind het echt altijd maar een beetje zeikerig gedoe om iemand anders te gaan zeggen hoe en wat die moet doen .... als hij geen 25 kw wilt rijden dan laat hem toch lekker, zal mij een zorg zijn , zelfde verhaal met mensen die te hard rijden .. ze krijgen vanzelf een keer een bonnetje of rb word ingenomen. gaat er meer om wat er gebeurt als ie iemand lam zou rijden. Dat ie zichzelf kapot rijd zal mij ook een zorg wezen.. En dat is ? Je verzekering keert gewoon uit en vergoed alles aan de tegenpartij. Later zul je dit bedrag gewoon maandelijk terug moeten betalen.
za jun 22, 2013 6:44 pm |
|
|
Reb
ApriliaForum Member
|
Ligt er ook maar aan waar je woont. Paar vrienden van mij rijden nu al 2 jaar motor en zijn nog nooit aangehouden. Je moet het risico maar nemen...
|
za jun 22, 2013 9:13 pm |
|
|
Jeroenvs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 06, 2008 3:31 pm Berichten: 10590 Woonplaats: Oss
|
Reb schreef: Ligt er ook maar aan waar je woont. Paar vrienden van mij rijden nu al 2 jaar motor en zijn nog nooit aangehouden. Je moet het risico maar nemen... Is ook pas een vaker voorkomend iets sinds de nieuwe regeling zoals ik zei Ik ben ook nooit gecontroleerd destijds (nu nog steeds niet)
za jun 22, 2013 9:15 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
ik ben ook nog nooit zomaar gecontroleerd, alleen toen ik een paar( ) keer te hard reed
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
za jun 22, 2013 9:19 pm |
|
|
Valerie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 11, 2008 10:37 pm Berichten: 1314 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Noord-Scharwoude (NH)
|
Jeroenvs schreef: Reb schreef: Ligt er ook maar aan waar je woont. Paar vrienden van mij rijden nu al 2 jaar motor en zijn nog nooit aangehouden. Je moet het risico maar nemen... Is ook pas een vaker voorkomend iets sinds de nieuwe regeling zoals ik zei Ik ben ook nooit gecontroleerd destijds (nu nog steeds niet) :^ Die paar hadden nooit problemen gehad met uitdraai/ nooit eerder aangehouden. Nu toevallig wel en een boete vanwege niet geldig kenteken bewijs oid.. Maargoed hebben wij toch geen last meer van
za jun 22, 2013 9:25 pm |
|
|
Jeroenvs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 06, 2008 3:31 pm Berichten: 10590 Woonplaats: Oss
|
Valerie schreef: Jeroenvs schreef: Reb schreef: Ligt er ook maar aan waar je woont. Paar vrienden van mij rijden nu al 2 jaar motor en zijn nog nooit aangehouden. Je moet het risico maar nemen... Is ook pas een vaker voorkomend iets sinds de nieuwe regeling zoals ik zei Ik ben ook nooit gecontroleerd destijds (nu nog steeds niet) :^ Die paar hadden nooit problemen gehad met uitdraai/ nooit eerder aangehouden. Nu toevallig wel en een boete vanwege niet geldig kenteken bewijs oid.. Maargoed hebben wij toch geen last meer van hihi
za jun 22, 2013 9:26 pm |
|
|
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
zo jun 23, 2013 11:21 am |
Persoonlijk album
|
|
|