Auteur |
Bericht |
MartinW0527
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
|
Re: Jarno's Honda CBR600RR Fireblade Update Page 2
Netjes
zo jun 16, 2013 11:13 pm |
|
|
bananenkoning
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 09, 2011 9:23 pm Berichten: 701 Woonplaats: Hall
|
goed bezig!
|
zo jun 16, 2013 11:50 pm |
|
|
Stinos
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 27, 2011 7:40 pm Berichten: 2362 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Odijk
|
Keiji. schreef: Logitech1 schreef: Netjes worden doet ie zeker! De meningen over Xenon zijn aardig verdeeld 1 zegt ideaal ander weer waardeloos. Men vriendin haar vader heeft het ook in zijn cbr 1000 rr Repsol zitten en die heeft nog nooit mensen gehad die zijnden met het licht oid. Voor de rest, Morgen gaan de velgen er uit en worden de banden er af gedrukt zodat deze gespoten kunnen worden. Komen ook nieuwe ketting en tandwielen op en oliefilter en olie. Voor de reset deze week de 25kw set er in beunen en zo langzamerhand opbouwen! hoop hem binnen een week of 4 klaar te hebben zodat ik nog mooi kan toeren Ja, en die vriendin haar vader rijd heel veel in het donker? Ja want Jarno gaat ook heel veel in het donker rijden.
Citaat: of dat ik in verband met geloofsovertuiging mijn voertuigen niet wil verzekeren, omdat zogenaamd God bepaald wat er met mij gebeurd, en dat je niets in je leven kunt verzekeren (zulke refo's ken ik namelijk, die hebben hun auto niet verzekerd)
|
ma jun 17, 2013 10:59 am |
Persoonlijk album
|
|
Jeroenvs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 06, 2008 3:31 pm Berichten: 10590 Woonplaats: Oss
|
Stinos schreef: Keiji. schreef: Logitech1 schreef: Netjes worden doet ie zeker! De meningen over Xenon zijn aardig verdeeld 1 zegt ideaal ander weer waardeloos. Men vriendin haar vader heeft het ook in zijn cbr 1000 rr Repsol zitten en die heeft nog nooit mensen gehad die zijnden met het licht oid. Voor de rest, Morgen gaan de velgen er uit en worden de banden er af gedrukt zodat deze gespoten kunnen worden. Komen ook nieuwe ketting en tandwielen op en oliefilter en olie. Voor de reset deze week de 25kw set er in beunen en zo langzamerhand opbouwen! hoop hem binnen een week of 4 klaar te hebben zodat ik nog mooi kan toeren Ja, en die vriendin haar vader rijd heel veel in het donker? Ja want Jarno gaat ook heel veel in het donker rijden. Wat je nu zegt is natuurlijk wel echt onzin. Waarom heb ik profiel op mijn banden want ik ga toch nooit in de regen rijden?
ma jun 17, 2013 11:04 am |
|
|
Logitech1
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do feb 19, 2009 7:48 pm Berichten: 605 Woonplaats: Geesteren (OV)
|
Naja je weet het nooit maar ben niet van plan om er 's avonds mee te rijden. Hrt kan een keer voor komen natuurlijk
_________________ Honda CBR 600 RR Fireblade!
http://apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=37&t=22364
Ex Aprilia RS 50 Manuel Poggiali #54 <3
>> EX Aprilia Rs50 <<
|
ma jun 17, 2013 12:50 pm |
|
|
Stinos
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 27, 2011 7:40 pm Berichten: 2362 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Odijk
|
Dat dus.
Citaat: of dat ik in verband met geloofsovertuiging mijn voertuigen niet wil verzekeren, omdat zogenaamd God bepaald wat er met mij gebeurd, en dat je niets in je leven kunt verzekeren (zulke refo's ken ik namelijk, die hebben hun auto niet verzekerd)
|
ma jun 17, 2013 12:56 pm |
Persoonlijk album
|
|
Schriene
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 15, 2012 1:48 pm Berichten: 814 Woonplaats: Maastricht
|
Jeroenvs schreef: Wat je nu zegt is natuurlijk wel echt onzin. Waarom heb ik profiel op mijn banden want ik ga toch nooit in de regen rijden? omdat het verplicht is. En jij daar geen schijt aan hebt.
ma jun 17, 2013 1:03 pm |
|
|
NakedRS50
ApriliaForum Member
|
Schriene schreef: Jeroenvs schreef: Wat je nu zegt is natuurlijk wel echt onzin. Waarom heb ik profiel op mijn banden want ik ga toch nooit in de regen rijden? omdat het verplicht is. En jij daar geen schijt aan hebt. wat is het nut van een slick of een band zonder profiel op straat? 9/10 mensen hebben rossi modus aan oid?
ma jun 17, 2013 1:07 pm |
|
|
MartinW0527
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
|
nee dat is echt onzin, de gemiddelde motorrijder die aan het jagen is op de weg is een zondagsrijder.
Maar goed, ontopic maar weer.
ma jun 17, 2013 4:52 pm |
|
|
Jeroenvs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 06, 2008 3:31 pm Berichten: 10590 Woonplaats: Oss
|
Schriene schreef: Jeroenvs schreef: Wat je nu zegt is natuurlijk wel echt onzin. Waarom heb ik profiel op mijn banden want ik ga toch nooit in de regen rijden? omdat het verplicht is. En jij daar geen schijt aan hebt. Voor deze reactie was ik al bang... Wil daar alleen maar mee zeggen dat je niet alles te vertellen hebt, soms gaat het regenen terwijl je aan het rijden bent en soms blijf je ergens langer hangen waardoor het al donker is voordat je naar huis gaat.
ma jun 17, 2013 6:15 pm |
|
|
b0nes
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 04, 2009 6:01 pm Berichten: 858 Afbeeldingen: 0
|
Logitech1 schreef: Naja je weet het nooit maar ben niet van plan om er 's avonds mee te rijden. Hrt kan een keer voor komen natuurlijk waarom zou je dan van die *piep* xenon willen ? beter niet dan, blakert je reflector in de koplamp ook niet zwart
_________________ Subaru impreza wrx '04 If in doubt, flat out! Kawasaki ZX-6R ninja '03 let the good times roll!
|
ma jun 17, 2013 6:50 pm |
Persoonlijk album
|
|
Logitech1
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do feb 19, 2009 7:48 pm Berichten: 605 Woonplaats: Geesteren (OV)
|
_________________ Honda CBR 600 RR Fireblade!
http://apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=37&t=22364
Ex Aprilia RS 50 Manuel Poggiali #54 <3
>> EX Aprilia Rs50 <<
|
wo jun 19, 2013 11:09 pm |
|
|
NakedRS50
ApriliaForum Member
|
Re: Jarno's Honda CBR600RR Fireblade Update Page 4
ziet er goed uit , ik heb goede ervaring met de pilot power. deze banden hebben zo goed als geen opwarm tijd nodig , je kunt er veel gekke dingen mee doen voordat ze OP TIJD aangeven dat je te ver gaat ; ze vergeven veel , prijs is zeer netjes en de bandjes zijn echt goed en je zult er een hoop lol mee hebben.
wo jun 19, 2013 11:35 pm |
|
|
NakedRS50
ApriliaForum Member
|
Keiji. schreef: S20 schijnt in de regen beter te zijn, dito op circuit bij snelle tijden. Zal voor TS weinig uitmaken. geen ervaring met de s20's , waar zijn deze eigenlijk opvolgers van? of compleet nieuw op de markt? EDIT: heb het al gevonden , het zijn geen opvolgers.
wo jun 19, 2013 11:44 pm |
|
|
bananenkoning
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 09, 2011 9:23 pm Berichten: 701 Woonplaats: Hall
|
S20 schijnt snel te slijten
|
do jun 20, 2013 12:21 am |
|