Hallo,
Ik wil hierbij graag even reageren op het bericht van Dhr P. B...k uit N.......l (BromBrom).
Ik was even mijn eigen zaakje aan het Googlen, en kom ik tot mijn verbazing een negatief (wat ouder) bericht tegen wat nergens op slaat!!!
Dhr B...k heeft inderdaad verschillende artikelen bij mij besteld, waaronder inderdaad de hydraulische koppeling.
Helaas had de leverancier op dat moment geen hydraulische koppeling liggen omdat dit niet veel verkocht wordt.
Daarop hebben we besloten de koppeling in backorder te zetten.
Ik heb de heer B...k ook laten weten dat de levertijd onbekend was, dat kon een paar dagen/weken, maar ook maanden zijn.
Dit was voor meneer GEEN probleem!!!!
De hydraulische koppeling bleek helaas na een tijd in backorder gestaan te hebben niet meer leverbaar te zijn.
Vervolgens hebben we gekeken (de importeur en ik) of we ergens anders iets weg konden halen eventueel tegen een iets hogere prijs (voor onze eigen rekening), ook dit was helaas niet mogelijk.
Uiteindelijk is besloten dat we dit helaas niet (meer) konden leveren, en heb ik de betaling van de hydraulische koppeling uiteraard weer retour gestort op de rekening van de heer B...k.
Helaas gebeurt het wel eens dat een bepaald artikel niet of niet meer te leveren is, dit is zowel voor de klant als voor ons als voor de leverancier erg vervelend.
Wij willen natuurlijk graag leveren en de klant tevreden stellen, maar soms is dat niet altijd mogelijk.
Ik had gehoopt dat de heer B...k hier ook begrip voor gehad zou hebben.
Wat mij het meest stoort is dat deze meneer nadat hij hier een negatieve reactie geplaatst heeft, ondertussen wel leuk en aardig zat te mailen terwijl ik hier afgezeikt wordt.
Ook zou het leuk geweest zijn als meneer zich eerst bij mij zou melden met zijn probleem/klacht!!! en dan pas allerlei dingen hier zou gaan plaatsen.
Om meneer zijn privegegevens te beschermen heb ik zijn emailadres en achternaam verwijderd uit de emails hier onder.
Alle emailverkeer tussen deze meneer en MXSHOP4YOU.NL is nog aanwezig als er mensen zijn die twijfelen aan de eerlijkheid van dit bericht!!
Wij hebben de bestelling netjes en correct afgehandeld, en het geld van de koppeling netjes retour gestort.
Zie hieronder een deel van het email verkeer:
Hallo Martin,
Oke dan wordt het gewoon volgend seizoen, is niet erg dan koop ik gewoon even een simpel hendeltje en wacht ik het pakketje af!
Bedankt voor de moeite en service!
Vriendelijke groeten,
Paul
--------------------------------------------------------------------------------
From:
info@mxshop4you.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
To: tu.......@hotmail.com
Subject: Re: backorder
Date: Tue, 9 Nov 2010 19:17:51 +0100
Hallo Paul ,
Ik heb weer contact gehad met de leverancier , ze zeggen dat je inderdaad wel moet rekenen op mimimaal een paar weken en in het ergste geval zou het zelfs een paar maanden kunnen duren .
Het is voor de leverancier ook moeilijk om te zeggen wanneer een artikele uit backorder aan hun uitgelverd wordt , hier zijn ze dus erg voorzichtig in .
Vriendelijke groeten ,
Martin
----- Original Message -----
From: Paul
To:
Sent: Tuesday, November 09, 2010 1:07 AM
Subject: RE: backorder
Hallo Martin,
Moet ik gaan denken aan dagen,weken,maanden?
Anders kan ik namelijk nog even een andere houder+hendel kopen om de laatste paar keer door te komen.
Mvg,
Paul
--------------------------------------------------------------------------------
From:
To: tu......@hotmail.com
Subject: Re: backorder
Date: Thu, 4 Nov 2010 16:48:42 +0100
Hallo ,
Ik heb hierover vandaag contact gehad met de leverancier , maar ze durven nog geen exacte levertijd te geven voor de hydraulische koppeling !!
Vriendelijke groeten ,
Martin de Groot
MXSHOP4YOU.NL
J. Kammingastraat 49
9648 KH Wildervank
Tel : +31 (0)598-617369
Mob : +31 (0)646-071445
http://www.mxshop4you.nlinfo@mxshop4you.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
----- Original Message -----
From: Paul
To:
Sent: Wednesday, November 03, 2010 1:18 PM
Subject: backorder
Bestelnummer: 201010250105
Beste mensen van Mxshop,
Op het factuur is te zien dat de hebo hydraulische koppeling in backorder staat. Is er enige indicatie wanneer deze weer leverbaar is?
Zou namelijk voor het sluiten van de baan nog een keer willen rijden.
Met vriendelijke groet,
Paul
MartinW schreef:
brombrom schreef:
vandaag bestelling binnen gekregen.. nieuwe kappen, stuurrol, modderflap enz enz.. mist natuurlijk de hydraulische koppeling
Mocht iemand ooit willen bestellen bij mxshop4you. Niet doen!
niet in nabestelling ofzo?