Je moet gewoon 'relaxed' naar achteren hangen, en je armen gestrekt houden. Beste is ook om die wheelies meteen op je koppeling te gaan maken, heb je veel meer controle over. Het kan op vermogen, maar het is makkelijker en je gaat veel verder met koppeling.
En meest belangrijke voet op je achterrem houden..
BTW: ga eerst je wheelies oefenen voordat je op het MCDonalds terrein gaat wheelieën of tussen je vrienden zoals dit filmpje: http://youtu.be/iExfKf30pdM
Ik kan me nog een bepaalde uitspraak herinneren van ene Jelmer met een Supermotard die zei dat SM's prima over de crossbaan konden en x week later een foto van een gebroken enkel plaatste omdat ie met een SM over de crossbaan ging
Ik kan me nog een bepaalde uitspraak herinneren van ene Jelmer met een Supermotard die zei dat SM's prima over de crossbaan konden en x week later een foto van een gebroken enkel plaatste omdat ie met een SM over de crossbaan ging
Kan ook prima met een SM, je kan ook met een crosser of enduro op je plaat gaan. Iets met kwestie van pech hebben met hoe je valt.
nee niet met voet op de achterem zeker niet als je aan het oefenen bent dan je je focusen op remmen klap je juist achter over bij een 4 takt remt die al zat af op de motor
zelfde dat ik keer op het achter wiel ging rijden en me schaduw op de weg zag en daarna ging kijken klapte ik ook achter over haha
Zondag hield ik mn armen gestrekt, werkt inderdaad goed. Heb er alleen niet mee geoefend verder, maar eens doen wanneer ik weer tijd vrij heb. Met die crosslaarzen vind ik t echt klote om mn voet boven de achterrem te houden. Maar om t met sneakers te doen, ben ik geen fan van.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum