haal eerst maar rbw voordat je gaat rijden, dit werkt ook niet zo.
Jelmer (Jel-mur) - Parasiet. Houdt zich op in Sovjet-achtige steden, waar hij het niveau nog kan bijbenen. Vertoont eigenwijs gedrag. Scheidt zuren wanneer een exemplaar geen gelijk heeft. Kenmerkt zich door gefaalde opleidingen en algeheel autistisch gedrag.
Geregistreerd: za feb 19, 2011 12:35 am Berichten: 6119 Woonplaats: Limbabwe
Re: Honda CR125 van Kristian
Rijbewijs of niet, sneeuw op straat is gewoon nauwelijks te doen met een crossmotor . Kom maar eens op bezoek voor wat vlaai en een ritje op mijn Honda Floris, kan ik lachen hoe je net zoals mij op je muil gaat.
je hebt niet zoveel aan een rbw als je er niet eens op past, ik hoorde dat jij 1meter 60 bent ofzo?
172, jij was 150 toch? ik heb tenminste een motor waar ik bij de grond kom met mijn voeten.
Jelmer (Jel-mur) - Parasiet. Houdt zich op in Sovjet-achtige steden, waar hij het niveau nog kan bijbenen. Vertoont eigenwijs gedrag. Scheidt zuren wanneer een exemplaar geen gelijk heeft. Kenmerkt zich door gefaalde opleidingen en algeheel autistisch gedrag.
Rijbewijs of niet, sneeuw op straat is gewoon nauwelijks te doen met een crossmotor . Kom maar eens op bezoek voor wat vlaai en een ritje op mijn Honda Floris, kan ik lachen hoe je net zoals mij op je muil gaat.
is goed, als ik ooit in de buurt ben kom ik wel langs
Re: Honda CR125 van Kristian
haha sloper
ging een week geleden op bijne exact dezelfde manier op me snuit. beetje gassen en kijken hoever je gaan kunt totdat je over de grens gaat en daar glij je dan in de sneeuw
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum