Auteur |
Bericht |
RobinRS98
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 11, 2008 8:36 pm Berichten: 429 Woonplaats: Nieuw-Buinen
|
Re: GSX-R 600 K1 van Eef
Naja zal wel komen omdat ik in een klein gehucht genaamd nieuw-buinen woon en ze hier grotendeels op hun trekker boodschappen gaan doen en de laatse keer dat hier iemand overreden is was het een mafkees in een keer camper die dacht een 12 jarig meisje te overrijden , hier kun je ook gerust de hele middag rondrijden voordat je uberhoudt ook maar 1 kind tegen komt
_________________ Mijn RS OM
|
wo mei 12, 2010 6:54 pm |
|
|
Eef
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 31, 2005 12:59 am Berichten: 324 Woonplaats: Aalsmeer
|
ik zal jullie eerlijk vertellen zijn 25kw kit heeft er zo`n schamele 36uur in gezeten. wat een gepijp is dat zeg. lekker smoren bij 8.000rpm. Ik ga dus echt niet met me motor voor een stoplicht staan naast een MX-5 die je vervolgens finaal zoek rijdt. Nee, geef mij dan maar die volle 115 paarden op het achtertandwiel.. Wel aardige discussie los gebarsten hier trouwens... @ P!no gedoogd is mss wel het verkeerde woord ja. Maar waarom zou de verzekerings maatschappij dan een speciale regeling hebben getroffen voor deze manier van terug voeren. op motorforum zijn hier ook een hele hoop discussies over gaande. (officieel is het niet, maar strafbaar ook niet) hou het daar maar op.. ;-) En motorfietsen met NL goedkeuring voor 25KW vind ik allemaal AARS lelijk.. (behalve dan de RSjes maar wil geen 2-takt motor uit principe...) of je moet je portomonee mee nemen naar dealer/particulier... Op mijn groene kaart staat: Motorfiets is terug gevoerd tot 25KW op uitdraai. Het is natuurlijk aan de agent om dit te geloven/na te trekken.. (ik weet niet wie het zei, maar de politie in zandvoort heeft daadwerkelijk een rollerbank voor 25kw fietsen) ====== Mocht ik nou een kind dood rijden als ik 300+ door een woonerf rij. Heb ik een probleem ja. Maar dan is het gewoon een kwestie van de motor onklaar maken voor onderzoek Ik zie trouwens de vergelijking van 25kw en brommer exact hetzelfde mss is op een opgevoerde brommer rijden nog wel erger omdat je je daar echt niet meer mee kan indekken. NU kan ik nog e begrenzer erin zetten. En wie heeft trouwens ooit wel eens gehoord van technisch onderzoek nardat er 300 door een woonerf gereden is?
_________________ Suzuki GSX-R 600 k1 Honda XR600R Supermotard CRF
|
wo mei 12, 2010 7:18 pm |
|
|
Eef
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 31, 2005 12:59 am Berichten: 324 Woonplaats: Aalsmeer
|
owjah,
mijn XR is trouwens ook geen 25 kw
en wel gewoon verzekerd op mijn eigen naam
klopt helemaal geen ene reet vandie 25kw regeling..
agenten weten nog niet eens hoe dat in elkaar steekt..
AFSCHAFFEN!
_________________ Suzuki GSX-R 600 k1 Honda XR600R Supermotard CRF
|
wo mei 12, 2010 7:21 pm |
|
|
P!n0
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 10, 2007 10:15 pm Berichten: 2945 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Vlaardingen
|
Ari schreef: ajoh jullie huilen te veel ik ken zo veel mensen die met dikke 600tjes rijden op 'zogenaamd' 25kw en ze zijn zooo vaak aangehouden voor veels te hoge snelheidsovertredingen en ze hebben nog nooit never gezeik gehad dat ie niet op 25kw begrensd zou zijn dat zei ik ook niet trouwens... ik zou het ook zo doen... je slaat ff helemaal de spijker mis... gaat om heel wat anders
wo mei 12, 2010 8:24 pm |
Persoonlijk album
|
|
Ari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 29, 2007 7:05 pm Berichten: 2948 Woonplaats: Aalsmeer
|
en ook, het is maar hoe je zelf rijdt als je 300 door een woonerf rij dan ben je gewoon een mognool, dan vraag je zelf erom om een kind aan te rijden als je je zelf goed in de hand hebt kom je al een heel eind en natuurlijk het hoeft niet jouw schuld te zijn, maar een kind zal niet zomaar gaan oversteken als jij met 50 aankomt hoor
wo mei 12, 2010 8:27 pm |
|
|
Ari
ApriliaForum Member
|
Citaat: dat zei ik ook niet trouwens... ik zou het ook zo doen... je slaat ff helemaal de spijker mis... gaat om heel wat anders weet ik het, ik zag dat mensen beetje gay gingen praten over 25kw, dus ik d8, ik zeg hoe het ook anders kan
wo mei 12, 2010 8:28 pm |
|
|
P!n0
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 10, 2007 10:15 pm Berichten: 2945 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Vlaardingen
|
Citaat: En wie heeft trouwens ooit wel eens gehoord van technisch onderzoek nardat er 300 door een woonerf gereden is?
denk dattie van m'n maat eraan zit te komen, aangezien hij toch meer bewijs zal moeten gaan leveren... om te zeggen dat het niet strafbaar is, is gewoon raar, want als hij niet in hoger beroep had gegaan, had ie flink wat geld kunnen dokken... of misschien wel erger... dat agenten er niets vanaf weten klopt over het algemeen wel, maarja, je hoeft net die ene tegen te komen heh... en over dat kind dood rijden is natuurlijk ook te belachelijk voor woorden maar das gewoon een vergelijking voor alles wat er zou kunnen gebeuren, en de verzekering vertrouwd toch niet dat het 25kw is... en zoals de meeste wel weten betalen hun natuurlijk liever geen geld uit dan wel...
wo mei 12, 2010 8:32 pm |
Persoonlijk album
|
|
P!n0
ApriliaForum Member
|
Ari schreef: Citaat: dat zei ik ook niet trouwens... ik zou het ook zo doen... je slaat ff helemaal de spijker mis... gaat om heel wat anders weet ik het, ik zag dat mensen beetje gay gingen praten over 25kw, dus ik d8, ik zeg hoe het ook anders kan tuurlijk en zo doet ook 60 procent het... maar die 60 procent draagt over het algemeen wel in combinatie met iets als
wo mei 12, 2010 8:34 pm |
Persoonlijk album
|
|
Ari
ApriliaForum Member
|
wat is er mis mee dan? zoek maar eens een fatsoenlijke petje dan zo'n nike ding is gewoon lekker licht, die voorkant is zacht enzo, andere zijn hard en groot etc en die jas, tja, veel normale mensen dragen ze ook, zijn gewoon goede kwalieits jassen hoor en die bondkraag kan er altijd vanaf hea
wo mei 12, 2010 8:50 pm |
|
|
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
|
wo mei 12, 2010 8:56 pm |
|
|
Ari
ApriliaForum Member
|
martijn heeft ervaringen mee maarja, geen 1 van die gozers die ik ken die volvermogen rijden, draagt een nikepetje en een nickelson jas trouwens
do mei 13, 2010 1:18 am |
|
|
bas_sx50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 29, 2008 1:37 pm Berichten: 972 Woonplaats: Den Haag
|
boticelli alles
do mei 13, 2010 2:59 pm |
|
|
Raphaël
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:28 pm Berichten: 1972 Woonplaats: Amsterdam
|
Eef schreef: Op mijn groene kaart staat: Motorfiets is terug gevoerd tot 25KW op uitdraai. Bij mij staat er op Fazer 25kw. Vast ook goed.
zo mei 16, 2010 4:29 pm |
|
|
schakelfreak
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo maart 13, 2005 4:05 pm Berichten: 375 Woonplaats: Leimuiden
|
rustig aan jongens, laat iedereen doen wat die zelf wil. Je kan het er mee eens zijn of niet maar uiteindelijk is het ieder zijn eigen verantwoordelijkheid en keuze met de daarbij behorende risicio's.
_________________ Kawasaki ZX-10 R '04 Honda CBR 900 RR '97 2009 -[ Zandvoort 2:12,5 2010 -[ Zandvoort 2:05,4 - Assen 2:05,500 2011 -[ Zandvoort 2:01,9 - Assen 2:00,330 2012 -[ Assen 1:57,035
|
zo mei 16, 2010 5:57 pm |
|
|
P!n0
ApriliaForum Member
|
Raphaël schreef: Eef schreef: Op mijn groene kaart staat: Motorfiets is terug gevoerd tot 25KW op uitdraai. Bij mij staat er op Fazer 25kw. Vast ook goed. verzekering is geen politie of RDW... schakelfreak schreef: :D: rustig aan jongens, laat iedereen doen wat die zelf wil. Je kan het er mee eens zijn of niet maar uiteindelijk is het ieder zijn eigen verantwoordelijkheid en keuze met de daarbij behorende risicio's. zeg ook niet dat je het niet moet doen, want ik doe het net zo goed, maar legaal is het niet...
zo mei 16, 2010 9:18 pm |
Persoonlijk album
|
|
|