vandaag een spatbord besteld bij wunderlich voor het achterwiel. Ze vonden het niet nodig om dat erop te steken bij bmw...
gewoon een kate'em adventure
Jelmer (Jel-mur) - Parasiet. Houdt zich op in Sovjet-achtige steden, waar hij het niveau nog kan bijbenen. Vertoont eigenwijs gedrag. Scheidt zuren wanneer een exemplaar geen gelijk heeft. Kenmerkt zich door gefaalde opleidingen en algeheel autistisch gedrag.
euh ja het is nogal onvoorspelbaar ook, met de koppeling krijg ik hem niet op zen achterwiel. En zelfs al ga ik dan bruut van en op het gas ga moet ik opletten dat ik geen wheelspin krijg. Dat het 2°C was vandaag kan ermee te maken hebben natuurlijk.
Het probleem met die van en op het gas techniek is dat je zo'n whiplash effect krijgt en de controle niet geweldig is. Ik rij eigelijk zo goed als altijd met de voet boven de rem. Met de koppeling hem even omhoog wippen ging met mijn Kawasaki perfect, en met de BMW gaat dat amper. Ik denk dat het probleem zit bij het verschil in toerental dat je kan maken op een 4cilinder tenopzichte van een 2 cilinder die een langere gearing nodig heeft om dezelfde snelheden te halen omwille van het lager maximum toerental.
Geregistreerd: do aug 16, 2007 1:54 pm Berichten: 1558 Woonplaats: Zandbergen
Re: 2012 BMW F800R
gisteren, vandaag en morgen met de motor naar het werk gereden, dat bespaart me de helft van de tijd kwa rijden, ik verlies dan wel nog 5minuutjes om me te omkleden. Komt er wel op neer dat ik 35min doe over 42km, dus dat is mooi.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 29 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum