Geregistreerd: zo maart 13, 2005 4:05 pm Berichten: 375 Woonplaats: Leimuiden
Re: Circuit Honda CBR 900 RR 1997
Niet gepolijst vondt het al redelijk genoeg zoals het nu is, als ik op me bakkus gaat kan ik weer overnieuw beginnen....
Nog een pirelli diablo sc2 voorband binnen gekregen en een bridgestone rz04 medium slick. Vooral van de voorband verwacht ik veel. Maar duurt nog even voor ik aan deze bandjes toe ben. Zaterdag ff een shakedown rondje maken.
Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:28 pm Berichten: 1972 Woonplaats: Amsterdam
Ziet er leuk uit kerel! Nog een dagje staan in de planning?
HP veren zijn erg fijn! Heb ze op mijn circuitmotor, wonderlijk hoeveel verschil afstelling maakt. Vorige week donderdag 1e dag (uberhaupt 1e dag voor mij ooit, afgezien van mislukte TOMS cursus de week ervoor), 1e paar sessies heel onstabiel in de bochten. Zagen de mensen die ook reden en mee waren (heeeel goed kunnen rijden! Super adviezen gehad!) ook. Alles wat stugger gezet en verder afgesteld, sessies erna veel stabieler. Echt wonderbaarlijk!
Op zulk kort termijn kan ik geen vrij regelen Moet overigens al beetje tactisch met me vrije dagen omgaan ook plus dat afgelopen maanden al erg duur waren met spulletjes aanschaffen.
komen elkaar vast nog wel een keer tegen, wil dan eventueel best wel een keer een rondje achter je rijden om je mooi op film te zetten.
Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:28 pm Berichten: 1972 Woonplaats: Amsterdam
Kan ik me goed voorstellen, ik kon ook al niemand vinden die mee kon, allemaal school of werk....
Ongetwijfeld dat we elkaar weleens tegen gaan komen! Lijkt me wel gaaf om zo gefilmd te worden (zet wel druk op mijn schouders... moet ik gauw gaan leren rijden.... haha)
me eerste dag is ondertussen achter de rug. was toch weer wennen, heb nog rustig aangedaan met vooral het hard aanremmen, de klauwen en blokken zijn in iedergeval een stap in de goede richting geweest op dat gebied.
verder moet ik volgende circuitdag even aandacht besteden aan de afstelling van de voorkant. De hyperpro veren zijn een stuk stugger waardoor de motor hoger blijft staan, Hierdoor loopt de fiets continu wijd in de bocht.
Volgende dag proberen de ingaande demping te verlagen, mocht dit niet het gewenste gevoel geven zal ik moeten proberen de vorkpoten een stukje door te steken..
wordt nog lekker hobbyen en afstellen tijdens dat dagje.
Ondertussen heb ik gister me 2de dag achter de rug, Na de eerste dag heb ik ervoor gekozen de ingaan de demping zachter te zetten en de motor 6 mm extra door te steken in de kroonplaten.
De eerste sessie had ik gemist omdat ik me banden aan het wisselen was
2de sessie een beste tijd van 2:06. dat begon opzich al goed omdat me pr 2:05 was en ik vorige keer niet verder dan een 2:09 kwam. wat me wel opviel was dat de motor super instuurde zo, maar erg plat wilde gaan, de achterkant erg licht was en het stuur een stuk zenuwachtiger zwabberde.
3de sessie starte ik als eerst op de baan en vol ervandoor gegaan waarbij ik in me 2de rondje al een 2:03 reed met een uiteindelijke tijd van 2:02.9
in de pauze toch de voorkant iets terug gestoken omdat deze ff iets te nerveus was qua gevoel en daarvoor eigenlijk een stuurdemper noodzakelijk is.
4de sessie het pakte opzich goed uit maar kwam niet echt in een super ritme, beste tijd was ook een 2:05 met in de laatste rond het rechte stuk op bijna een highsider... kon 't gelukkig houden en ben toen met een slakkengang de baan afgegaan.
laatste sessie was mooi veel gevechten met mensenwaar doorheen gewerkt moest worden. heele tijd met me maatje gereden wat ook wel weer extra strijd meebrengt, Als hij namelijk langs iemand ging moest ik dat zo snel mogelijk ook doen anders reed die weer weg natuurlijk Pr naar 2:02.7 aangescherpt in die sessie
al met al erg tevreden over deze dag, gaan onszelf nu maar zo langzamerhand richten op die 2 minuten grens denk
Eerst geinvesteerd in een braking 19mm radiale rempomp stuurdemper ga ik nu me ogen voor open houden. ben ruud van hier gister ook nog even tegengekomen, leuk je even gesproken te hebben
Niet verder gekomen dan de 2:03 gister maar al met al een super dagje en nu weer gaan werken aan me conditie!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum