Geregistreerd: ma aug 20, 2007 11:24 am Berichten: 2851 Afbeeldingen: 17 Woonplaats: Dinteloord~ west-brabant
Re: JasonNL CBR600rr Repsol
Ja al weer 2jaar hoezo?
En de motor gaat toch uitelkaar. Voor reservesleutel laten maken moet de tank eraf. dus was zelf al beetje bezig met kappen eraf halen. en kan het toch niet laten om het gelijk weer helemaal netjes te maken. want is echt vies. Was de bedoeling om het na het seizoen te gaan doen eigenlijk. Maar eind van het seizoen gebeurd het waarschijnlijk nog een keer haha.
Geregistreerd: do feb 19, 2009 7:48 pm Berichten: 605 Woonplaats: Geesteren (OV)
jasonNL schreef:
Ja al weer 2jaar hoezo?<br abp="709"><br abp="710">En de motor gaat toch uitelkaar. Voor reservesleutel laten maken moet de tank eraf. dus was zelf al beetje bezig met kappen eraf halen. en kan het toch niet laten om het gelijk weer helemaal netjes te maken. want is echt vies. Was de bedoeling om het na het seizoen te gaan doen eigenlijk.<br abp="711">Maar eind van het seizoen gebeurd het waarschijnlijk nog een keer haha.
Ik moet ook nog een sleutel laten bij maken Jason, waar doe je dat precies en weet je wat de kosten er van zijn?
Als je een dummy heb , kun je hem vaak bij een bouwzaak die ook sleutels heeft laten slijpen. ik was 2 hele euros kwijt Alleen honda heeft denk ik sleutel met transponders dus moet je die inleren bij de motor
_________________ Subaru impreza wrx '04If in doubt, flat out! Kawasaki ZX-6R ninja '03let the good times roll!
Geregistreerd: ma aug 20, 2007 11:24 am Berichten: 2851 Afbeeldingen: 17 Woonplaats: Dinteloord~ west-brabant
Logitech1 schreef:
jasonNL schreef:
Ja al weer 2jaar hoezo?<br abp="709"><br abp="710">En de motor gaat toch uitelkaar. Voor reservesleutel laten maken moet de tank eraf. dus was zelf al beetje bezig met kappen eraf halen. en kan het toch niet laten om het gelijk weer helemaal netjes te maken. want is echt vies. Was de bedoeling om het na het seizoen te gaan doen eigenlijk.<br abp="711">Maar eind van het seizoen gebeurd het waarschijnlijk nog een keer haha.
Ik moet ook nog een sleutel laten bij maken Jason, waar doe je dat precies en weet je wat de kosten er van zijn?
Sleutel was 25euro ofzo slijpen 5 en inleren 25. En had zelf kappen enzo eraf. Dus ze hoefde alleen maar de tank en zadel los te maken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum