dank!
hier het volledige verhaal even
nou, meteen maar goed beginnen...
de soes zal komend jaar niet zo veel kilometers gaan maken denk ik
heb nu weer de laptop tot mn beschikking, dus ik denk zal et hier ook even neer zetten.
Laatste mooie dag van het jaar, 13 novemer, even op en neer naar motorplaza (opening..)
zal weer terug naar huis, snelweg op enz. enz.
Hoe het precies gebeurt is weet ik niet meer, auto zal me niet gezien hebben, en ik hem dus ook niet, maar dat zal verder wel
in aanraking gekomen met de auto, en ik wist em niet meer overeind te houden.
Soes is gaan schuiven, dus die heeft weinig schade, ik ben er helaas wat minder af gekomen
Mn voet is onder de auto gekomen (denken ze), dus compleet verbrijzeld, banden en pezen kapot en weet ik het
eerste week was kritiek, was een grote kans dat ik hem kwijt zou raken, maar dat is gelukkig niet het geval
nu de 2e fixateur op mn voet/been (zo'n stellage, je weet wel, heb foto's als er interesse is....) met pennen in mn scheen en de voet om hem precies recht te houden.
Huid op de hak was afgestorven tot het bot aan toe, dus daar eerst een transplantatie gehad vanaf mn kuit,
had de 'mazzel' dat mn spierweefsel al met meer dan 50% afgenomen was in de benen, dus ze konden er makkelijk bij komen....
Dat is geslaagd, dus nu is het wachten op de volgende operaties, die zullen ergens begin januari zijn
dus mag komende week even naar huis tijdens te feestdagen
zal pas na 3 maand misschien weer kunnen staan en misschien lopen, en wel meer dan een jaar revalidatie
motorrijden zal ik sowieso weer, nog kijken hoe....