HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu wo jan 15, 2025 2:50 pm

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2627 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 176  Volgende
 RS 125 Spain's N°1 (2007)-Jeroenvs - verkocht! 
Auteur Bericht
Jeroenvs
ApriliaForum Member

Bericht Re: RS 125 Spain's N°1 (2007)-Jeroenvs - houder p88 laarzen
Washandje schreef:
Wil dit toch even neerzetten, omdat ik me ertoe verplicht voel.
Zat net nog eventjes te kijken naar het pak samen met de Forum Opa ( RS 746 ).

De bescherming zit eigenlijk net op de plekken waar je het niet wilt hebben.
Cruciale plekken zoals de ellebogen en schouders zijn weinig tot niet beschermd. Als je valt zal je zeer waarschijnlijk je armen als reactie naar beneden gooien. Waardoor je een flinke smakker maakt en sneller iets breekt of schaaft. Met een pak met een goede dempende padding zal dit de klap heel gauw opvangen.

Dan kan je beter jezelf verzekeren van een goede bescherming, en daarna aan opvoeren beginnen. Want je zult je materiaal ook moeten updaten naar je snelheid. Kijk naar je laarzen, daar zit meer bescherming in dan heel je combipak heeft. Kijk eens of Probiker extra padding aanbied voor deze pakken! Nogmaals meld ik, van al mijn racekleding had ik een goede 2e handse RS125 kunnen kopen.

Onthoud dat dit bericht puur uit goede bedoelingen is geschreven, en ik wil je zeker niet afkafferen. En begrijp dat je zeker ook heel blij zult zijn met je materiaal. :thumright:

Geen zin om hier een heel verhaal neer te typen dus ik ga kopieren en plakken :Y:

-mattiertes Rindleder, 1,2 mm dick
-doppeltes Leder an den Ellenbogen und Knien
-entnehmbare Protektoren an Schultern, Ellenbogen und Knien
-Hartschaleneinsätze in Carbonoptik an Schultern, Ober- und Unterarm

zo aug 22, 2010 10:00 am
Profiel
petertzr
ApriliaForum Member

@ washandje, het is wel een flinke hoop nonsens wat je zegt qua aannames.. Jij hebt dat pak namelijk niet beet gehad en op 1 enkele foto kan je daar totaal niet naar oordelen.

Ellebogen en schouders zijn in nagenoeg elk pak versterkt door tussen het leer en de binnenste stoflaag versterkte kunstof delen te doen..

Een textielenpak zie je de beschermdelen ook niet aan de buitenkant op het pak zitten, betekend dit dat textiel bijvoorbaat slechter is dan leer? Nee dus, want dat zit er allemaal IN verwerkt..

Oja p.s. met die mooie redenatie van waarschijnlijk armen omlaag, misschien gaatie wel zo hard op zn snuffert datie geen eens tijd heeft om na te denken, offff hij doet in een eerste reactie zn handen omlaag. Dan kantie beter investeren in goede handschoenen.. :S:

@ Jeroen, wanneer rijd je af en ga je met Thomas een rondje dijken racen, dan doe ik mee :Y:

zo aug 22, 2010 10:30 am
Profiel
Jeroenvs
ApriliaForum Member

ja kak ik kan 9 sept pas op voor m'n bijzondere verrichtingen er was niet eerder tijd :(( Die vent zei zo van, ja als je vandaag op had gekunnen had ik het wel aangedurft. Alleen als er geen ruimte is wordt het lastig :@:

En er zitten inderdaad op verschillende plaatsen bescherming die je zo niet kunt zien op een foto. Pak een willekeurig anders pak met een foto vanaf de zelfde positie... dan zie je over het algemeen ook niet direct veel bescherming zitten wat het nou net mooier maakt, omdat het pak er dan strakker uit ziet :Y: (niet zien wil niet zeggen dat het er niet is)

zo aug 22, 2010 10:32 am
Profiel
bataloa
ApriliaForum Member

petertzr schreef:
@ washandje, het is wel een flinke hoop nonsens wat je zegt qua aannames.. Jij hebt dat pak namelijk niet beet gehad en op 1 enkele foto kan je daar totaal niet naar oordelen.

Ellebogen en schouders zijn in nagenoeg elk pak versterkt door tussen het leer en de binnenste stoflaag versterkte kunstof delen te doen..

Een textielenpak zie je de beschermdelen ook niet aan de buitenkant op het pak zitten, betekend dit dat textiel bijvoorbaat slechter is dan leer? Nee dus, want dat zit er allemaal IN verwerkt..

Oja p.s. met die mooie redenatie van waarschijnlijk armen omlaag, misschien gaatie wel zo hard op zn snuffert datie geen eens tijd heeft om na te denken, offff hij doet in een eerste reactie zn handen omlaag. Dan kantie beter investeren in goede handschoenen.. :S:

@ Jeroen, wanneer rijd je af en ga je met Thomas een rondje dijken racen, dan doe ik mee :Y:

Textiel is wel bij voorbaat slechter dan leer, het is ongeveer zo dat als je het duurste beste textiel motorpak koopt, het bij lange na niet zo sterk en goed is als een goedkoop leren pak ;)
En nu weer ontopic :^^:

zo aug 22, 2010 11:53 am
Profiel
Washandje
ApriliaForum Member

Zoals ik al zei; Mooi pak, lekker universeel en ik snap zo dat je er heel blij mee bent.

Mijn bericht was puur uit goede bedoelingen!
Back to the RS125.

zo aug 22, 2010 12:00 pm
Profiel
Jeroenvs
ApriliaForum Member

snap wat je bedoelt, maar is wel prettig als je oordeelt nadat je het pak in je handen hebt gehad ;) Had hem nog aan m'n oom laten zien een tijd terug toen ik hem net had gekocht en die rijdt ook op circuits en is heel erg voor het veilige en die zei dat er niks mis mee was. Werkt zelf ook in een motorzaak dus weet wel hoe of wat :^^:

Over de rs, hoop begin van de week m'n papieren van het rdw binnen te krijgen waarna ik gelijk die kentekenplaat kan aanvragen.
Op dit moment hoeven dan alleen nog het steuntje voor de demper gebogen, geschuurd en gespoten te worden + de mono netjes pasmaken, bevestiging mooi maken, strak maken en spuiten. Waarschijnlijk plak ik er een aprilia sticker op net zoiets als op mijn tank :^^:

zo aug 22, 2010 12:13 pm
Profiel
Monterderb
ApriliaForum Member

echt een droom dingetje :L:

zo aug 22, 2010 1:17 pm
Profiel
No fear
ApriliaForum Member

Ik heb ook een probiker pak atm maar is verder niets mis mee hoor.
Enige probleem is dat de ritsen het nu wat beginnen te begeven. Zowel achter bij je kuiten als die bij je armen. Best wel irritant is dat maar verder is het een net pak voor een leuke prijs :)

zo aug 22, 2010 3:36 pm
Profiel
Quintus
ApriliaForum Member

zeker, voor die prijs zijn die pakken top, mbgek heeft er ook een, voeld heel degelijk aan :Y:

zo aug 22, 2010 5:33 pm
Profiel
Jeroenvs
ApriliaForum Member

No fear schreef:
Ik heb ook een probiker pak atm maar is verder niets mis mee hoor.
Enige probleem is dat de ritsen het nu wat beginnen te begeven. Zowel achter bij je kuiten als die bij je armen. Best wel irritant is dat maar verder is het een net pak voor een leuke prijs :)

ja nog geen last van na een paar keer dragen :Y: maar als dat alles is

Monterderb schreef:
echt een droom dingetje :L:

dankje O:-)

zo aug 22, 2010 7:09 pm
Profiel
MBgek
ApriliaForum Member

Quintus schreef:
zeker, voor die prijs zijn die pakken top, mbgek heeft er ook een, voeld heel degelijk aan :Y:

lekker als ik dat pak aan heb en je voelt aan me :D:

ma aug 23, 2010 10:51 pm
Profiel
Jeroenvs
ApriliaForum Member

MBgek schreef:
Quintus schreef:

lekker als ik dat pak aan heb en je voelt aan me :D:

:00/: :D: :D: Tis maar net wat je lekker vind :Y:

ma aug 23, 2010 10:53 pm
Profiel
Jeroenvs
ApriliaForum Member

tuning steun :!: oftewel, geen passagiers voetsteuntjes meer :^^: :Y:
Afbeelding
Afbeelding

wo aug 25, 2010 12:12 am
Profiel
Washandje
ApriliaForum Member

Ziet er prima uit! :^^:

wo aug 25, 2010 12:13 am
Profiel
Marcellars
ApriliaForum Member

Kom binnenkort maar een keer op je 125 naar mij toe, want die gpr heb ik al te vaak gezien :Y: !
haha, hijs nice :<>:

http://apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=13&t=16654

wo aug 25, 2010 12:26 am
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2627 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 176  Volgende