Dankje. Ja stuur weet neit of dat makkelijk gaat ivm top kuip. heb jij er last van op je sv? morgen waarschijnlijk nieuwe foto's Dan zit alles er netjes op gemonteerd
_________________ No one is able to discribe the feeling. Some call it freedom or explain it as their passion. Others call it madness and reckless.
omdat deze zo'n 600 euro goedkoper is als de gemiddelde andere bandit na 2000 en deze heeft nog geen 20.000 op de teller waar de andere al 60-80.0000 erop hebben staan en nog eens een standaard demper hebben. Dat kost ook een paar 100 euro als je hem wilt vervangen.
_________________ No one is able to discribe the feeling. Some call it freedom or explain it as their passion. Others call it madness and reckless.
Ziet er goed uit, mooi achterlicht ook. Alleen zou ik bij die richtingaanwijzers of doen en niet en. Dus niet in je achterlicht en nog richtingaanwijzers, maar alleen in je achterlicht.
@Keiji Nou ik zie het beetje als een langdurig project. maar het belangrijkste is rijden. Als ik een leuke naked kap tegen kom tegen leuke prijs en ik geld heb koop ik hem. Ik kan altijd weer terug switchen als ik wil. De spullen leg ik netjes in een doos in de schuur die eraf gaan.
En Martijn wat Keiji zegt. ik heb het nu om te kijken of die knipperlichten in het achterlicht goed zichtbaar zijn. maar die vriend waarmee ik gister reed zij dat het zeer slecht te zien is. en wettelijk moet er 180mm tussen zitten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum