BEEST 1.0 van Itakura!!!! RS 125 SP 1996 (OM)
Auteur |
Bericht |
Aprilia-Peter
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 28, 2007 9:40 pm Berichten: 2349 Woonplaats: Bij moeders
|
Superrrrr powaahhh
_________________ ast niet kan zoals et mut, dan mut et moar zoals et kan
|
za jun 21, 2008 4:31 pm |
|
|
Aprilia-Peter
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 28, 2007 9:40 pm Berichten: 2349 Woonplaats: Bij moeders
|
Maar waar ga je de sticker halen? of laten afdrukken? bij t & f ofzow?
_________________ ast niet kan zoals et mut, dan mut et moar zoals et kan
|
za jun 21, 2008 4:35 pm |
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
vraag ik me ook af ...
za jun 21, 2008 4:37 pm |
Persoonlijk album
|
|
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
stickers kan ik aan komen via m'n werk... die hebben direct contact met aprilia duss
@Matthijn; gaat zekers gebeuren... misschien een RS125/250 meeting in N.Brabant? kan thomas ook komen verwacht m'n motorrijbewijs binnen 2 maand te hebben, dus ik schat over 3 maandjes dat ik hem dus in m'n handen heb
za jun 21, 2008 8:26 pm |
Persoonlijk album
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
|
Itakura schreef: stickers kan ik aan komen via m'n werk... die hebben direct contact met aprilia duss @Matthijn; gaat zekers gebeuren... misschien een RS125/250 meeting in N.Brabant? kan thomas ook komen verwacht m'n motorrijbewijs binnen 2 maand te hebben, dus ik schat over 3 maandjes dat ik hem dus in m'n handen heb
ik geef je 1% kans dat je de ORIGINELE stickers te pakken krijgt
za jun 21, 2008 8:37 pm |
Persoonlijk album
|
|
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
jah idd... maar wat moet ik anders? ik bedoel; ori stickers zitten er nu toch al niet op
za jun 21, 2008 8:39 pm |
Persoonlijk album
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
|
Itakura schreef: jah idd... maar wat moet ik anders? ik bedoel; ori stickers zitten er nu toch al niet op
edit, heb net even voor je gekeken, totaal zou op zo'n 300€ + komen en dan ben ik nog niets eens zeker of het om chesterfield stickers gaat ...
de naam bij aprilia voor hun harada replica, black racing en chesterfield is gewoon 'black' en er zijn maar 2 versies meer beschikbaar
aangezien de chesterfield de oudste (en meest gezochte is), geef ik je nu nog maar 0,1% kans
sorry GJ, maar ik denk dat je ze beter laat namaken
trouwens, er zijn 2 versies van de chesterfield, groene en gele, hoe weet jij dat je de gele hebt?
de lijn onder het woord chesterfield op de flanken is in beide gevallen geel, dus daar kan je niet op afgaan
za jun 21, 2008 8:43 pm |
Persoonlijk album
|
|
Ari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 29, 2007 7:05 pm Berichten: 2948 Woonplaats: Aalsmeer
|
wat maakt dat nouweer uit of 1 stickertje iets anders is dan de origenle
za jun 21, 2008 8:44 pm |
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
|
Ari schreef: wat maakt dat nouweer uit of 1 stickertje iets anders is dan de origenle
1 stickertje?
kerel, die 2 chesterfields zijn compleet anders
en die andere black versies, mja, die hebben in de verste verte NIETS met chesterfield te maken
en GJ wil zelf ori stickers, ik zeg het hem gewoon, ik zelf ook met die oude rommel bezig en het is erg frustrerend, ik wacht bv al 7 maand op wat kleine meuk, maarja, niets aan te doen hé ...
za jun 21, 2008 8:47 pm |
Persoonlijk album
|
|
Ari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 29, 2007 7:05 pm Berichten: 2948 Woonplaats: Aalsmeer
|
k zag jounwe post nog niet toen k mn bericht typte, srry
za jun 21, 2008 8:51 pm |
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
|
Ari schreef: k zag jounwe post nog niet toen k mn bericht typte, srry
dan is het goed
za jun 21, 2008 8:52 pm |
Persoonlijk album
|
|
Itakura
ApriliaForum Member
|
het word idd zeer moeilijk om ori stickers te krijgen, misschien kan ik via m'n werk wel de ori kappen krijgen met alles erop en eraan, maar eerst ga ik wel een tijdje rond rijden met deze de schade valt wel mee, en die ori stickers kunnen wel ff wachten
ik weet dat het de gele is, omdat hij uit 1996 komt. op MF werd er mij verteld dat de gele lijnen de '96 versie was en de groene lijnen de '97 versie
ben er net achter dat ik 2 soorten knippers heb
en me accu is kapot, maar dat wist ik al... eigenlijk heeft hij té lang stil gestaan...
za jun 21, 2008 9:42 pm |
Persoonlijk album
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
|
Itakura schreef: het word idd zeer moeilijk om ori stickers te krijgen, misschien kan ik via m'n werk wel de ori kappen krijgen met alles erop en eraan, maar eerst ga ik wel een tijdje rond rijden met deze de schade valt wel mee, en die ori stickers kunnen wel ff wachten ik weet dat het de gele is, omdat hij uit 1996 komt. op MF werd er mij verteld dat de gele lijnen de '96 versie was en de groene lijnen de '97 versie ben er net achter dat ik 2 soorten knippers heb en me accu is kapot, maar dat wist ik al... eigenlijk heeft hij té lang stil gestaan...
MF kerels zijn achterlijk
za jun 21, 2008 9:43 pm |
Persoonlijk album
|
|
Itakura
ApriliaForum Member
|
*Thomas* schreef: Itakura schreef: het word idd zeer moeilijk om ori stickers te krijgen, misschien kan ik via m'n werk wel de ori kappen krijgen met alles erop en eraan, maar eerst ga ik wel een tijdje rond rijden met deze de schade valt wel mee, en die ori stickers kunnen wel ff wachten ik weet dat het de gele is, omdat hij uit 1996 komt. op MF werd er mij verteld dat de gele lijnen de '96 versie was en de groene lijnen de '97 versie ben er net achter dat ik 2 soorten knippers heb en me accu is kapot, maar dat wist ik al... eigenlijk heeft hij té lang stil gestaan... MF kerels zijn achterlijk
hehe... blijkbaar
maar wat kan het zijn van de toerenteller ? hij staat uit op 1.5K en als hij stationair draait staat hij op 6 K... echt vreemd... ik d8 zelf het mechanisme in de klok, maar als ik m'n licht uit zet staat hij stationair ineens op 8 K
za jun 21, 2008 9:45 pm |
Persoonlijk album
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
|
je hebt wrs een digi toerenteller
oplossing: nieuwe kopen (og gwn ff de kabel nalopen :p)
za jun 21, 2008 9:46 pm |
Persoonlijk album
|
|
|