Hallo iedereen!
Na men derbi gpr avontuur (dat niet zo prettig geëindigt is), heb ik me een tijdje geleden ook een motor aangeschaft.
Het betreft een Suzuki GSX-R600 van 2008. Ik was er onmiddellijk verliefd op en heb er nog steeds geen moment spijt van gehad.
Het is echt een overdreven leuke machine! Het is een K8 model en er zijn al een paar dingetjes aan verandert.
De vorige eigenaar was er mee omver gevallen, maar de schade bleef beperkt. Echt storende schade was er niet.
Ik heb er na een tijdje een Leo Vince Evo Slip-On onder gezet, maar dat vond ik toch maar niets. Nu staat er een akrapovic slip-on onder, enkel nog een katvervanger zien te fixen. Ik heb er ook een kont van een 750 op gezet, omdat ik dit persoonlijk mooier vind en er een gevonden had aan een schappelijke prijs.
Verder staat er een dubble bubble kuipruit op van Fabbri. Er staan ook valblokken op van GSX-R zelf.
De enige schade die er nu nog echt te zien is, zijn de krassen op de carters. Ben nu aan het kijken om ze in het carbon te kopen.
De voorkant is voorzien van een carbonnen voorkap, ik was gaan kijken voor een originele voorkap, maar vond het toch agressiever in het carbon.
Verder twijfel ik nog om men blauw zadel te vervangen door het zwarte dat ik nog heb liggen. Daar ben ik nog niet helemaal uit...
En natuurlijk.. FOTOWSS