Bullet schreef:
ik wil een jolly te koop btw
en beter haal je een grotere carb.
idd.
waarom zou je een dikke cilinder halen, als je toch maar met een 17er carb rond gaat rijden?
kun je net zo goed met de MHR replica rond gaan rijden.
oke, maar goed.
over die uitlaat, ligt er maar helemaal aan wat je wilt.
als je gewoon relaxt wil rijden, zou ik een gianelli oid pakken, maar in dat geval kan ik me dan niet meer voorstellen waarom je een echte mhr haalt.
als je echt wilt vlammen, het maximale eruit wilt halen, en dus OOK je hele motorblok erop wilt aanpassen (dikke carb, andere onsteking, je cilinder eventueel nog aanpassen, carters, en de hele troep) zou ik idd zo als de weledele heer bullet al zei, een op maat uitlaat halen, dan haal je echt het maximale eruit.
goeie merken zijn de Dpr, en de PS-tuning uitlaten schijnen ook zzer goed te zijn.
het fijne aan PS-tuning (tunings bedrijf, voornamelijk gericht op 2takt) is dat je gewoon een vaste prijs hebt, dus je betaalt gewoon voor de uitlaat plus de demper.
dat is volgens mij iets van 270 euro, maar dat staat wel garant voor een goeie uitlaat, en je kan al je wensen indienen.
seatpipe, uitlaat langs de kont, links, rechts, uitstekende expansie, wat je maar wil.
dat is althans wat die gozer van PS mij verteld heeft, aan de telefoon.
maar goed, als je niet zo ver wilt gaan, zou ik gewoon voor een gianelli, zijn kwalitatief zeer goede uitlaten, zeker voor hun prijsklasse.
succes iig
